McLeod's Daughters

Ben ik ook erg benieuwd naar.
Wij hebben schotel dus heb op de duitse zender al nieuwe afleveringen gezien maar je mist toch het heerlijke ozzie taaltje.
 
Ik weet het niet, maar in Australie is het ook tijdelijk gestopt. Komt 21 September dacht ik weer op de buis (eerst dacht ik ooohhhh, dan pas!! Maar toen realiseerde ik me dat het al bijna september is!!!  :lol: )
 
Ik zat laatst te zappen en toen kwam ik ze tegen op Rai uno.
Maar in het Italiaans is er helemaal geen zak aan.

Laten we hopen dat het hier ook gauw weer uitgezonden word.

Jolanda  :?
 
Zelfs ik als vent, vind het wel grappig... :p


(Misschien vanwege de mooie actrices  :evil: :up: )
 
He Simone,

Ik ws in Australie van 4 t/m 21 augustus en elke woensdagavond om 730 pm was McLeod's Daughters op!
Weet alleen niet of het herhalingen waren  :|

Hgr, Jeanine
 
[quote author=Jeanine link=topic=3755.msg69764#msg69764 date=1157088226]
He Simone,

Ik ws in Australie van 4 t/m 21 augustus en elke woensdagavond om 730 pm was McLeod's Daughters op!
Weet alleen niet of het herhalingen waren  :|

Hgr, Jeanine
[/quote]
Ja, dat waren nieuwe afleveringen.
Het is nu even stil gezet, en het komt de 20ste er weer erop, nou ja, dat zeggen ze tenminste (je kan de zenders hier voor geen meter vertrouwen!!)
 
Neej idd, ineens was er weer mcleods daughters en 3 weken later niet meer..... Maar ja, wij moeten het hier met Imparja doen en dan kloppen alle tijden niet meer, dan schijven ze met alle leuke progamma's tot ze een volle dag hebben. En zo heb je dus opeens idols om 2 uur 's middags  :-D Maar ben wel benieuwd naar hoe dat mysterie opgelost word....................    :evil:

Kisses Tanne
 
Hallo allemaal!

Ik kijk ook erg graag naar McCleod's Daughters. Ik heb vernomen dat ze pas in het voorjaar 2007 beginnen met de nieuwe serie.
Heb even gekeken op de site van www.mccleodsdaughters.nl.. Jammer dat ze niet eerder beginnen. heb nu seizoen 1 gekocht en even iedere dag een deel, heerlijk..
Inderdaad het accent, het mooie landschap en de verhalen op zich al geweldig.

Ik kijk ook naar de Flying doctors om 18.00 uur als het uitkomt.. Gewoon voor de sfeer en de taal..
Maar er zijn er nog meer zo gek, hahaha!
En Rex Hunt ook, hou absoluut niet van vissen maar vid het gewoon een gezellig sfeervol programma..

:fishing: :stupid2:
 
Ik kijk ze gewoon lekker op dvd, veel makkelijker en jah dat taaltje is heerlijk. Hopelijk hoor ik over ongeveer een jaar alleen nog maar dat!
 
Ik vond de serie heel erg leuk en keek er ook altijd naar, als het even kon. Jammer dat het pas weer in februari begint, ik hoop toch echt dat we dan al in Oz zijn.

Jolanda
 
Sh*t, ik moet het weer missen.
Ik werk namelijk Zaterdags van 17.00 t/m 21.00 uur.

Helaas!!!  :cry:

Ik wens jullie veel kijkplezier  :up:

Jolanda
 
Ik heb het Gungellan Hotel en de Truckstop in Freeling nog ff op de foto gezet, toen ik er langs kwam.
De ranch zelf was een stuk pittiger. Ik ben geen echte papparazzi, en reed niets vermoedend het erf op (er stond wel een bord private property, maar ik volgde een andere wagen)
Ik ben niet verder gekomen dan de oude Mercedes uit de serie op de foto te zetten. Toen werd ik weggejaagd. Ik heb daarna nog een omtrekkende beweging over de heuvel gemaakt, maar toen kwam er een ander mannetje van de bewaking aan die me uit de wei terughaalde.
Ik zag in de verte de trailers wel staan, maar heb niemand herkend. :-( Het huis lag verscholen achter een boom.

Het ligt trouwens helemaal niet ver van de openbare weg, als je maar weet waar je moet zoeken.

Bart
 
Back
Top