Lin-shinji .Sinds 31 mrt 2006 in Canberra, en is mama van Zoe Rebecca!

Hey Lin!
Lekker gevoel he! Ik leef helemaal met je mee!
Inderdaad niks aantrekken van het negatief gezeur. Gewoon gaan voor wat jij hebt besloten!
Het is hier vandaag in Perth 37 graden. HEEEERLIJK!!! absoluut geen last van kou hoor! Wanneer kom je !!!

@Marina,
zodra ik een goedkoop ticketje kan boeken vlieg ik voor een paar dagen naar Perth.
John houdt altijd alle aanbiedingen in de gaten, dus ik hoop in April ofzo ff naar Perth te komen.

Heb er zo'n zin in ,ben het koude weer beu, en mijn werk, nog maar 2,5 week werken gelukkig..
Nog maar 31 dagen.

Hoe ist verder met jou en man en kids? Al helemaal ingeburgerd in Secret harbour?

groetjes Lin

Yep het gaat allemaal prima. Phil vindt het geweldig op school en ik geniet van het lekkere weer. Volgende week gaan we eindelijk naar een andere auto kijken. 10 maart komt zijn broer terug dus moet de auto weer terug naar hem. Kan niet wachten want ik ben dat kleine ding helemaal beu haha. De eettafel + stoelen zijn eindelijk gearriveerd! Het begint dus op een huis te lijken. Dit weekend nog even een barbeque halen en wat willen we nog meer! Ik zal je inboeken voor april dan maar he!! Barbeque in onze achtertuin!!

Ik heb al een prima karretje voor je gevonden Marina, past mooi bij de kleur van je ogen  :-D:

Golfcabrio.jpg

Je kunt 'm hier vinden:

http://www.carsales.com.au/pls/cars...0000&make_id=15&state_id=8&search_distance=25

Veel plezier met zoeken.

Bart

Nou, eindelijk heb ik ook mijn extra kilo's bevestigd gekregen, ben ik al een week mee bezig.. Ik heb ze helemaal uitgelegd bij het reisburo wat ze moeten doen, Singapore faxje sturen met paspoort en visum sticker, 55 euro, 10 kilo betalen, 10 volgende gratis, en daar zijn ze dus 1,5 week mee bezig geweest, eerst probeerden ze in het weekend te bellen, dat werkt dus niet bij SA, en toen weer een te klein kopietje gemaakt, kon ik weer terug met mijn paspoort, toen zeiden ze 50 euro, vast betaald in de winkel, en toen bleek het 55 euro te zijn.  :lol: :lol: :lol:
Dat had ik dus ook al 3x gezegd, ik zei nog, ik heb een forum vol mensen die allemaal via SA gaan, 55 euro ,10 kilo, maar nee, Miepje van t reisburo wist het beter, maar och, we blijven lachen.
Als ik die 40 kilo maar mee kan nemen ,ben ik allang blij.
Hopen dat t allemaal past, nu heb ik gister weer een roulettespel gekocht, mega doos voor in mijn koffer (John verklaart me voor gek, maar Caleb wilde al zolang een roulettespel, ik dacht ,dit is wel een leuk kadootje)
En nu moet ik echt stoppen met spullen kopen, anders heb ik echt een probleem.

Oh, John had vandaag ook al bericht over mijn spullen, ze komen ongeveer 19 maart in Sydney aan, hij zei al, ik zorg dat ze voor de 29e in Canberra zijn, dan laat ik wat dozen met schoenen en kleding spontaan kwijtraken.  :evil: gemeen aussie ventje.. maarre ik zorg wel dat het nog ff in Sydney blijft tot ik zelf kan uitpakken in CBR , ik heb die 50 paar schoenen gewoon echt nodig, whahahaha :evil: :evil: :evil: :evil:

nog maar 1,5 week werken, gelukkig, heb nu echt geen zin meer.

groetjes Lin

Hey Lin,

Nou, zeg, wat een gedoe, joh om die extra kilo's erbij te krijgen.
Gelukkig dat je er om kunt lachen. Ach nog even en dan :plane: je naar het :sunny: zuiden.
Al genoeg ruimte voor al die kleding en die (hoe kom je in hemelsnaam aan) 50 paar schoenen gereserveerd als je "thuis" komt? :-D.
Ik kan beter John succes wensen :p.

