Lin-shinji .Sinds 31 mrt 2006 in Canberra, en is mama van Zoe Rebecca!

Laat het alleen thuis niet zo merken, ik weet dat mijn moeder het er erg moeilijk mee heeft nu het dichterbij komt , zeker nu mijn stiefvader er niet meer is, en zij alleen achterblijft. Dus da's wel een beetje dubbel, maar positief blijven, in Juli komen ze(mam en petekind)  alweer,dus... komt allemaal goed.

Wanneer gaan jullie precies? en is alles zo'n beetje geregeld?

Hey Lin, nee voor ons is nog niet alles geregeld, we zijn nu druk bezig met verhuizen, over anderhalve week moeten we het huis opleveren en dan hebben we nog anderhalve maand. In de tussentijd moet ik ook nog voor mijn werk studeren en heb ik komende maandag nog even een examen... :| , met andere woorden ... ik heb het nog best druk, maar ik zie er nu al enorm naar uit... :up:
Maar ik zou zo zeggen  :up: thumps up nog 1 dagje werken... :-D

Gr.Koen

@koen, succes met je verhuizing en studie, je hoeft je in ieder geval niet te vervelen met al die drukte, haha

@sarah, die 5,5 maand vliegen voorbij, de tijd van januari tot nu is zo snel gegaan op mijn werk ongelooflijk, vooral de laatste dagen met alleen maar leuke mailtjes en telefoontjes van klanten, echt superleuk.

Morgen ff trakteren hier, komen speciaal wat klanten naar de zaak om afscheid te nemen, dus heel erg lief. Wordt niet alleen maar lachen ,denk ik ,want er zijn ook een paar collega's waar ik erg close mee ben, en die hebben al "beloofd" te gaan huilen, dus  :cry: :cry: :cry: :cry: zakdoekjes mee en waterproof mascara.

groetjes lin
(die by the way  al de godganse dag zit te niksen,wel lekker relaxed zo'n laatste 1,5 werkdag, lalalalalalalalalla)

Nou, het zit erop. Ik zit thuis, WERKELOOS, hahaha
tot 12.15uur  "gewerkt" , nou ja, vooral aanwezig geweest, 2 ontwerpen gemaakt, en toen gauw die computer uitgezet.

Het afscheid was erg leuk, de baas gaf een hele leuke speech (en een vette envelop  :up: ),weer eens wat anders dan die jaarlijkse saaie well-done-speech.
Veel telefoontjes en mail van klanten, mijn favoriete klant kwam zelf langs met een afscheidscadeautje (toch 1,5 uur rijden voor hem, dus errug lief)
En collega's hebben een fotoboek gemaakt met leuke teksten, en vooral veel cadeautjes. Hier en daar een paar traantjes weggepinkt, omdat ik met een aantal al zo'n 10 jaar samenwerk, dus was wel ff raar op mijn fietsje naar huis. Het is nu echt aftellen, laatste keer dit, laatste keer dat.......raar.

en nu ...dalijk lekker op de bank met een tijdschriftje, ff bijkomen.......

groetjes lin

Hey Lin, het zal wel raar geweest zijn, dat geloof ik graag. Maar het komt ook steeds dichterbij hé, dat nieuwe leven!!! Bekom nu maar effe , lekker tijdschrift, lekker kopje thee (of iets strekers) en dan naar het volgende "laatste keer"-moment!  :up:

Sara

En is trouwens wel érg lief dat mensen daarvoor zooo ver rijden, moet je deugd gedaan hebben!!

Hoi Lin,

Ik kan me helemaal indenken hoe dat gegaan moet zijn, ik werk op project basis dus ik maak het soms wel 3 of 4 keer per jaar mee dat ik ergens voor het laatst ben, soms stel je je er helemaal op in en dan wordt er onverwacht ineens het project verlengt .... das dan ook weer minder... :-(
Maar goed je kan nu lekker nog 2 weekjes relaxen, en doen wat je wilt, en dan :plane: naar Oz en je mannetje.... :-D

Succes en ik sluit me aan bij Sara, die klant is toch wel erg lief dat hij je zo wardeerd om 1,5 uur te rijden om je een presentje te geven...  :up:

Gr.Koen :plane:

Hey Lin,

Wat vervelend dat je nu WERKELOOS bent :p :-D.
Het gaat echt hard nu, he. En die paar weekjes zijn zo ook om :happysun:.
Lekker genieten van de "laatste" :freezing: :wink:.

