Long way down..Almost there..:)

Ben benieuwd of het lukt
grin.gif
 
Wel spannend... :lol:

Ik heb stiekem alle gegevens meegestuurd in de hoop dat we de uitslag direct mee gemaild krijgen. :evil:
 
Als de uitslag online komt te staan is dat meestal de avond voordat je het antwoord in je brievenbus vindt.
 
Dear Candidate,

I am afraid we do not offer such a service.

Regards,



Anna Bezsmertna

IDP Education (Netherlands)







Dus Amsterdam wel, Utrecht niet. Weten de volgende generatie forummers dat ook ;-)

Wordt het echt afwachten tot je terug bent.

Al iets van je paspoort gehoord??
 
Nu weten we het in ieder geval zeker:wink:

Paspoort is in NL..heb een Track&Trace nummer, maar het ligt nog in Arnhem in Distributie center.
Het moet morgen bij mij aangeleverd worden hebben ze verteld van TNT.....laten we het hopen:up:

Alles komt wel weer lekker op het laatste moment..moeten nog zoveel dingen doen voor we op vakantie gaan...heb alweer 4 extra weken nodig om bij te komen van de stres..haha!:grin::grin:
 
EINDELIJK!!! paspoort is binnen!!!!..heb hem wel zelf op moeten halen op het postkantoor..maar goed :grin: :grin:

Wat een heerlijk gevoel...heb er ruim 2 maanden op moeten wachten!!zonde van de tijd!
Snel afspraak maken bij de gemeente voor certificeren van documenten en dan op de bus naar TRA!!! :up: :up:
 
Hehe, eindelijk!! Het duurde even, maar dan heb je ook wat :huh: :-( :lol:

Nu idd de laatste dingen even doen en dan kun je heerlijk gaan genieten van je vakantie!
Succes!
 
Heerlijk!!! :up:

Wanneer kan je terecht bij de gemeente??

En als ik je voor die tijd hier niet meer spreek:

FIJNE VAKANTIE!!
 
Wat heerlijk Steven! Kun je het eindelijk afronden en heerlijk op vakantie vertrekken!

Geniet ervan!
Annemarie
 
dat duurde toch wel erg lang hé!

Maar nu eindelijk heb je het, kan je gerust de vakantie ingaan!
 
Bedankt allemaal! :up:

Hebben maandag een afspraak bij de gemeente voor het certificeren en willen dinsdag of woensdag vertrekken :cool: :cool:

Zal wel even afkicken worden....4 weken het forum niet volgen...:cry:..:grin:
 
Back
Top