McLeod's Daughters

In het "gungellan hotel" kun je ook gewoon een kamer boeken, al heet het dan niet zo. Dat is dus ook gewoon open als hotel...
 
[quote author=Catkin link=topic=3755.msg72257#msg72257 date=1159606968]
In het "gungellan hotel" kun je ook gewoon een kamer boeken, al heet het dan niet zo. Dat is dus ook gewoon open als hotel...
[/quote]

Heet het niet zo? Het staat er toch echt met hele dikke letters op hoor....

Er hing trouwens nog een lelijk Pokies bord aan de gevel, volgens mij halen ze dat voor de opnames er af.
Ze mogen van mij de Pokies acuut verbieden! Wat een triestigheid.

Bart
 
Nee het heet het railway hotel... Dat bord van gungellan hotel staat er vast op voor het filmen... Daaronder is het nu natuurlijk ok vooral bekend.
 
jah lol en de mensen in het dorp zijn er  totaal niet blij mee heb ik op een mcleods fansite gelezen
 
Ik kijk nu al een poosje naar McLeod's daughters, maar ben nu dus van seizoen nl naar seizoen aus gegaan. Is er iemand die de blanks voor me in kan vullen? :? Er zijn namelijk nogal wat dingen veranderd.. .. .. Stuur het liefst een pm'tje om het niet te verpesten voor de nl kijkers.  :up:

Kisses Tanne
 
McLeod's is ook een van mijn favoriete Oz series. Gelukkig bestaat er zoiets als een dvd recorder dus ik neem alle afl. op ! Misschien een leuk idee om een topic te maken van 'Australische tv plaatsen' waar mensen van dit forum zijn geweest; hotels, stadjes etc. en hoe ze in het echt heten ?
:up:
 
Wordt MD nu niet meer op Hallmark channel  uitgezonden? Het lijkt wel niet meer te bestaan bij Hallmark?
Ik raak in paniek, het was zo'n goeie tijd 20.45 zat ik klaar met mijn kopje thee...  :oops:
 
Voor iedereen net in Australie en (in de buurt van) Brisbane: Ik heb de hele vijfde serie gekocht op DVD. Dus nu kan ik helemaal het gat vullen tussen waar ik in Nederland ben blijven steken en hoe het hier nu zit.....

De zesde serie is nog niet uit....en ze zijn hier aan de zevende serie bezig. Althans dat was zo. Het seizoen is over.....

Dus als iemand het leuk vind om een keer samen te kijken of zo....doe mij even een berichtje...

Henriette
 
Ow het vijfde seizoen heb ik ook op dvd. Leuk joh. Hopelijk komt seizoen 6 ook snel uit. Ben weer weer seizoen 3 aan het kijken en kom dara toch alweer echt tegen het einde aan  :|....
 
Ik zag er een reclame van op tv eergisteren... Bijna weer op tv?
 
gaaf die australie serie's ik hou niet eens van vissen maar als rex hunt er op is kijk ik altijd hoe die man  verteld geweldig
wij hopen met 2 en een half jaar naar australie te gaan en ik probeer zoveel mogelijk te zien op tv ik kan niet wachten
maar door omstandigheden gaat het niet eerder erg jammer maar de vooruitzichten zijn goed gr auktje
 
Hoi, nou, nou, mcleods daughters open zaterdag avond, kan ik gewoon niet aan wenen,ikheb volgens mij elke aflevering geist tot nu toe, MAAAAR the free record shop verkoopt ook de dvd boxen voor rond de 25 euro!!niet slecht als je het vergelijk met de aussie prijzen! $75.95 voor de meeste seizoenen en ik heb zelfs gezien boven de $100 (toen ik er was in december voor vakantie) ik heb nu seizoen 1&2, leuk om claire weer terug te zien!!
groetjes
Liz :lol:
 
Back
Top