Nou, eindelijk heb ik ook mijn extra kilo's bevestigd gekregen, ben ik al een week mee bezig.. Ik heb ze helemaal uitgelegd bij het reisburo wat ze moeten doen, Singapore faxje sturen met paspoort en visum sticker, 55 euro, 10 kilo betalen, 10 volgende gratis, en daar zijn ze dus 1,5 week mee bezig geweest, eerst probeerden ze in het weekend te bellen, dat werkt dus niet bij SA, en toen weer een te klein kopietje gemaakt, kon ik weer terug met mijn paspoort, toen zeiden ze 50 euro, vast betaald in de winkel, en toen bleek het 55 euro te zijn. :lol: :lol: :lol:
Dat had ik dus ook al 3x gezegd, ik zei nog, ik heb een forum vol mensen die allemaal via SA gaan, 55 euro ,10 kilo, maar nee, Miepje van t reisburo wist het beter, maar och, we blijven lachen.
Als ik die 40 kilo maar mee kan nemen ,ben ik allang blij.
Hopen dat t allemaal past, nu heb ik gister weer een roulettespel gekocht, mega doos voor in mijn koffer (John verklaart me voor gek, maar Caleb wilde al zolang een roulettespel, ik dacht ,dit is wel een leuk kadootje)
En nu moet ik echt stoppen met spullen kopen, anders heb ik echt een probleem.
Oh, John had vandaag ook al bericht over mijn spullen, ze komen ongeveer 19 maart in Sydney aan, hij zei al, ik zorg dat ze voor de 29e in Canberra zijn, dan laat ik wat dozen met schoenen en kleding spontaan kwijtraken. :evil: gemeen aussie ventje.. maarre ik zorg wel dat het nog ff in Sydney blijft tot ik zelf kan uitpakken in CBR , ik heb die 50 paar schoenen gewoon echt nodig, whahahaha :evil: :evil: :evil: :evil:
nog maar 1,5 week werken, gelukkig, heb nu echt geen zin meer.
groetjes Lin