McLeod's Daughters

Ik ben blij dat wij, ja wij allebei!, niet de enige verslaafden zijn  :lol:

We hebben deel 1 half gezien, omdat een collega alleen zei dat het over paarden ging en ik daar niet veel aan vind en het was op een rond tijdsstip.
Maar toen de hele herhaling en nu dus de serie op net 5.
Ik blijf er echt voor thuis  :up:

George kijkt op de nederlands zenders zelfs naar kinderseries uit Australië  :donttell:
 
Ik heb zelf seizoen 1 t/m 5 op dvd, dus blijf er niet voor thuis (aangezien ze pas bij seizoen 5 zijn). Ze mogen wat mij betreft wel beginnen met seizoen 6 haha.
 
we hebben Prison Break wel op dvd tot zover er uit is, maar McLeod's Daughters wil mijn zwagertje nog niet te veel moeite voor doen  :roll:
Uiteindelijk zal ik alles wel een keer gezien hebben en voor we weg gaan koop ik de dvd's gewoon hahaha
 
Nog een goede tip voor wat betreft Ozzie series. Love my Way is echt een te gekke serie. Hier is net season 3 afgelopen... :cry: (Alleen te zien via Foxtel / Austar) Mijn mams kijkt het in Nederland op NET5.

Groetjes Lin
 
Ja, love my way.
Volgens Net 5 de nieuwe hitserie uit Australie.
Persoonlijk vind ik niet veel aan die serie, voor mijn gevoel gewoon een flauwe soap.
Maar goed, natuurlijk ieder zijn smaak. (Wel weer goes om het Aussie accent te luisteren!)

Toen ik in Aus was een paar maanden geleden en naar de serie voreg, was het voor de meesten van mijn vrienden en familie daar onbekend. Een paar dagen later wel erachter gekomen dattie daar op TV was, maar lijkt niet zo'n grote hit te zijn.
Maar nogmaals; geldt dus voor de mensen met wie ik om ben gegaan.

Wat wil ik hier eigenlijk mee zeggen?
Geen idee, flauw gezwets in de ruimte maar had gewoon zin om ff te reageren.

See ya all!
 
[quote author=Babette link=topic=3755.msg85495#msg85495 date=1174779138]
Ja, love my way.
...

Toen ik in Aus was een paar maanden geleden en naar de serie voreg, was het voor de meesten van mijn vrienden en familie daar onbekend. Een paar dagen later wel erachter gekomen dattie daar op TV was, maar lijkt niet zo'n grote hit te zijn.
Maar nogmaals; geldt dus voor de mensen met wie ik om ben gegaan.
[/quote]
Kan zijn omdat het alleen op pay tv is is (foxtel) niet op free to air. Lang niet iedereen heeft hier pay tv(kabel).

:smile:

(heb het zelf nog nooit gezien, maar veel goede over gehoord, en klinkt zeker niet als typische soap)
 
Ook ik ben een echte McLeoad's Daughters fan. In NL wilde ik al geen aflevering missen en hier al helemaal niet! Maar... hier zijn we wel een stuk verder dan in NL. Ik denk dat dit het 7e seizoen is hier. Om even op te frissen heb ik seizoen 1-3 gehuurd in de videotheek, maar helaas heb ik nog geen videotheek in Melbourne (western suburbs) gevonden die seizoen 4-6 verhuurd... Wie weet raad?
 
Volgens mij zijn ze in de achtste serie???? (of zeven?)
In ieder geval: ik heb de vijfde serie op dvd gekocht en heb heerlijk bijna 40 afleveringen genoten en het gat met Nederland opgevuld. (in Nederland had ik ongeveer tot aan daar gezien)

Nu is de zesde serie op dvd uit, dus misschien een leuk cadeautje voor jezelf? En goede tip van de videotheek, want ik wist niet dat je ze daar kon huren..........

Henriette
 
[quote author=Simone link=topic=3755.msg85617#msg85617 date=1174904508]
(heb het zelf nog nooit gezien, maar veel goede over gehoord, en klinkt zeker niet als typische soap)
[/quote]
Het is echt een te gekke serie en zeker geen typische soap inderdaad. Maar ieder zijn meug natuurlijk!
 
Even voor degene die nog in Ned zijn....zag dat bij bol seizoen er 3 & 4 (elke seizoen in 2 delen) binnen 2 maand te verkrijgen zijn. m.a.w. heet eerste deel van seizoen 3 is vanaf volgende week leverbaar en het laatste deel van seizoen 4 op 13 juni.

Chantal

Heb zelf de serie nog niet gezien maar heb zojuist seizoen 1 aangeschaft.......moet toch weten waar jullie zo lyrisch over zijn.
 
Back
Top