Long way down..Almost there..:)

aaahhhh..
Komt goed joh! Je kan er nu niks meer aan veranderen.
In het ergste geval doe je hem nog 1 keer over
undecided.gif
....hebben wij lekker eerder een visum
evil.gif
 
Hij had goede hoop, tot hij mijn uitslag zag.....
Ik denk dat het wel goed komt, maar ja, het is nu afwachten.....

:nana: Begin juli kan hij dan alweer voor de test, dan is de TRA toch nog niet terug. :nana:
 
Goed nieuws!!
Contact gehad met ambassade in NL, die hebben met Parijs contact gehad...paspoort in onderweg!!!!!!!!!!!!!!!!!
grin.gif
grin.gif
grin.gif

Het is de 18de weer naar NL verstuurd met LA Poste, en ze hebben mij verzekerd dat het er volgende week moet zijn!
Nu bidden en hopen we natuurlijk dat deze bezorger van TNT post wel de moeite neemt om ons huis op te zoeken
cheesy.gif
.....
Maar hebben nu al een track&trace nummer dus kunnen het volgen zodra het in NL is.

Kunnen dan eindelijk weer een stapje verder...TRA!!
grin.gif
 
O, wat super Steven! Nu vooral die post in de gaten blijven houden, ook via internet. Dan weet je zeker als het in NL is en je het dus moet ontvangen.

Lekker dat je nu weer een stapje verder kunt en dan even een welverdiende vakantie!

groet,
Annemarie
 
zucht...Heerlijk op vakantie over 1 weekje :cool:
Zijn er ook echt aan toe na alle hectiek en gestres !:lol:
 
Dank je Alie :up:

Ik realiseer mij nu net dat wij de uitslag van de Ielts pas over 6 weken zullen zien...bummer!:|
 
Nee, dat kan jammer genoeg niet..word echt wachten....en tegelijk uitslag TRA als we thuis komen :smile::smile:
 
Weet je zeker dat de uitslag hier niet op komt?

http://ielts-results.britishcouncil.org/forms/frmMain.aspx

Mijn score stond erop, ik dacht die van Fokko straks ook...:oops:


Ach, wat is er nu relaxter om op vakantie de uitslag van je TRA en IELTS af te wachten?? ;-)
 
Mijn scores stonden er pas na 12 dagen op.
Geen idee of de scores van Utrecht er ook op komen.
Ik had de test immers in Amsterdam :wink:
 
Ik heb idd wel eens gehoord dat Utrecht hier niet aan meedoet (resultaat op site), maar dat weet ik niet zeker.
 
hey steven,

probeer te genieten van je vakantie en als je terugkomt... 2 positieve uitslagen!!!!

:up: :up: :up: :up:

Ook voor Fokko :up: :up: :up:
 
Hoi Steven,

:up: Fijn dat je de TRA voor jullie vakantie op de post kan doen! Spannend hoor, met thuiskomst 2 uitslagen!!!
Als je je IELTS in Utrecht hebt gedaan kun je de uitslagen trouwens niet online bekijken.

Hoop dat je paspoort heel gauw arriveerd, (Pinksteren, zit er nu weer tussen natuurlijk) alles op de bus en lekker relaxen!

:smile: Betty
 
Thanks Guys!
afro.gif


Laten we het hopen dat we 2 goede uitslagen hebben
smiley.gif
...dan rest alleen het aanvragen van het visum en SS nog
wink.gif


Kon idd niet de uitslag bekijken op internet...maar blijkbaar kan dat niet Betty?

Bedankt voor de leuke reactie's
afro.gif
 
Back
Top