Lin-shinji .Sinds 31 mrt 2006 in Canberra, en is mama van Zoe Rebecca!

Ik weet niet of iemand je dat al verteld heeft, maar er is hier een zeer fashion-wise nieuwsleester op SBS die Lee Lin Chin heet!

Meteen SBS nieuws kijken als je straks aankomt! Goede reis!

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY LIN!
Daar ga je meid! Nou succes he! Jammer dat ik deze keer niet met jou mee kan vliegen om the excitement mee te maken!
En dan maar gauw een keer richting Perth he!
Ben erg benieuwd naar je jurk! !!!!!!!!!!!!

JE HOEFT NIET MEER TERUG NAAR NL! ALLEEN NOG VOOR VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(oh dat is zon lekker gevoel!!!!!!!!!)
Groetjes,
Marina

Hey Lin,

Helemaal te gek joh, jou ticket scheelde ongeveer €150,- met die van mij, maar goed, ik ga dan ook pas in mei he...
Heb je ook voor extra begage ruimte geboekt, of heb je alles al opgestuurd daar naar toe?
In ieder geval, het schiet nu lekker op meid, nog even genieten van het laatste winter weer in NL en dan lekker naar de herfst in Oz.

Ben maar een heel klein beetje jaloers..  :lol:

Groeten en een goede :plane: Koen

@ koengaroo
40 kilo bagage met me mee, en de rest is verscheept (7m3 ) en 2 doosjes per post.
Leef hier  nu uit mijn koffertje, maar allesbehalve primitief, want woon gewoon lekker bij mijn mams en Rebecca.

Wel ff wennen zo zonder auto,over primitief gesproken, vanmorgen naar het werk op het fietsje in een fikse bui (gelukkig had mijn moeder een regenjas), de mijne is al onderweg naar Aust,haha, had er niet aan moeten denken om vanmorgen zonder regenjas door die bui te moeten, gezellig !

groetjes lin

Lin,

Ik begrijp helemaal wat je bedoeld, wij verhuizen volgende maand ook naar mijn moeder, en voor w.b.t de regen... geniet er nu nog maar van... want zoveel valt er niet in Oz... :| :wink:

Gr.Koen

jA, WAS ECHT GENIETEN VANMORGEN MET DIE REGEN OP MIJN FIETSJE, hahahahaha :roll:
Valt me wel op dat je er wel meer  bij stil staat, bij het weer en de omgeving, ben helemaal niet zo weg van sneeuw, maar de laatste keer vond ik het best leuk, dacht toch,kan wel ff duren voor ik weer sneeuw zie.
En als ik in het park ben met de hond ben je je op de een of andere manier meer bewust van de omgeving nu, toch genoeg mooie dingen te zien in Nederland.

Maar ook heel erg zin in Australia.
en we gaan waarschijnlijk in December naar New Zealand (de  huwelijksreis wordt dat) of Tasmanie.
Want in juli zijn mijn moeder en Rebec er ,dus dan geen huwelijksreis.

Daar heb ik erg zin in, Australia, New Zealand, Tasmanie, wat wil een mens nog meer !!!

groetjes Lin

Nou Ik weet er nog wel een paar hoor... Goede gezondheid, Alaska, Canada, een zak vol met geld...enz.  :up:

Maar leuk joh dat jullie op honeymoon gaan wanneer Kat en ik gaan trouwen...  :wink:

Gr.koen

ja, ik mag niet klagen, heb zo'n beetje alles nu wat mijn hartje begeert (ok, grote zak geld, wordt aan gewerkt,maar voor de rest is alles dik in orde.  :up:)

groetjes lin

jeeeeeeeeeejjjjjjjj,  nog 38 dagen  :cheer:

gefeliciteerd! het avontuur gaat bijna beginnen en dan nog een huwelijk in het vooruitzicht... echt gaaf! Geniet nu nog van dat "lekkere weer" hier in Nederland. Echt winter hebben we dan wel niet gehad, maar de sneeuw brengt altijd weer herinneringen bij ons naar boven.  Ik geef je vast een paar drankjes kadeau :drinking: voor alle feesten die je nog tegemoet gaat en veel plezier in Australie.

Astrid  :fish:

Volgens mij heb ik nu echt ALLES  geregeld.
Gister 2 tickets gekocht voor mijn moeder en Rebecca, ze komen van 30 juni tot 29 juli,  :cheer:
Ik heb er zo'n zin in ,nog 35 daagjes en dan ben ik voor 't eggie in Australia.
Wel balen, ik kom donderdags laat aan in Sydney, dan zijn we snachts in Canberra, heb ik 1 weekendje met John, en dan moet ie voor zijn werk van maandag tot donderdags naar Melbourne, so much voor een romantisch eerste weekje.
maar ja, komt wel goed, dan maar 4 dagen met de kids, zal best gezellig worden.

