donderdagavond, de eerste week zit erop.
Heb mijn eerste giftige spin (white tail) gedood, dus welcome to australia.
weekend bal gehad van johns werk, mannen in uniform, dames in t lang, geweldig leuk feest.
meteen een vuurdoop, vanaf maandag alleen met de kids want john zit in melbourne, gelukkig is ie over een uurtje weer terug, want ik mis hem :cry: :cry: maakt zo'n eerste week een stuk minder romantisch als je lover niet bij je is. maar wel meteen een goede kans om de kids te introduceren met lin's houserules :evil: :evil:
maar ik ben makkelijker als pa, dus dat beviel de kids prima ( en ik ben een betere kok volgens hen :-D )
ben al op school geweest met angie, ze heeft een nederlandse lerares, die wilde wel even kennismaken, leuk om te horen hoe australisch ze klonk, ze was al zo'n 25 jaar hier, nederlands met een aussie tintje..
ben al een paar keer de Arawang heuvel beklommen smorgens vroeg, wilde kangaroos gezien, en het is zo'n relaxte plek, mooi uitzicht, heerlijk, alleen vanochtend waaide het zo hard dat ik amper kon blijven staan op de top.
dus ...so far so good, vind het hier wel leuk, en kan alleen maar beter worden als ik dalijk weer in de armen van mijn aussie kan kruipen,hij is toch reason nr.1 dat ik dit land zo geweldig vind
seeya, lin