Lin-shinji .Sinds 31 mrt 2006 in Canberra, en is mama van Zoe Rebecca!

Hey Lin!

Wat leuk om weer wat te horen! Jullie zien er inderdaad heel gelukkig uit samen!
Ben wel nieuwsgierig naar de foto in het groot eigenlijk! :)

Heel veel geluk in jullie nieuwe leven samen!

Groetjes Lin

Hoi Lin,

Goed zeg, dat het allemaal zo lekker gaat, je klinkt hartstikke
positief  :-D en....ik zou die foto ook wel graag in het groot zien.
Lijkt me een mooie foto.

Groetjes Miranda  :)

Mooie foto zeg, met stralende mensen in galakleding  :-D

groetjes Miranda  :)

Johnaustralia020.jpg

Hier nog ff een foto van t hele plaatje, John in Navy-pinguin pak..en ik kon eindelijk mijn chocoladebruine jurk aan.had ik al gekocht in Nederland ,omdat we een mei een gala zouden hebben, maar dat was dus ff meteen het eerste weekend, vond het echt heel erg leuk, zo vaak kun je nu ook weer niet ergens in het lang verschijnen.
Donker haar heb ik alweer 2 maanden, John leerde me kennen als redhead, toen blonde, en nu brunette. Hij heeft gewoon elke keer "legaal" een andere vriendin, haha

groetjes lin

Leuke foto! Jullie zijn een mooi stel zo!!

Groetjes Lin ([size=8pt]inmiddels ook geen blondje meer... [/size] :))

Yippie Yippie  :-D :-D :-D :-D
Het busje van de postbode stopte net voor de deur, en ik zag meteen een ptt-pakketje. Nog voor hij kon aanbellen, hing ik al in de deuropenening.
Oh, t was net kerstmis, blij als een klein kind mijn doosje uitgepakt. Ik wist wel wat erin zat, dus geen mega verassing, maar wel leuke dingen, kleren die niet in mijn koffer pasten, haagse hopjes, spekkoek,mmmm,jammie, hoop dat de kids t niet lusten, hahah en een elfstsblauwe kaasschaaf,afscheidscadeautje van een klant, dus helemaal geen belangrijk spul, maar zo leuk. ben benieuwd wanneer mijn andere 2 dozen komen, mam had deze per ongeluk priority verzonden, want ze dacht dat 10 weken wel erg lang was. Nee hor, mams, de rest is ook econmy verstuurd, veel te duur anders, maar wel lekker, het heeft maar een weekje geduurd voordat t er was,wow.
blij, blij, blij

lin

Veel plezier met je spulletjes Lin  :)

PS.  Je brunette haar ziet er prachtig uit met die jurk  :up:

Hi Lin,

Echt een plaatje jullie met z'n tweetjes, hoor :).
En je nieuwe kleur staat je ook goed :up:.

Groetjes,
Mel

Mooie foto hoor, jullie zien er mooi uit! En lekker al die spullen die zo langzaamaan binnnen komen, ik kan me voorstellen dat je je op de rest verheugd!
Groetjes Francine

Nou, mijn eerste australische virus is achter de rug. Jeez, wat kan een mens ziek zijn, heb echt helemaal platgelegen, 3 dagen mooi weer in Canberra, en ik lig te verpieteren op de slaapkamer  :cry: :cry: :cry:

nouja, niks aan te doen.

Maarrre.........goed nieuws, volgende week woensdag komen mijn spullen, yippie  :-D kan ik eindelijk wat aanrommelen met mijn eigen dingetjes, heb er zo'n zin in, vooral mijn fotoalbums ,kan ik uren in bladeren.
dus woensdag lig ik in alle vroegte op de drempel, en maar wachten ,en wachten en wachten.....

lin

He gat Lin, gelukkig ben je weer opgeknapt!

Wat heerlijk dat je spullen komen! Dat was voor ons écht een hoogtepunt van het hele emigreren!

Heel veel plezier met je spulletjes!

Groetjes Lin

Gelukkig ben je weer opgeknapt voor de spullen er zijn, dan kan je er des te meer van genieten!
Groetjes Francine

Nou, alle meubels en spullen zijn afgelopen woensdag gearriveerd, en alles is in perfecte staat (gelukkig)
Alles meteen opgeruimd, en 2 dagen geklust ,de slaapkamer bestaat uit dressoir, kledingkast en megagroot bed, en ik was zo slim om alle schroefjes in zakje te doen, en ik had geen bechrijvingen meer, dus John was blij met BLONT lindaa'tje, hij heeft echt moeten puzzelen om het voor elkaar te krijgen, maar gelukkig alles staat in elkaar zoals het hoort.
Zooooooo blij, mijn slaapkamer was echt 1 van de dingen die ik niet wilde opgeven, hij was pas niew, duur en supermooi, dus nu voel ik me helemaal thuis.
Lekker eigen spulletjes in huis, eigen cd's (sorry buren,haha) en het begint nu allemaal te komen.
Autorijden gaat beter, weet wat beter de weg in de buurt, het wordt steeds meer een beetje thuis.

Het weekend lekker met zijn tweetjes naar Kiama geweest, en de Carrington Falls bekeken, erg mooi.
Nu lekker rustig weekje, kids zijn in Sydney, bij hun moeder. t is al stil in huis zo zonde die 2, vooral Caleb's geklets mis ik al, hij kan zo lekker blijven kleppen over vanalles, niet verwacht dat een tiener van bijna 15 zo veel interesse zou hebben in kletsen met zijn stiefma, maar het klinkt wonderbaarlijk, we hebben een zelfde soort humor, dus dat zit wel goed, we kunnen echt melig zijn samen ( John wordt er nu soms al gek van  :-D :-D)

Dus so far, so good  en t kan alleen maar beter worden, denk ik zo.

groetjes lin

Hey Lin,

Ziet er helemaal te gek uit en zo te horen zit je precies op de plaats waar je moet zijn. Ben erg blij voor je dat je zo lekker in je vel zit  :up:

Kan me zo voorstellen dat het heel prettig is wanneer je een goede band hebt met de kinderen van je geliefde.  :up:

Keep up the good work,  :-D

Gr.Koen  :up:

[quote author=Koengaroo link=topic=3072.msg57219#msg57219 date=1145859652]
Hey Lin,

Ziet er helemaal te gek uit en zo te horen zit je precies op de plaats waar je moet zijn. Ben erg blij voor je dat je zo lekker in je vel zit  :up:

Kan me zo voorstellen dat het heel prettig is wanneer je een goede band hebt met de kinderen van je geliefde.  :up:

Keep up the good work,  :-D

Gr.Koen  :up:
[/quote]

I agree with onzen Koen!!  Je doet het daar goed, zoveel is duidelijk. Nog veel plezier!!

Sara

Ik denk dat ik maar eens moet langs komen daar in het zuiden, want nog steeds geen ene kangoeroe te zien....

Groetjes Ellen

Back