Nou, nog ff werken, en dan vanmiddag lekker naar huis, voor het eerste feestje, ben lekker jarig  :balloons:

en dan vanaf volgende week beginnen alle afscheidsfeestje, krijg t nog druk hier.
groetjes lin

Goh, hartstikke fijn voor je Lin. We hopen dat het snel zal gaan en dat je zo in Canberra zit.
Ik zag trouwens dat je nu in Someren verblijft. Das toevallig, daar komen Paul(mijn man ) en ik vandaan. Leuk om onze geboorteplaats hier vermeld te zien.
Veel suc6 toegewenst van ons hier in Perth. Enne.... misschien zien we je hier in de toekomst ook bij de borrel?

@ aussie.
Ik woon op het moment weer ff in Helmond, maar kom ook uit Someren ,ben een echte Summerse..

en we gaan zeker richting Perth, over ongeveer 1,5 jaar gaan we daar naartoe verhuizen.
Gezellig, ik wil ook wel naar zo'n borrel middagje  :-D.
maar voor die tijd komen we ook nog wel in Perth voor vakanties, heel John's family woont er.

gr lin

He Lin,

:congrats: met je verjaardag...  :up:
En het is inderdaad jammer dat John de eerste week in Melbourne zit, maar tegen de tijd dat hij terug komt heb jij genoeg kunnen bij slapen om een nachtje "romantisch" door te halen...  :-D

En daarna blijven jullie lekker bij elkaar dus kan je iedere dag van hem genieten..  :up:

Gr.Koen

Hey Lin,

:congrats:

Laatste keer je verjaardag in NL. Maak er wat moois van, he :wink:.

Groetjes,
Mel

Dankoe, dankoe, dankoe voor de felicitaties.
was een kei leuke verjaardag, had al ongeveer 5 jaar mijn verjaardag niet gevierd, maar nu moest ik eraan geloven volgens een aantal mensen en ben blij dat ik het gedaan heb, was ouderwets gezellig.Toch blijft het raar, andere mensen reageren elke keer van Oh ,grote stap ,en ben je bang en ben je niet dit of dat, en eigenlijk ben ik redelijk relaxed, krijg het vooral op mijn zenuwen van de vragen en reacties ,niet van het feit dat ik ga emigreren. :-D

Maar wel gezellig, nog 2 weekjes werken, maandag lekker vrij ivm carnaval, dus t begint echt op te schieten nu.
Mag ook wel ,ik heb het de hele dag koud, wil nog ff genieten dalijk van t mooie weer in Aust voordat ik daar weer in de winter terechkom 9en die kunnen best koud zijn in Canberra, boehoe, waarom wonen we nog niet in perth?  :cry:

groetjes lin

[quote author=lin-shinji link=topic=3072.msg49594#msg49594 date=1140876428]
Toch blijft het raar, andere mensen reageren elke keer van Oh ,grote stap ,en ben je bang en ben je niet dit of dat, en eigenlijk ben ik redelijk relaxed, krijg het vooral op mijn zenuwen van de vragen en reacties ,niet van het feit dat ik ga emigreren. :-D

groetjes lin
[/quote]

Deze gevoelens heb ik ook en soms ga ik dan twijfelen aan mezelf. Moet dan weer even voor mijn geest halen waarvoor ik het allemaal doe.

Ik wens je in ieders geval heel veel plezier toe en maak er wat van dat weekend met John.

:fish:

@ groentje

Blij dat ik niet de enige ben, werd soms gek van mijn eigen getwijfel, maar na een aantal weken ben ik er helemaal super super zeker van dat dit de juiste stap is, genoeg getwijfeld nu, wat de mensen ook zeggen, dit is wat IK  wil, en het is mijn leven, en degenen die het er niet mee eens zijn, pech dan.
Wil die laatste 32 dagen alleen nog maar leuke reacties, beetje verdrietig mag, maar geen negatief gezeur aan mijn hoofd, daar doe ik dus niet aan mee.

Nog maar 32 daagjes, en dan  zie ik eindelijk mijn Roo weer, en de kids worden ook steeds enthousiaster ( zeker zo leuk) en kunnen niet wachten tot ik er ben, zal ook wel wat te maken hebben met een koffer vol kadootjes, hahah

Dat eerste weekend wordt 1 groot feest, heb in ieder geval al een belofte van een romantisch ontbijtje op bed :eat:

groetjes lin

Back