Oh guys, sorry sorry sorry voor de lange tijd geen updates!!! Precies zoals hieronder al gezegd, het is zo onwijs hectisch, dat ik af en toe van voor niet meer weet dat ik van achter leef :lol:
Anyway, de spullen zitten in de container, sleutel van het huis is ingeleverd, we wonen nu bij vrienden in en dat is eigenlijk wel onwijs gezellig! Onze kleine meid heeft in de laatste week dat we nog in ons huis woonden een afscheidsfeestje gegeven voor de hele klas, geweldig! Leuk oudhollandse spelletjes gedaan en daarna lekker disco, het was echt ontzettend leuk. Natuurlijk is ze daarna nog naar school gegaan, maar het was het laatste weekend wat wij hadden in ons eigen huis.
Het vertrek komt nu steeds dichterbij en het afscheid nemen wordt nu ook steeds moeilijker... vanavond afscheid genomen van vrienden, ze kunnen niet naar Schiphol komen dus dit was echt "goodbye" en damn dat is moeilijk! De rest van de week zijn we ´s avonds bij onze ouders en de laatste avond brengen we door met de vrienden waar we nu wonen. Geloof me, make-up heeft echt geen nut deze dagen :cry:
Morgenochtend nog even naar een vriendin en zo gaat het de rest van de week door... Donderdag de laatste schooldag en dan vrijdag vliegen we!!!
Spannend spannend spannend!!!
Ik hou jullie op de hoogte (en iets beter dan de laatste tijd!!)
Liefs,
Lela