LaStaVaZa van Lamarck

Dat worden een paar spannende weekjes.... Vergeet niet er een aantal bij te tellen omdat de bedrijven hier straks 2 weken plat gaan (kerstvakantie, alleen de middenstand draait op volle toeren door)
 
bedankt voor de tip! Same as here, eigenlijk. De kinderen zijn al vrij...

Gelukkig hoeven weniet stil te zitten. We hebben op 15 januari een IELTS examen gepland staan , dus dat wordt nog even hard studeren :p. Ik moet overal een 7 halen :shock:! Dat vind ik nog best pittig. Mijn man hoeft maar een 4,5 te halen en hij is bijna native.... we gaan veel oefenen in de vakantie.
Maar als dat gebeurd is, dan zijn we even klaar en kunnen we ons bezig gaan houden met het opknappen van het huis. Dan kan die tzt beter de verkoop in :cool:.

plannen plannen en vooral: wachten!

iedereen fijne feestdagen
 
Je zult nu wel het eerste gedeelte achter de rug hebben, alleen nog Speaking nu?

Anyways, hoop dat het je goed ging vandaag, over twee weken zullen we het zekers weten!

:up: Vanavond lekker glaasje wijn en ontspannen, smiles, Betty
 
bedankt voor de goede wensen :)


We hebben het weer gehad. Best wel intensief, zo’n dag. Of het ook het gewenste resultaat heeft gehad durf ik nog niet te zeggen. Listening en reading waren geen probleem, speaking ging denk ik niet slecht, maar ik heb mijn twijfels over writing. Ik vind het gewoon moeilijk om in zo weinig tijd iets zinnigs neer te zetten, en dan ook nog op papier dus het moet in 1 keer goed. Wat zijn we dan toch gewend aan computers!

We weten het over twee weken...

en we gaan voor het glaasje port, deze keer ;-)

Overigens, we zaten in Breda, en daar is echt niks te krijgen. Nog niet een bakje koffie. Daar hadden we hier ergens op het forum al wat over gelezen, dus we hadden aardig wat bij ons en kwamen niks te kort, maar je verwacht toch op zijn minst dat er ergens een automaat staat. Toch? Nouja, wij hebben het niet gemist, maar voor de volgende ;-)
 
we hadden begrepen dat we na 13 dagen de uitslag op konden vragen. Het wil alleen niet lukken, de website zegt steeds "There is currently no test result available for the criteria you have entered." <_<. Dan ga je je toch een keer afvragen of er niet ergens een tikfout ofzo staat ;-). Of dat we gewoon te ongeduldig zijn. Weet iemand daar iets meer van?
https://results.ielts.org/default.aspx
 
Bij Fokko was er de laatste keer een soortgelijk probleem met het systeem.
Gelukkig heb je hem morgen ook in de post.
Gaan wij hard duimen. :up: :up:
 
En, en en?
Resultaten binnen!!!! (General Training)
J: L9-R9-W8-S8-overall band score 8.5
B: L8.5-R9-W8-S8.5-overall band score 8.5
Zo, er valt een last van onze schouders. Je hebt namelijk toch altijd zenuwen, en de proeftoetsen gingen soms best fout...
Maar waar klagen we over, nu kunnen we weer verder ;-)...
Iedereen bedankt voor het meeleven!
 


OFX
Back
Top