Luuk & Nina naar Melboure.. IELTS opnieuw niet gehaald.

Ik had het ook niet verwacht, maar 7'ens halen op Academic valt dus blijkbaar niet mee..

Ach, komt wel goed! Anders blijven we gewoon ietjes langer in Nederland..

Zul je zien; ben ik afgestudeerd wil een bedrijf mij sponsorren..

Het gaat toch om Nina Luuk.
Jij lift alleen maar mee dus of je een bedrijf hebt fie je sponsord of niet dat maakt kwa tijd niks uit.
Als er 10 bedrijven zijn die je sponsoren, dat maakt toch niks uit.
Je zult bedoelen dat je een bedrijf hebt die je in dienst wilt nemen.

Het gaat om Nina Als die binnen is mag jij mee.
Als Nina een bedrijf vind die haar sponsord leverd dat extra punten op.
Jij bent niet van belang..........

:up:

Jack :evil:

dat is niet helemaal waar jack wat je zegt. want als luuk gesponsord wordt, hoeft nina geen ielts meer te doen. dat is bij ons ook zo gegaan. wij hoefden helemaal geen ielts. en met 1 maand was ons visum binnen.

[quote author=Luuk link=topic=7979.msg116411#msg116411 date=1208271109]
Vind het zo rot voor Nina.. moet ze wéér leren.. wéér moeilijk doen. En schrijven is het moeilijkst te leren / controleren.
[/quote]

misschien een open deur: de komende maanden (tot de Ielts test) elke dag een brief schrijven? Met die 250 / 500 woorden (wat ze vragen voor de test). En dan verzin jij elke dag een onderwerp als opdracht... Of je vraagt vrijwilligers op XPdite om opdrachten te verzinnen als het teveel is omer dagelijks een te verzinnen ;-)

Wel leuk idee.. ;)

Elke dag is wat veel.. maar ik kan natuurlijk het 1 en ander opzetten en posten! Je moet een brief schrijven (150 woorden), of een essay (250 woorden) of een verslag over een tabel/grafiek (250 woorden) maken.

En inderdaad; als een bedrijf mij wil sponsorren mag Nina gewoon mee. Moet ik wel 2 jaar in dienst blijven van het zelfde bedrijf..

[quote author=vlasjes link=topic=7979.msg116465#msg116465 date=1208330798]
dat is niet helemaal waar jack wat je zegt. want als luuk gesponsord wordt, hoeft nina geen ielts meer te doen. dat is bij ons ook zo gegaan. wij hoefden helemaal geen ielts. en met 1 maand was ons visum binnen.
[/quote]

Maar wil ze in Australie lesgeven moet ze alsnog de IELTS Academic met 7's of hoger halen.

[quote author=r2d2 link=topic=7979.msg116472#msg116472 date=1208332947]
[quote author=vlasjes link=topic=7979.msg116465#msg116465 date=1208330798]
[/quote]

Maar wil ze in Australie lesgeven moet ze alsnog de IELTS Academic met 7's of hoger halen.
[/quote]

Jep, inderdaad. Maar dat wil ze niet. Ze moet puur 7's halen voor haar beroepserkenning, waarvoor we punten krijgen. Kleine kans dat ze het onderwijs ingaat, gok ik. Relatief moeilijk daar een vaste (fulltime) baan in te krijgen, volgens mij. Maargoed, we gaan ervoor. Jammer alleen dat het pas over 2 maanden kan..

[quote author=Wilsil link=topic=7979.msg116516#msg116516 date=1208385952]
Elke dag is wat veel..

Je moet er wel iets voor over hebben hoor.
[/quote]

Tijd.. :) Sporten, werk, etc. etc.

volgens mij is je idee over de werkgelegenheid qua onderwijs,  niet helemaal kloppend door...
Ik had ook begrepen dat je zo maar verplaatst kunt worden van de ene kant naar de andere kant van Melbourne zeg maar, als ik zo om me heen kijk valt dat reuze mee. Eerder een tekort. Toen ik zei dat ik juf was, werd er ook al direct gehint op diverse vacatures overal...

