Merry-go-round to & in OZ

Je kan altijd kijken wat het opleverd :) toevallig vanmorgen nog een Skype gesprek had met een recruiter:p

You can't really lose :) En anders is het een goede ervaring met Aussies on the workfloor voor als je echt daar zit.
 
U vraagt wij draaien. Onze countdown loopt ook al even hoor :D
Dit is de oudste die ik nog terug kan vinden in mijn archief...
IMG_2933.PNG
 
Gaat stiekem eigenlijk ook al snel! Ik heb zelf m'n gereedschap niet nog in de remmenreiniger te week gelegd. Volgens de verhuizer ging het alleen om modder en zand, en onbewerkt hout ivm houtworm. Ik hoop dus dat ik niet mn hele gereedschapskar in de quarantaine hoef ;)

Lekker dat je het eindelijk ook op je werk hebt kunnen zetten, dat maakt het wel echt makkelijker. Kun je ook openlijk solliciteren.

Succes!
 
Nee gereedschap komt wel goed. Onze verhuizer maakte zich daar ook niet zo'n zorgen over.

Wellicht zien we je morgen nog op Schiphol? Natas gaat voor haar werk naar Bali (niet gelogen...) Dus ik zet er even af aangezien de week daarna ik in Singapore zit en zij weer eens op Curaçao. Dus dan maar even gezellig samen naar Schiphol. Nog een uurtje extra samen! voor we ieder een kant op gaan.

We denken wel even aan jullie op Schiphol morgen (want wij zijn al gevlogen als jullie vertrekken)
 
Nee gereedschap komt wel goed. Onze verhuizer maakte zich daar ook niet zo'n zorgen over.

Wellicht zien we je morgen nog op Schiphol? Natas gaat voor haar werk naar Bali (niet gelogen...) Dus ik zet er even af aangezien de week daarna ik in Singapore zit en zij weer eens op Curaçao. Dus dan maar even gezellig samen naar Schiphol. Nog een uurtje extra samen! voor we ieder een kant op gaan.

We denken wel even aan jullie op Schiphol morgen (want wij zijn al gevlogen als jullie vertrekken)

Pff, jullie maken ook je vlieguren wel.
We vliegen om 13:30. Hoe laat zijn jullie daar?
 
Las net je blog, weer leuk geschreven!
Zag dat je bij dezelfde baas werkt als mijn broer, grappig :D

Welke verhuizer hebben jullie in de arm genomen?

En je fiets schoonmaken met een tandenborstel ... Klinkt als veel werk! :eek:Zijn er meer dingen die je zo grondig moet reinigen?
 
Thanks :)

Wat betreft schoonmaken, alles wat in de natuur/buiten is geweest is verdacht. Wandelschoenen, campingspullen, buitensportspullen, tuingereedschap, tuinmeubelen, fietsen enz.

Ik zou tuingereedschap en meubelen gewoon achter laten. De rest goed schoonmaken. Bij wijze van spreken net de tandenborstel :D

Maar Hazeleger (onze verhuizer) verteld je wel hoe of wat tzt.

Je broer, welke vestiging/locatie is zijn basis?
 
Mooi blog idd... Lovin' it...

Voor wat betreft schoonmaken... Wij hebben MTB's , (tuin)gereedschap, tenten en haringen meegenomen.

Die hebben wij eigenlijk alleen maar schoongemaakt met water en daarna afgedroogd... Niet met de tandenborstel in de weer geweest iig.
Geen commentaar of extra inspectie gehad. All good!

Zand is niet zozeer een probleem... Zaden van "onbekende" plantjes en kleine gekke beestjes uit Europa zijn ze hier niet dol op.... ;-)
 
Back
Top