Lela, Rudy en kids in Adelaide... JA JA JA JA JA!!!

Oh guys, sorry sorry sorry voor de lange tijd geen updates!!! Precies zoals hieronder al gezegd, het is zo onwijs hectisch, dat ik af en toe van voor niet meer weet dat ik van achter leef  :lol:

Anyway, de spullen zitten in de container, sleutel van het huis is ingeleverd, we wonen nu bij vrienden in en dat is eigenlijk wel onwijs gezellig! Onze kleine meid heeft in de laatste week dat we nog in ons huis woonden een afscheidsfeestje gegeven voor de hele klas, geweldig! Leuk oudhollandse spelletjes gedaan en daarna lekker disco, het was echt ontzettend leuk. Natuurlijk is ze daarna nog naar school gegaan, maar het was het laatste weekend wat wij hadden in ons eigen huis.

Het vertrek komt nu steeds dichterbij en het afscheid nemen wordt nu ook steeds moeilijker... vanavond afscheid genomen van vrienden, ze kunnen niet naar Schiphol komen dus dit was echt "goodbye" en damn dat is moeilijk! De rest van de week zijn we ´s avonds bij onze ouders en de laatste avond brengen we door met de vrienden waar we nu wonen. Geloof me, make-up heeft echt geen nut deze dagen  :cry:

Morgenochtend nog even naar een vriendin en zo gaat het de rest van de week door... Donderdag de laatste schooldag en dan vrijdag vliegen we!!!

Spannend spannend spannend!!!

Ik hou jullie op de hoogte (en iets beter dan de laatste tijd!!)

Liefs,
Lela

Veel succes met de laatste emotionele momenten in Nederland.
Een goede vlucht en vooral veel plezier in Australie!

Groetjes Chantal

Hai Lela, leef met je mee. Wij zitten in hetzelfde stadium met dito tranen en dalen. We gaan een weekje later dan jullie weg. Goede reis en veel succes met afscheid nemen!

Kath

Hoi Lela, helaas is het niet anders dan met alle tranen.
Laat het maar over je heen komen en probeer te genieten van de laatste dagen.
Een goede reis en we horen het wel als je hier bent !!

Groetjes Jolanda  :up:

Valt niet mee he? Ik vond dit het ergste van het emigreren, afscheid...

Probeer door alle tranen heen zoveel mogelijk te genieten, op het moment dat het vliegtuig vrijdag opstijgt valt er een enorme last van je schouders.

Heel veel plezier en sterkte!

Groetjes Lin

Hey Lela, sterkte met die laatste paar dagen afscheid nemen en een goede reis a.s. vrijdag.

Tot ziens in Oz.

Erna

Alvast een hele goede reis gewenst en veel sterkte zo die laatste paar dagen! Maar natuurlijk ook veel plezier!!

succes met afscheid nemen.
Ik hoop dat jullie een fijne vlucht hebben en HEEEEEEEEL VEEEEEEL plezier tijdens de reis :sunny:

:bye:
Liefs, Maaike

PS, nog bedankt voor alle tips  :up:

Hi Lela,

wouw wat is er een hoop gebeurt maar nu gaat het dan toch eindelijk gebeuren.
Laat die tranen maar komen die heb je nodig.
Als je ze nu niet vergiet dan komen ze straks en dan heb je niemand om nog even tegenaan te huilen.
Dus laat maar even komen.

Verder een heel goede reis toegewenst en een goede start Down Under.

Mariette

Afscheid doet lijden, maar ons wereldje is zooow klein dat je uiteindelijk alleen de vliegreis er naar toe zonder contact zit... lang leve internet,webcams, etc! Maar kan me wel voorstellen dat je er tegenop ziet, hoor.. dat doe ik ook een beetje. Gevoelio staat soms recht tegenover ratio...

Nu jullie droom tegemoet: HEEEEEEEEEEEEL veel plezier onderweg en een hele goede reis toegewenst van alle kookies!!  :happysun:

Ik weet waar je het over hebt het is inderdaad heel moeilijk om afscheid te nemen van al die lieve vrienden :cry: Wij gaan a.s zondag ook richting Adelaide  :p JOEPPPPPPPIEEEEE En we zullen blij zijn als we gaan vliegen, maar we kijken erg op tegen het afscheid nemen heel dubbel allemaal.

Jullie heeel veel succes en plezier met vliegen morgen!!

Liefs Eutrice

Zo, Boris en ondergetekende hebben vanmorgen afscheid genomen van Lela, Ruud en Dante (Zoe is de laatste dag naar school).
Nog even een paar CD'tjes en DVD'tjes meegegeven voor de kids voor onderweg.
En Lela is zo zenuwachtig als de pest :p
Ze gingen nu de laatste dingen inpakken en een beetje zenuwachtig lopen zijn :lol:
Wel jammer dat ze nu al weg gaan, zo heb je lotgenoten om de hoek van de deur en zo zitten ze aan de andere kant van de wereld.
Maar het is ze gegund :up:

Bart

Hoezo ik zenuwachtig :)
De kids waren blij met de kadoos hoor Bart!! Thanks again en we houden contact hoor! Volgend jaar bakkie doen met de trein :)

Anyway allemaal bedankt voor jullie lieve woorden en steun, het is echt heel moeilijk hoor dat afscheid nemen... valt me veel en veel zwaarder dan ik ooit had gedacht en dan moet morgen nog komen... Ik loop de laatste tijd standaard met dikke ogen rond en kom de hele dag mensen tegen die afscheid komen nemen... Maar goed, nog even en dan zitten we in de lucht!!!

Ha, het is nu trouwens 10 uur en we zijn nog niet klaar met inpakken... we zijn er nog niet uit wat er nu wel en niet mee moet.... Nee hoor, zonder gein we zijn nu echt de laatste dingetjes aan het inpakken...

Ach no worries en zoals Bart vanochtend al zei: "Zondagochtend wordt je wakker in het mooiste land ter wereld!" Ha, dat geeft de burger weer moed!!!

Nou, even radiosilence en jullie horen snel van mij!

Doei!!!

Lela

ps. Eutrice, alvast een goede reis hoor!

Back