Merry-go-round to & in OZ

En nu maar hopen dat dat ene dingentje wat je nou net nodig hebt niet ergens in een van de dozen zit!

Uiteraard wel :p


We hebben het echt retegoed voorbereid... maar vanochtend nog wel een quick catch. Stond een koffer die we willen gebruiken voor de vlucht in de kast met spullen die in de container moeten. Dus die was bijna de verkeerde weg opgegaan ;)

Verder hebben we alles wat weg moet zoveel mogelijk in 1 kamer verzameld en de andere kamers op slot. Op die manier heb je de meeste kans dat er niets ongepland de container in gaat. Zelfde voor keukenkastjes enz. Oranje Post-It er op met een groot kruis indien niet. Groene Post-It met JA indien wel.

We doen ons best maar er zullen best een paar onhandige momentjes ontstaan de komende weken :D
 
Ja dit is zo'n: "hebben we alles?" momentje waar je je niet wil vergissen;)

T gaat echt ineens heel snel bij jullie!! Voor je t weet staan jullie hier op t vliegveld:)
 
It giet oan!

IMG_5756.JPG
IMG_5757.JPG
Goh, bekende dozen. Doe Errie de groeten van ons. En bedenk je neemt NOOIT teveel mee. Typisch Hollandse zaken kun je nooit genoeg bij je hebben. Denk aan stadsfietsen met fietstassen bv of sinterklaas inpakpapier ;-)
Groet mr Mountains.
 
Goh, bekende dozen. Doe Errie de groeten van ons. En bedenk je neemt NOOIT teveel mee. Typisch Hollandse zaken kun je nooit genoeg bij je hebben. Denk aan stadsfietsen met fietstassen bv of sinterklaas inpakpapier ;-)
Groet mr Mountains.

Hey Mr. Mountains! Leuk je weer even te zien/horen. Als ik Errie zie zal ik het zeggen ;)

We nemen best wat mee nu we toch een container hebben. De werkbank uit de garage: gewoon mee :) Alle fietsen: mee. Wasmanden: mee. Enz.
 
Top, nu gaat het gebeuren. Inderdaad de bekende dozen en rode afplaktape. Wij hebben een paar rollen meegenomen en dat kwam ons goed van pas hier! De schuur staat ook vol met lege dozen voor een volgende verhuizing (die er ongetwijfeld gaat komen).

En die paklijst kwam ons goed van pas. Zeer gedetailleerd dus het wat makkelijke terugzoeken omdat we ook alle dozen aan alle kanten genummerd hadden.
 
Goh, bekende dozen. Doe Errie de groeten van ons. En bedenk je neemt NOOIT teveel mee. Typisch Hollandse zaken kun je nooit genoeg bij je hebben. Denk aan stadsfietsen met fietstassen bv of sinterklaas inpakpapier ;-)
Groet mr Mountains.

Hoe is het met jullie?
 
We hebben te weinig spullen :eek:

IMG_5770.JPG


En weg is tie nu :up:

Was vandaag nog even 'spannend' de container was al kwijt voor die bij ons thuis aankwam. Uiteindelijk was hij er dan toch om 15:00 vandaag en konden ze de klus afmaken. Tot over 10 weekjes! (gaan er maar vanuit dat het kwijtraken van de lege container in de terminal de generale repetitie was en dat het niet gebeurd met de volle versie :rolleyes: )
 
We hebben te weinig spullen :eek:

IMG_5770.JPG


En weg is tie nu :up:

Was vandaag nog even 'spannend' de container was al kwijt voor die bij ons thuis aankwam. Uiteindelijk was hij er dan toch om 15:00 vandaag en konden ze de klus afmaken. Tot over 10 weekjes! (gaan er maar vanuit dat het kwijtraken van de lege container in de terminal de generale repetitie was en dat het niet gebeurd met de volle versie :rolleyes: )

Ik zie nog minstens 4 kuub ruimte?! Hadden makkelijk gevuld kunnen worden met rookworsten, hagelslag en drop.
 
Te weinig? Bij ons was alleen de bodem gevuld. Wij betaalden per m3 en niet per container. Achteraf hadden we overigens meer mee moeten nemen, maar de nieuwe bewoner van ons appartement wilde graag heel veel van ons overnemen....

P.S. De Aldi heeft hier ook rookworsten. Niet het hele jaar door, maar je kan ze ook prima invriezen...hamsteren :)
 
Ik heb al een keer eerder geschreven over het soms wel heel debiele sollicitatie beleid om voor van alles en nog wat een Australian Citizenship (en/of security clearance te hebben) terwijl er tegenwoordig meer niet in Australia geboren mensen rondlopen dan wel in Australia geborenen.... Maar ik weet niet of ik hierom moet lachen of moet huilen...:confused:

Citizenship.png
 
Rookworsten.... hmmm we zijn beide vegetariërs ;) Maar een doos met pakken hagelslag was wel slim geweest!
Oh, dat jullie vegetariers zijn wist ik wel ergens, even vergeten. In australie zijn ze dat niet echt volgens mij met een goedkopere prijs voor een kilo vlees dan een kilo sperziebonen
 
Last edited:
Back
Top