Long way down..Almost there..:)

Ik hoop dat het certificeren goed gaat bij jullie Gemeente, ik heb woensdag 1 uur voor piet snot zitten wachten bij de Gemeente Dordrecht. En ben uiteindelijk naar de notaris gereden daar was het in 10 minuten gereed. De certificering moet op je kopie gedaan worden en bij onze gemeente doenze alleen een formliertje eraan nieten dat het een kopie is en dan alleen in het Nederlands.

Bij de notaris hadden we al eerder kopieen laten certificeren en die deed het netjes in het Engels.

suc6 Yvonne
 
Hey Yvonne,

Bedankt voor de tip!
Dus als ze een papiertje er aan nieten voldoet het niet begrijp ik?
Ga voor zekerheid even een notaris in de buurt op zoeken en maandagochtend bellen voor de kosten en beschikbaarheid.

Laat het wel weten hoe het gegaan is. :up:

Groeten Steven
 
Ha die Steven, eindelijk weer een legale burger, met paspoort en al. Lekker op vakantie en als je terug komt een hooooop te lezen hier !
Onze kopien kwamen trouwens ook van het gemeentehuis, ook geniet en alleen in het Nederlands dat het een kopie is. Maar alles is geaccepteerd...
 
Hey Bloemetjes,

We zijn weer legaal in het land ja.. :grin: :grin:

Is dat geaccepteerd joh? Zo te horen is dat een algemene werkwijze bij de gemeentes. Bij ons in de gemeente is het certificeren of waarborgen gratis en dat leek mij wel een goede optie :grin: . Twijfel een beetje wat ik zal doen ..als het wel geaccepteerd word waarom moeilijk doen bij een notaris??

Even een nachtje over slapen...laat het morgen weten wat we doen :wink:
 
We hebben gebeld naar de gemeente en hun vertellen mij dat ze met stempels werken en handtekeningen....:up:
En het is GRATIS :wink: :wink:
Hebben vanmiddag een afspraak...Nu eerst de TRA Application invullen en straks alles op de bus :up: :up:
 
Gelukkig een Gemeente die wel doet wat je vraagt, ik was knap pissig vorige week bij de Gemeente Dordrecht er viel ook niet over te praten. En dat na ruim een uur wachten.

Prettige vakantie
Yvonne
 
Bedankt Yvonne
afro.gif
afro.gif
 
Vanmiddag bij de gemeente geweest, hebben alle diploma's gewaarborgd. Maar ze wilde helaas niet alles waarborgen :x. We hadden een verschrikkelijk nare vrouw die ons hielp...en wilde ons niet verder helpen...:x

Helaas nog 12 documenten morgen bij een notaris laten certificeren..het is niet anders. TRA is verder wel klaar, ingevuld en uitgeprint om op te sturen :grin:. Dus nog even doorbijten en dan kunnen we de boel opsturen en op vakantie :cool:
 
Tref je eerst zo'n rottige postbode, nu werkt de gemeente weer niet mee... :|
Ga ik duimen voor mooi weer op jullie vakantie!! :up: :up:
 
Dank je Margot! :up:

Kijk even naar mijn topic die ik gestart heb over het certificeren....misschien heb jij een antwoord? :smile:
 
TRA is op de bus!!!! Wat een lekker gevoel...weer een fase verder...nu hopen dat alles in 1 keer word goedgekeurd :wink:

We kunnen nu met een lekker gevoel op vakantie..en hopelijk een positieve Ielts en Skills Ass. als we terug komen :grin:
 
Wat heerlijk!!
Fijne vakantie, we gaan voor jullie duimen! :up:
Wacht je niet de IELTS nog af voor je weg gaat?
Die 2 weken zijn bijna om.:wink:
Hoe lang blijf je weg??
 
Goed nieuws Steven! En goed gedaan!

Hier nog een paar duimen voor goed nieuws bij jullie thuiskomst! :up: :up: :up: :up: :up:

Fijne vakantie!
Angeline.
 
Bedankt allemaal :up: :up:

@ Familie S, We gaan 4 weken naar Spanje...en volgens mij moet morgen de uitslag binnen komen Margot.
We vertrekken donderdag ochtend..mocht het er morgen niet zijn, zien we het wel over 4 weken :wink:

Zal wel ff afkicken worden 4 weken geen forum...maar de laptop gaat mee en lang leve WIFI bij de Mac :grin: :grin:
 
Back
Top