[quote author=mammavark link=topic=7979.msg116552#msg116552 date=1208420630]
volgens mij is je idee over de werkgelegenheid qua onderwijs,  niet helemaal kloppend door...
Ik had ook begrepen dat je zo maar verplaatst kunt worden van de ene kant naar de andere kant van Melbourne zeg maar, als ik zo om me heen kijk valt dat reuze mee. Eerder een tekort. Toen ik zei dat ik juf was, werd er ook al direct gehint op diverse vacatures overal...

[/quote]

Oh, dat zou mooi zijn! Nu heeft Nina niet direct de behoefte om lerares te worden.. maar als het kan; ze is er goed in. Vooral met moeilijke kinderen.

Ik heb begrepen dat het moeilijk is een fulltime aanstelling te krijgen.

Maar in ieder geval bedankt voor de tip :)

[quote author=Luuk link=topic=7979.msg116553#msg116553 date=1208420923]
Vooral met moeilijke kinderen. [/quote] :evil:

[quote author=tweety link=topic=7979.msg116556#msg116556 date=1208421527]
[quote author=Luuk link=topic=7979.msg116553#msg116553 date=1208420923]
Vooral met moeilijke kinderen. [/quote] :evil:
[/quote]

Ja ja ja, toe maar weer..  :cry:

:lol1: :loldevil: :loldevil: :lol1: :unsure: :x ,

Laat je lerares met rust en kom vissen.....

Jack :evil:

Zucht, 21 juli pas plek voor Nina voor een IELTS test. Wat een uitloop.. we hadden graag (voor) rond februari/maart 2009 ons visum willen ontvangen, dat komt nu vast niet meer goed.

Je mag niet op een toeristenvisum zijn in Australie tijdens een visum aanvraag toch? Weet iemand dat?

[quote author=Luuk link=topic=7979.msg116751#msg116751 date=1208770560]
Je mag niet op een toeristenvisum zijn in Australie tijdens een visum aanvraag toch? Weet iemand dat?
[/quote]
n
Dat heeft Lela ook gedaan.

Bart

Zucht, 21 juli pas plek voor Nina voor een IELTS test. [/quote]

Dat is lang, balen! Is er dan in zowel Amsterdam als Utrecht geen plaats voor die tijd? Volgt Nina nu nog exta lessen o.id?

[quote author=EandE link=topic=7979.msg117606#msg117606 date=1210443692]
Zucht, 21 juli pas plek voor Nina voor een IELTS test. [/quote]

Dat is lang, balen! Is er dan in zowel Amsterdam als Utrecht geen plaats voor die tijd? Volgt Nina nu nog exta lessen o.id?
[/quote]

Nope.. alleen Antwerpen, die was 1 weekje eerder.

Ze volgt lessen via Scott's English (online), volgens mij wel aardig. :)

Duimen dan maar. Wij hadden voor E(v) via Marktplaats een Amerikaanse dame gevonden (helaas waren de Australische dames op :) ), vooral voor conversatieles. Dat hielp heel erg bij het krijgen van zelfvertrouwen, en daardoor gingen eigenlijk alle testen wel redelijk. Eerlijkheid gebied wel te zeggen dat wij geen academic hoefden te doen, dus dat scheelt een hoop!

Anyway, heel veel succes!

Dankje! :)

Zelfvertrouwen is in dit geval het probleem niet.. maar misschien toch wel eens slim om iemand te vinden die op "academic" niveau schrijfresultaten kan nakijken. Voor spreken had ze een 8 zelfs.. Schrijven, dát is het probleem. En dat is juist het moeilijkst te controleren / oefenen.

Wat we heel jammer vinden is dat je niet je nagekeken toets in mag kijken..

Ik ga eens kijken wat we nog kunnen doen. Behalve dat ik haar achter d'r vodden aan zit..  :grin:

Back