LaStaVaZa van Lamarck

Het appointmentproces is het aanstellingsproces. Als je baan nog niet hebt, zit je er heeeeel dicht bij (99%) want anders zou het geen zin hebben om dit met je door te spreken. Een voorzichtige felicitatie is op zijn plaats.... :) Het kan natuurlijk altijd zijn dat je het niet eens ben met de voorwaarden
 
als ik het vertaal met mijn app om te vertalen krijg ik ' benoemingsproces'
Ook Google translate zegt benoemingsproces. Blijft wel een proces dus zal mss niet laatste gesprek zijn? Weet het dus ook niet, maar kan begrijpen hoe jij je nu voelt! Succes!
 
ok, dus het is niet zo gek dat we het niet precies wisten ;). Helaas is de goede man donderdag pas weer terug, dus het blijft nog even duimen. Niet dat we veel tijd over hebben: morgenochtend vroeg staat Hazeleger voor de deur, en woensdag ook...
Het is wel heerlijk rustig op de camping, en als die zon maar even door wil breken is het net vakantie.
 
Schoonzusje net gebeld en zij zei dat t heet to appoint a job en zij denkt ook dat je m hebt. Dat die afspraak is om verdere afspraken etc te bespreken. Mn Vriend dacht t ook. Dus gefeliciteerd patser!!
 
Wauw, dat zou wel geweldig zijn. Zo vlot een job vinden, cool ;)
Succes nog met de laatste voorbereidingen! :up:
 
thx allemaal, maar voor de zekerheid wacht ik even met juichen tot ik het zeker weet :).
Ondertussen loopt Errie hier rond om de meubels in te pakken. Hoe was het ook alweer, rollercoaster?
 
Nou haal de slingers maar vast uit de (juiste) verhuisdoos ;)

Snap dat je je nog even inhoudt maar alle voortekenen zijn goed!!!
 
A rollercoaster it is:)) Ik weet het niet zeker maar, zover ik weet is een appointment process een selectie procedure. Wat het ook is your close?
 
En hoe gaat dat zo met het stress-niveau, zo 2 dagen voor vertrek? :D

goeie reis alvast en succes!!
Benieuwd hoe het jullie zal vergaan...
 
Nog maar 2 dagen wow, afronden die hap, laatste dingetjes doen en voor je het weet stijg je op en zie je Nederland steeds kleiner worden door het raampje van het vliegtuig :)
 
bedankt voor de goede wensen :)
Vandaag hebben we de sleutels van het huis aan de nieuwe bewoners gegeven, hebben de kinderen afscheid genomen op school en zijn we uitgeschreven bij de gemeente. Nog twee nachtjes in de caravan... die staat nu vol met half volle koffers en stapels mee te nemen (of achter te laten) spulletjes. De weegschaal staat ernaast :-D
Vanochtend hebben we geprobeerd online in te checken. Bij het eerste deel van de vlucht ging dat nog, bij de tweede vlucht niet...? das ff een domper. Geen idee wat er mis gaat, dus dat wordt toch een bezoekje aan de incheckbalie op Schiphol. Maar verder gaat alles goed. We hebben er zo'n zin in!
 
Back
Top