LaStaVaZa van Lamarck

even een update. Nog 40 dagen te gaan...
wat me opvalt in dit hele proces is dat we allemaal dingen tegelijk doen die normaal apart al veel zijn. Ik bedoel, verhuizen is al een groot ding op zich. Een nieuwe auto kopen. Een nieuwe baan zoeken. Je huis uitmesten. Dat soort dingen. Nu zijn dat ineens dingen die je 'er even bij' doet.
Vandaag hebben we zo'n dag dat alles tegelijk gebeurt:
- Dadelijk gaan we met twee heel goede vriendinnen een high tea doen. Als afscheidsding. Normaliter ook iets waar je van te voren mee bezig bent, denk ik. We hebben er allebei vrij voor genomen, en hoe vaak doe je nou zoiets? Doen we er nu even bij.
- vanmiddag hebben we een fotoshoot met de kinderen. Voor de achterblijvers. Kon niet op een andere dag, dus doen we er ook nog even bij. Bedacht me vanochtend dat ik nog helemaal niet nagedacht heb over wat we aan gaan trekken. En hadden we misschien even naar de kapper moeten gaan? De laatste keer dat we een fotoshoot deden was voor een 25 jarige bruiloft, en dat was een hoop geregel. Nu doen we het er even bij.
- Onze jongste dochter is jarig en mag uitdelen op school, en morgen hebben we een kinderfeestje. Vorige jaren was dat een 'item', daar waren we dagen van te voren mee bezig. Zakjes vullen, koekjes versieren. Dit jaar doen we het er even bij.
- en als klap op de vuurpijl kwam ik net een hele leuke, fantastisch passende vacature tegen. Als ik alles uit de kast trek denk ik dat ik nog een kansje zou moeten maken ook. Enig nadeel: het is in Brisbane. Waarmee we (even tussendoor) nu met een kop koffie, voor de kledingkast voor de fotoshoot, wachtend op de kapper en de vriendinnen, aan het bedenken zijn of Brisbane nog een optie is, of toch maar niet meer. En zo ja, wat we dan nu moeten doen.

Hoe lang gaat dit nog door??
 
het blijft voorlopig een rollar coaster... We zitten hier nu een half jaar en het is hollen of stilstaan. 'even' nieuwe baan zoeken, 'even' bakken voor 30 man, 'even' BBQ organiseren, 'even' huis van top tot bodem klaarmaken voor inspectie... Om vervolgens weer 2 weken 'stilte' te hebben. Volgens mij is dat ook gewoon tegenwoordig het leven?
 
Gefeliciteerd met je dochter!

Jammer dat ik niet wist dat je foto's ging laten maken, ben zelf ook professioneel fotograaf (www.judithvandaalen.nl en www.utrecht-bruidsreportage.nl) en had graag die foto's voor je gemaakt, hadden we elkaar meteen ontmoet :) (gelukkig zie ik je volgende week)

En wat je zegt, eigenlijk zijn het allemaal grote emotionele dingen die je moet doen, en alles tegelijk en dan heb je ook nog zoveel emoties van het weggaan etc. Veel sterkte de komende 40 dagen en wat Kathleen ook zegt, ook als je er straks bent zal het de eerste tijd pittig zijn. Maar dan schijnt iig vast de zon en dat scheelt een hoop! ;-)

Heb je al iets voor je hondjes gevonden?
 
Komt vast goed, probeer lekker te genieten van het vooruitzicht onder het rennen door!! :up:

@Yuud: Wat leuk! Goed om te weten. ;)
 
Ja leuk!!! :up:
Speciale reportages met de Australische en Nederlandse vlag ofzo!
Ik zou het als reclame op je site zetten. ;)
 
@kathleen: twee weken stilstaan, klinkt zalig ;-)
@yuud: daar kom ik op terug donderdag. Foto's gingen redeljk, maar een wow plaatje zit er niet bij. Iedereen te moe denk ik.
Met de hondjes is nog niet rond. Een hond gingheel goed met die ene meneer, de andere hond helemaal niet. Dus we zijn nog aan het zoeken.
Ik kijk wel erg uit na a.s. vrijdag. Gewoon ongegeneerd plannen maken en enthousiast zijn :).

Maar verder hebben we vandaag weer gehad. Morgen nog een kinderfeestje en dan overmorgen eens kijken naar die vacature.
 
@yuud: daar kom ik op terug donderdag. Foto's gingen redeljk, maar een wow plaatje zit er niet bij. Iedereen te moe denk ik.
Met de hondjes is nog niet rond. Een hond gingheel goed met die ene meneer, de andere hond helemaal niet. Dus we zijn nog aan het zoeken.
Ik kijk wel erg uit na a.s. vrijdag. Gewoon ongegeneerd plannen maken en enthousiast zijn :).

Maar verder hebben we vandaag weer gehad. Morgen nog een kinderfeestje en dan overmorgen eens kijken naar die vacature.

Dinsdag toch? (niet do)
Balen vd foto's!!

Ik zou ook even nadenken over die vacature en niet voor een vacature jullie hele plannen op t laatst omgooien waar jullie willen gaan wonen. Dat geeft nog meer onrust en stress, en vanuit deze situatie zou ik nu geen grote veranderbeslissing meer nemen...
 
Zeg, je gaat nu toch niet ineens de BBQ-in-SA overhoop gooien voor een baan he ;) :p

We zien je vrijdag en dan kan je even uitblazen :)
 
't Is natuurlijk ook wel zo dat je, net omdat je er niet te lang bij kan stilstaan, je emoties toch minder aan bod laat komen in al dat geren, hé. Naar mijn ervaring geeft het toch ook vaak een goed gevoel (pluim op je eigen hoed) als je die dingen inderdaad allemaal even tussendoor neemt waar je voordien telkens een week voor aan 't plannen was... Geeft bij mij meestal meteen weer energie voor een volgende stap.
En inderdaad, die 2 weken stilstaan, daar zou ik ook voor tekenen!:)
 
Back
Top