Groetjes,
Mel

[quote author=Bawurra link=topic=3072.msg50168#msg50168 date=1141336764]
Nou, zeg, wat een gedoe, joh om die extra kilo's erbij te krijgen.
[/quote]

Tja, normaal gesproken zijn vrouwen meer bezig om die extra kilo's eraf te krijgen :D

Namens John, bedankt voor de support,

het angstzweet breekt hem uit als ie aan al mijn kleren en schoenen denkt, maar t valt best mee ,hoor, ik heb een klein beetje overdreven, om zijn reactie te zien als mijn spullen straks arriveren  :evil: :evil:

Evil dutchie, zou John zeggen, heheh.......

lin,

volgende week nog 1 hele week werken, dan een halve en dan bye bye Thermopatch.  :cheer:

You Go Girl  :-D

Hang in there for this last week... I guess you won't get much work done in your last week... :lol: :-D :)

Gr.Koen

Hey Koen,

dacht ik volg ff je advies op van niet te veel doen deze laatste 1,5 week.
Ik pak vanmiddag lekker vrij.
Helemaal niet vee lte doen hier, en HE-LE-MAAL geen zin om te werken.
Dus lekker naar huis, even naar de stad om mijn telefoon simlock vrij te laten maken, en dan lekker een beetje aanrommelen, alles beter dan werken op het moment.

nog 24 daagjes.......................... :cheer:

gr lin

Heel veel succes hoor deze laatste week!!!!

Enneh heb je ook een camera gepakt om de reactie van John bij aankomst vast te leggen????
Dat willen we wel zien natuurlijk!
Nee hoor, heb je vast geen tijd voor!
Groetjes Francine

Hey Lin,
Aftellen is begonnen! Wauw het gaat snel he! Ik zal blij zijn als je er bent want dan hebben we minder last van dat rot tijdsverschil! Kunnen we tenminste weer lekker chatten. John ook over the moon natuurlijk!!
Intussen hier flink busy en wat leuke meiden ontmoet via de toddler aquatics die ik met Scott doe. En ; eindelijk de cheque is in de post!!!! Nou zeg, echt belachelijk lang heeft dat geduurd, kunnen we eindelijk onze eigen auto aanschaffen en het huis wat vullen! Heerlijk. het heeft lang genoeg geduurd nu!
Nou hou ze nog effe taai! Het staat zo voor de deur !! :up:

Nog 2 daagjes werken, oh, het schiet nu echt heel erg op. woensdag 12.15 trek ik hier de deur dicht, jippie. Vrijdagavond wel een heeeeeeeeeeeeeeele leuke avond gehad met 10 meiden van het werk, eerst  wokken en daarna op stap, oei oei, me voor de laatste keer 'misdragen' in Nederland  :evil: :evil: heheh.

nu donderdag nog met vrienden eten, de week erop nog een keer, oh oh, als ik nog maar in mijn jurk pas, haha. even wat extra bewegen met al die etentjes, maar het is wel reuze gezellig zo...

kost me wel moeite om me te concentreren op het werk, heb het veel te druk met andere dingen.......sssssssst, niet tegende baas zeggen  :-D

groetjes lin

Hi Lin,

Kan het me zo voorstellen hoor, ik ben ook al vanaf 07:00 uur aan het internetten...en allemaal prive dingen aan het regelen... :wink:
Gaat nu snel he, begin je al de kriebels te krijgen of....?

Gr.Koen

Hi Lin,

Wij zijn geen verraaiers, hoor :wink:. Ik kan me wel voorstellen dat je gedachten niet meer (helemaal) bij je werk is.
Succes de laatste twee dagen op het werk :up:.

Groetjes,
Mel

@ Koen, ja hele erge kriebels nu, ben helemaal hyper.
:w00t:

Laat het alleen thuis niet zo merken, ik weet dat mijn moeder het er erg moeilijk mee heeft nu het dichterbij komt , zeker nu mijn stiefvader er niet meer is, en zij alleen achterblijft. Dus da's wel een beetje dubbel, maar positief blijven, in Juli komen ze(mam en petekind)  alweer,dus... komt allemaal goed.

Wanneer gaan jullie precies? en is alles zo'n beetje geregeld?

gr lin

:-D Ook ik zit meestal vanaf mijn werk op dit forum! We hebben nu eenmaal hele belangrijke geheimpjes!!!!!!!!!!!!!

Vind ik ook, mijn baas hoeft niet alles te weten wat ik in zijn tijd doe,  :evil:  hahahahaha

nog 1,5 dagje nu  :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t:

lin

Hi Lin,
Nog eventjes meid,echt heel spannend nu!
Heel lief dat je me nog even belde op Schiphol vlak voordat ik vertrok  :)
Bij mij duurde het ook lang met de boeking ivm de extra 10 kg.
Uiteindelijk heb ik ongeveer met 65 kg ingechecked en niemand die iets vroeg  :wink:
Waarschijnlijk hebben ze gebeld naar de douane in Perth " ze heeft extra kg mee,maar zonder bijbetalen,als jullie nou even moeilijk doen wanneer ze aankomt,dan staan we gelijk!"  :wink:
Dat verhaal ken je,dus wie weet  :-o
Geintje natuurlijk,maar ik hoop dat jouw arrival wat soepeler verloopt bij customs.
Succes nog eventjes op je werk,en ik hoop je in april te zien!
ps wanneer gaat Shinji verhuizen.

Back