Groetjes,
Mel

Hé Lin,

Weer een stapje vooruit en een stukje afgesloten, raar idee en toch ook wel weer leuk (zo zou ik me denk ik voelen).

Geniet lekker van op de bank zitten en groetjes van mij.

Miranda  :)

Hey Lin,
Leuk om te lezen dat je nu ook die laatste fase ingaat in NL.
Nog even en je weet niet meer beter dan OZZIE OZZIE OZZIE OI OI OI.

Sinds deze week voel ik me echt gesettled! Heb absoluut geen spijt, geniet elke dag met Mike en wil (nogsteeds) niet terug! Jij straks ook niet, weet ik zeker!

Tot gauw!
Marina

Hey Marina,

Ik hoop dat ik het ook zo snel naar mijn zin krijg, begin wel echt ongeduldig te worden, wil nu gewoon weg.
Zeker nu ik elke dag overhoop lig met rebecca, wordt gek van dat kind  :lol: maar ja, het is voor haar ook niet makkelijk dat ik ga.

Zit nu net 1 ochtend thuis, en verveel me al, haha, ben niet gewend om vrij te zijn, maar vanmiddag lekker naar de kapper (afscheid nemen van mijn Frederiekje,  :cry: ken haar al zo lang) en vanavond lekker uit eten met vrienden(alweer,kom de laatste weken wel erg veel in allerlei restaurants  :eat:)

Hoop je snel te zien, lin x

Het gevoel van laatste werkdag ken ik natuurlijk ook goed, net als Koengaroo. Maar niet op jouw manier! Ik gan dan altijd de volgende maandag weer gewoon aan de slag, maar dan op een andere plek. Jakkie bah, dat zou ik nog eens eng vinden, ergens einde contract en dan... niks?!? Om dan nog maar te zwijgen over een vliegticket enkele reis naar ergens aan de andere kant van de wereld... super spannend hoor! Grtz Landmiles

Inderdaad, het is een heeeel raar gevoel. Ik ben hier nu sinds december en vorige week had ik eindelijk het gevoel van ja, ik heb weer een ritme!
Laat het gewoon lekker op je af komen. Niet te veel te gelijk willen doen. Het is hier een heeeeel ander tempo dan in NL!

hoi Lin,

gefeliciteerd met je a.s bruiloft!

Ik ga ook (hopelijk binnen een maand) in Canberra wonen.
Ik ben blij te horen  dat er meerdere mensen zijn die daar (willen) wonen!!Zelfs (of zeker) australiers zijn meestal negatief over Canberra..
We wonen nu in New south Wales (nearby Batemans Bay), bij mn schoonouders.
Mijn vriend heeft afgelopen maandag contract getekend voor een baan in Canberra (volgens plan), dus dat is rond. Nu alleen nog een huis!Willen eerst huren. dan over een half jaar kopen ofzo..
Maar huren blijkt nog zo makkelijk niet te zijn(niet zoveel op de markt)...Willen het liefst in Kingston of Griffith, want aangezien we nog maar met zn tweeen zijn en nog verder geen kennissen hebben, willen we niet wegkwijnen in een suburb.. maar misschien zien we leuke  buurten over het hoofd???

