Lin-shinji .Sinds 31 mrt 2006 in Canberra, en is mama van Zoe Rebecca!

:flying: :plane:

Nou, zet 'm op Linda! Veel plezier met je mannetje Down Under!

Groetjes, en wellicht tot ziens.

Bart

Lin

Een hele goede reis toegewenst en heel veel plezier en geluk toegewenst in Canberra!!!
Ik denk dat er heel erg veel jaloers op je zijn.
Ik in ieder geval wel!!!

We willen wel graag weten hoe het allemaal is gegaan!!

Gr

Jacquelien

Hey Lin, daar ga je! Have a nice flight! Maar die zal beter zijn dan de vorige!! nu hoef je niet meer terug en je hebt ook geen twee kids die je wakker houden haha!
Ik spreek je gauw he!
Groetjes,
marina

@ Marina, thanks, maarre... ik vond het anders heel gezellig met jou en de kids in het vliegtuig. Hoop dat ik iemand naast me heb zitten, die een beetje aardig is, kan ik hem lastigvallen met mijn aussie-verhalen,haha

tot gauw.

groetjes lin

Goeie vlucht  :plane:  beetje :eat: beetje :sleep: beetje :tvhappy:

groetjes Miranda  :)

Lin, have a nice flight, geniet ervan en veel plezier bij je aankomst in je nieuwe thuisland! Wij duimen voor je!  :up:

Sara

Hey Lin,

Tegen de tijd dat je deze berichten leest, zit je natuurlijk "allang" :-D in Oz!!
Ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad.
We lezen je snel :).

Groetjes,
Mel

Hello allemaal, zit nu nog ff in Singapore, te wachten op mijn vlucht naar Sydney.
Goeie vlucht gehad, leuke mensen langs me, goeie films en al veel geslapen, dus voel me wel goed, hopen dat ik nog zo fit ben als ik aankom in Sydney. Dan nog 3 uurtjes rijden, en dan zijn we thuis....

groetjes lin

Hoi Lin,
Waarschijnlijk zit je nu alweer hoog in de lucht op weg naar Sydney,vanmorgen om 6.30 dacht ik nog " nu zal ze ongeveer wel in Singapore zijn".
Ik hoop dat je mijn sms hebt gehad voordat je vertrok.
Nog een paar uurtjes en dan ben je bij John ( en kids!) en start je Aussie leventje.
You'll love it,believe me!   :) :up:

Dus wanneer je dit leest,welcome in Australia  :)

Groetjes,
Lieke

Hoi Lin,

Ben een beetje laat met je een leuke vlucht te wensen, daarom dan maar een fantastisch begin gewenst in australia!! Geniet ervan en geloof me- das niet moeilijk - u'll love it here!!!!!

Groetjes,

Mon

Hi Lin,

Leuk om je "tussendoor" en onderweg nog even te lezen :).
Grappig dat je alweer met "hello" begon :p.
Inmiddels ben je gearriveerd. Ik hoop dat je het goed naar je zin hebt en zult krijgen,
maar daar twijfel ik niet over. Heel veel succes met de "nieuwe" start :up:.

Groetjes,
Mel

Hey Linda.
Ik sprak Rebecca nog even de 29e, maar je was al weg!!!!!! Ik wilde je nog even bellen maar je was al een uur geleden vertrokken naar Schiphol.
Je zult er nu al wel bijna zijn. Hoe voel je je!
Geweldig, je bent in iedergeval een stuk dichter bij Perth!!!!
Spreek je snel!
Groetjes, ook aan John and the kids,
Marina

donderdagavond, de eerste week zit erop. 

Heb mijn eerste giftige spin (white tail) gedood, dus welcome to australia.
weekend bal gehad van johns werk, mannen in uniform, dames in t lang, geweldig leuk feest.
meteen een vuurdoop, vanaf maandag alleen met de kids want john zit in melbourne, gelukkig is ie over een uurtje weer terug, want ik mis hem  :cry: :cry: maakt zo'n eerste week een stuk minder romantisch als je lover niet bij je is. maar wel meteen een goede kans om de kids te introduceren met lin's houserules  :evil: :evil:
maar ik ben makkelijker als pa, dus dat beviel de kids prima ( en ik ben een betere kok volgens hen  :-D )
ben al op school geweest met angie, ze heeft een nederlandse lerares, die wilde wel even kennismaken, leuk om te horen hoe australisch ze klonk, ze was al zo'n 25 jaar hier, nederlands met een aussie tintje..
ben al een paar keer de Arawang heuvel beklommen smorgens vroeg, wilde kangaroos gezien, en het is zo'n relaxte plek, mooi uitzicht, heerlijk, alleen vanochtend waaide het zo hard dat ik amper kon blijven staan op de top.
dus ...so far so good, vind het hier wel leuk, en kan alleen maar beter worden als ik dalijk weer in de armen van mijn aussie kan kruipen,hij is toch reason nr.1 dat ik dit land zo geweldig vind :)

seeya, lin

Hey Lin, klinkt erg goed hé!! Hopelijk is je lover straks snel thuis, dan ist compleet!!

Veel plezier daar

Sara

Leuke foto Lin, jullie zien er heel knap uit samen.  Goed om te horen dat alles tot nu toe goed gaat.

Alvast heel veel plezier met je aussie als hij weer thuis is  :dancing:

Gr,
Susan

Back