Heh heh, eindelijk bericht van Vodafone over het beeindigen van mijn abonnement, en eindelijk bevestiging van de CZ over beeindiging( goh, wat werken die mensen daar langs elkaar heen, vraag me af of die ooit met elkaar kletsen in de pauzes, dombo's :lol: ) Maar goed, we blijven lachen, t lijstje to do-stuff is errug klein nu, alle officiele dingetjes zijn nu echt gedaan ,behalve uitschrijven bij de gemeente,maar dat kan pas 5 dagen vantevoren.
Wel lachen, ben de laatste weken met verschillende mensen 5x bij hetzelfde restaurant geweest, en de eigenaar merkte meteen donderdag op dat ik bij de kapper geweest was. Verbaasde gezichten van mijn vrienden dat ik wel erg vaak daar kom als de eigenaar ziet dat mijn haar anders zit, haha :-o
Maandag nog een dag op cursus in Krefeld,Duitsland ,het bedrijf waar ik normaal mee samenwerkte in Nederland heeft een agent in Canberra en die zijn geinterresseerd, dus ga ik voor de laatste updates een dagje bij hun kijken, en dan gaan ze even kijken of we iets aan elkaar hebben in Canberra .
Ik hoop dat dat zo is, want het bedrijf in Canberra zit 15 minuutjes van ons vandaan, da's zo ongeveer in de achtertuin voor australische begrippen..
Ook nog gesprekken met 2 andere bedrijven in april, dus dat moet goedkomen... enne ..ik heb niet zo'n haast ,dat scheelt, aan de ene kant wil ik meteen aan de slag, en John zegt maar steeds, nee, blijf nou ff thuis, lekker bijkomen en wennen, dus wie weet, misschien begin ik in April, misschien in juli, geen flauw idee.
eerst nog 1 weekje leuke dingen hier, donderdag fotoshoot samen met mijn hond Shinji, die helaas niet meekan naar aust :cry
vanwege zijn hartkwaal) maar dan heb ik in ieder geval nog te gekke foto's van ons saampjes.
Ik heb samen met mijn moeder een soort afscheidsspandoek gemaakt wat we buiten gaan hangen voor mijn afscheidsfeestje, ik zal eens kijken of ik die foto geplaatst krijg.
gr lin