Heb jij toevallig tips m.b.t huizing in Canberra?(buurten die leefbaar zijn?)

groetjes linda

Hai Linda,

Ik weet zo geen namen van leuke buurten in Canberra (ben er nog niet zo bekend, de keren dat ik in Australia geweest ben, zijn we elke keer op vakantie gegaan op andere plekken, ook Batemans Bay, vond het een erg leuke omgeving, gaan we nu in juli ook weer een weekje heen John heeft er zo'n time-share huisje)
Ik zal John dit weekend eens vragen of hij nog leuke buurten weet in Canberra, ik laat je wel wat weten..

groetjes lin

hoi Lin,

oh, das lief van je!

ja, batemans Bay is erg leuk. Had mn vriend er een beter baanperspectief gehad, dan hadden we hier wel willen wonen. (hij werkt in IT) Ik doe Social work, dus dat kun je overal wel doen..
We verblijven nu niet echt in batemans bay maar in termeil, das tussen ulladulla en batemans bay in...
Is 20 minuutjes van batemans bay rijden..(niks voor australische maatstaven).
Je kunt lekker uit eten in batemans  bay (on the pier) en ze hebben leuke  winkels!

linda

Heh heh, eindelijk bericht van Vodafone over het beeindigen van mijn abonnement, en eindelijk bevestiging van de CZ over beeindiging( goh, wat werken die mensen daar langs elkaar heen, vraag me af of die ooit met elkaar kletsen in de pauzes, dombo's  :lol: )  Maar goed, we blijven lachen, t lijstje to do-stuff is errug klein nu, alle officiele dingetjes zijn nu echt gedaan ,behalve uitschrijven bij de gemeente,maar dat kan pas 5 dagen vantevoren.

Wel lachen, ben de laatste weken met verschillende mensen 5x bij hetzelfde restaurant geweest, en de eigenaar merkte meteen donderdag op dat ik bij de kapper geweest was. Verbaasde gezichten van mijn vrienden dat ik wel erg vaak daar kom als de eigenaar ziet dat mijn haar anders zit, haha  :-o

Maandag nog een dag op cursus in Krefeld,Duitsland ,het bedrijf waar ik normaal mee samenwerkte in Nederland heeft een agent in Canberra en die zijn geinterresseerd, dus ga ik voor de laatste updates een dagje bij hun kijken, en dan gaan ze even kijken of we iets aan elkaar hebben in Canberra .
Ik hoop dat dat zo is, want het bedrijf in Canberra zit 15 minuutjes van ons vandaan, da's zo ongeveer in de achtertuin voor australische begrippen..
Ook nog  gesprekken met 2 andere bedrijven in april, dus dat moet goedkomen... enne ..ik heb niet zo'n haast ,dat scheelt, aan de ene kant wil ik meteen aan de slag, en John zegt maar steeds, nee, blijf nou ff thuis, lekker bijkomen en wennen, dus wie weet, misschien begin ik in April, misschien in juli, geen flauw idee.

eerst nog 1 weekje leuke dingen hier, donderdag fotoshoot samen met mijn hond Shinji, die helaas niet meekan naar aust  :cry:(vanwege zijn hartkwaal) maar dan heb ik in ieder geval nog te gekke foto's van ons saampjes.

Ik heb samen met mijn moeder een soort afscheidsspandoek gemaakt wat we buiten gaan hangen voor mijn afscheidsfeestje, ik zal eens kijken of ik die foto geplaatst krijg.

gr lin

MarjaCarnaval022.jpg

nou, dit is ie, niet zo'n beste foto, maar mijn moeder maakt altijd van die "halve"foto's ,  :lol: :lol:

Ik zal de rest van de foto's op mijn feestje maar zelf maken, anders heb ik allemaal foto's zonder hoofden enzo... :p
moet ik wel een beetje op tijd beginnen met fotograferen, want na wat drankjes ben ik waarschijnlijk ook niet meer de beste fotograaf. :cheers: :cheers: :drinking:
ik zet er na zaterdag wel een nieuwe foto op ,inclusief ballonnen enzo...  :balloons2:

lin

Hoi Lin,

Wat een ontzettend mooi spandoek zeg, ziet er echt heel bijzonder uit. Veel plezier en sterkte natuurlijk op je afscheidsfeest.

Groetjes Miranda  :)

Ja hartsikke leuk zeg dat spandoek!!! Maak mooie foto's van je hond. En wij wensen je ook veel plezier toe op je feest!
Groeten Martin en Francine

Back