Marie en Dan: OK, nieuw plan!

Spannend, deze week gaat de nieuwe aanvraag ENS121 naar de DIAC.
So far, so good.
We moeten alleen nog nieuwe VOG's regelen, want die zijn ondertussen verlopen.
Volgens Buysse moet je dan binnen afzienbare tijd een CO krijgen.

Ik wacht in spanning................... :roll:

Marie

EN DAN GAAT ALLES TOCH WEER ANDERS.................

Waar hangen de verborgen camera's?

Zit ik vanmorgen met m'n bakkie, kids naar school, even m'n mail te checken:
Excuses van het bedrijf, ze hebben zich bedacht... :cry:
Bij nader inzien kijken ze toch wel heel erg op tegen alle formulieren en hebben ze daarvoor geen man-uren tot hun beschikking.
Het baanaanbod blijft maar dan met de vraag of we toch op eigen kracht kunnen komen....... :oops:
Ik ben uit het veldgeslagen  :-( als alles zo gaat dan beloofd het nog wat!
Heb maar geprobeerd er nog wat van te maken vandaag, je kwaad maken heeft ook zo weinig zin.
Wat denken ze daar, dat ik even naar de Appie kan en een paar tickets regel en hop in het vliegtuig?!?
:cry: :x :? :lol: :oops: :x :cry: :| :shock: :x :cry: :-( :lol: :cry:

I'm shocked!

Sjeezus wat klote joh! jullie zitten echt op een rollercoaster  :-(

Jullie stonden niet meer op de CSL he?

Even paar daagjes laten bezinken, en later weer nadenken wat je kunt/wilt gaan doen. Niet opgeven hoor!!

Even een update: We hebben besloten om een Off List Nomination in te dienen, aangezien onze 176 aanvraag nog minimaal een jaar in beslag gaat nemen.
Deze is 27 augustus gelodged, dus het wachten is weer begonnen.
Aangezien de wachttijden ook hier enorm zijn opgelopen, verwachten we eigenlijk niks te horen voor het eind van het jaar.
Misschien een leuk kerst-kadootje?  :roll:

Marie

In welke staat dienen jullie een off list nomination in? Ik heb er zelf een lopen voor west australie. Duurt minimaal 3 maanden (reken zelf 3,5/ 4 maanden). Succes, hopelijk komt het bij jullie ook goed :up:

Ook in WA, net als jij.  :smile:
Dus met 4 maanden zou het toch een mooi kerstkado kunnen zijn?  :wink:
Ze zijn nu bezig met de aanvragen van mei, dus die 4 maanden kloppen wel.

Dus op mijn lijstje voor december staat maar een ding: Een CO!  :grin: :grin:

:up: Dan staat ie voor mij op het lijstje van November. Dan kunnen we samen bewijzen dat, ook al gaat eerst alles mis, het toch nog goed kan komen. Hopelijk heeft west australie door dat wij onmisbaar zijn!

Slim van jullie Marie! Ik duim met jullie mee , en dat we maar met z'n alle rond kerst HET kado in de pocket zullen hebben  :up:

[quote author=skippie link=topic=8138.msg147003#msg147003 date=1253611882]
Slim van jullie Marie! Ik duim met jullie mee , en dat we maar met z'n alle rond kerst HET kado in de pocket zullen hebben  :up:
[/quote]

Ow gezellig :up:

Dan zal ik voor jullie allemaal mee duimen! We kunnen wel nog wat Nederlanders hier in Perth erbij hebben, wordt het nog gezelliger!!!!
Sas

[quote author=Sacha link=topic=8138.msg147017#msg147017 date=1253620980]
Dan zal ik voor jullie allemaal mee duimen! We kunnen wel nog wat Nederlanders hier in Perth erbij hebben, wordt het nog gezelliger!!!!
Sas
[/quote]

Nou gezien het feit jullie al mijn vrienden zijn, zal het helemaal goed komen  :up: Zo wordt het nog gezellig daar in t (wilde) westen!

Valt reuze mee, dat wilde.... Geen last van zandstormen of aardbevingen aan deze kant van de woestijn!

Back