A. & S.
Active Member
Oh? Wat bedoel je met over de grens? Nederland? Of eerder: in het algemeen?Thanks! Ik ben nu een goed jaar thuis geweest, en eens gekeken hoe en wat ik voelde. Very early retirement of toch weer gaan werken en wat dan. Dat is meer soul searching en is niet echt Australia specifiek. Ben nu wat e-learning aan het doen in de ISO standaards hoek. Als ik daar 1 of 2 papiertjes kan scoren gaan we eens kijken of er iemand in AU is die me wil hebben. Maar sta ook meer dan open om weer over de grens te werken (wellicht zelfs wel de voorkeur). Dat is nu even de stand van zaken aan mijn kant!
Wat doe je nog in NL? Ben dat even kwijt![]()
Hoe jong zijn jullie ook al weer?

Ik (A.) werkte in 2024 als zzp'er voor mijn oud-werkgever. En nog altijd doe ik freelance communicatieklussen voor Nederlandse organisaties, veelal in de zorg. Maar het kan van alles zijn. Rijkswaterstaat en PostNL zaten er ook tussen.
Ik wil nu graag 'de groene hoek' in: bijdragen aan 'climate change awareness' en behoud van biodiversiteit. Als communicado, want dat ligt het meest voor de hand en vind ik leuk. Maar ik overweeg ook een opleiding tot leraar, en wil voorlopig ook mijn communicatieklussen voor de zorg blijven doen. Dus, een beetje op een kruispunt. Al een tijdje.