Nou, alle meubels en spullen zijn afgelopen woensdag gearriveerd, en alles is in perfecte staat (gelukkig)
Alles meteen opgeruimd, en 2 dagen geklust ,de slaapkamer bestaat uit dressoir, kledingkast en megagroot bed, en ik was zo slim om alle schroefjes in zakje te doen, en ik had geen bechrijvingen meer, dus John was blij met BLONT lindaa'tje, hij heeft echt moeten puzzelen om het voor elkaar te krijgen, maar gelukkig alles staat in elkaar zoals het hoort.
Zooooooo blij, mijn slaapkamer was echt 1 van de dingen die ik niet wilde opgeven, hij was pas niew, duur en supermooi, dus nu voel ik me helemaal thuis.
Lekker eigen spulletjes in huis, eigen cd's (sorry buren,haha) en het begint nu allemaal te komen.
Autorijden gaat beter, weet wat beter de weg in de buurt, het wordt steeds meer een beetje thuis.
Het weekend lekker met zijn tweetjes naar Kiama geweest, en de Carrington Falls bekeken, erg mooi.
Nu lekker rustig weekje, kids zijn in Sydney, bij hun moeder. t is al stil in huis zo zonde die 2, vooral Caleb's geklets mis ik al, hij kan zo lekker blijven kleppen over vanalles, niet verwacht dat een tiener van bijna 15 zo veel interesse zou hebben in kletsen met zijn stiefma, maar het klinkt wonderbaarlijk, we hebben een zelfde soort humor, dus dat zit wel goed, we kunnen echt melig zijn samen ( John wordt er nu soms al gek van :-D :-D)
Dus so far, so good en t kan alleen maar beter worden, denk ik zo.
groetjes lin