Merry-go-round to & in OZ

OK, voor het hier al te veel naar rozengeur en maneschijn gaat ruiken:

WAT ZIJN ER TOCH VEEL SLECHT WERKENDE WEBSITES HIER!!!!

Hoe vaak ik hier in 3 maanden tijd al afgehaakt ben in het aankoop proces omdat ergens de website niet goed werkt, mandje wordt niet goed bijgewerkt, betaalproces werkt niet, menuknoppen onzichtbaar enz. Het zal wellicht niet helpen dat ik een Mac en Safari gebruik maar tsjonge jonge...

OK, rant over :D

Oh, nog wat: De verzendkosten die ze hier elke keer weer durven vragen... alsof ze het persoonlijk komen brengen! Heb ik met veel 5-en en 6-en door de site heen gewerkt, vragen ze 17 dollar verzendkosten voor een item van 27 dollar... (en dat krijg je pas te zien net voor je je creditcard gaat pakken)

Hoe kan een pakketje uit bijvoorbeeld Nederland of Duitsland net zo duur zijn hier naar toe als één uit Sydney?!
 
Last edited:
  • Like
Reactions: FOL
Dan maar bestellen bij bol.com? Herkenbaar hoor, dat achterlopen met internet websites en winkels....helemaal een crime als je ouderwets winkelen haat.......
 
nou omdat skippy eerst gevangen moet worden, dan getraind, vervolgens wordt ie aangereden en moet ie in Alice Springs in rehab en dan moet ie weer opnieuw leren op de kaart te jumpen, postkantoor vinden, Snowy Mountains over, bij jullie die nachtmerrie van een drive way op hoppen, 3 katten zien te ontwijken en dan het pakketje nog heel afleveren ook.....
daarom.....;)
 
Probeer Ali express. Com eens. Alles rechtstreeks uit china. En wat komt er niet uit china tegenwoordig!
Vaak nog met gratis verzending ook. Of dat ook voor Australie van toepassing is weet ik niet maar proberen kan altijd.

Leuk jullie verhalen te lezen het blijft toch jeuken.
 
Voor de meelezers weer een wat langere update (oftewel; koffietijd @Sjasje :D ):
Thanks for the heads-up! Ben meteen koffie gaan zetten :p

Het is altijd erg leuk om te lezen en ook motiverend!

Afscheid van familie.. Herkenbaar, Onze Oz familie is voor 3weken naar NL gekomen en gisteravond zijn ze weer aangekomen op Adelaide airport. Het was net alsof ze nooit weg waren geweest maar tijd vliegt en ineens is het bezoek al weer gedaan :( (Maar hopelijk kunnen we over een jaar of 2 naar hun toe!:up:)
 
nou omdat skippy eerst gevangen moet worden, dan getraind, vervolgens wordt ie aangereden en moet ie in Alice Springs in rehab en dan moet ie weer opnieuw leren op de kaart te jumpen, postkantoor vinden, Snowy Mountains over, bij jullie die nachtmerrie van een drive way op hoppen, 3 katten zien te ontwijken en dan het pakketje nog heel afleveren ook.....
daarom.....;)

HAHAHAHAHAHA!! Daar ging m'n koffie! :p
Bedankt @Katjavdl, :D *still grinning*
 
Hurray coor slechte websites. Dat dat nog minstens 10 jaar mag duren.

Schandalige verzendkosten komt door 95% door auspost. Wordt gewoon doorvertaald naar de klant. Ik zou ook niet zomaar gratis verzending geven als ik als bedrijf wel $20 bij auspost mag aftikken. Ook frapant dat een pakket van outer suburb sydney naar outer cbd perth soms langsr duurt dan Europa/Us naar Perth...
 
Ook frapant dat een pakket van outer suburb sydney naar outer cbd perth soms langsr duurt dan Europa/Us naar Perth...

Zo waar! Ik stuurde onlangs 2 brieven per post. De ene hoefde in principe alleen linksaf de straat uit en even naar rechts. Hemelsbreed 700 meter. De andere, ongeveer zelfde afstand, maar dan de andere kant op. Het was donderdag. Gewone post......komt volgende week vrijdag aan en kost $2,55. Of Priority, dan komt ie dinsdag aan voor $2,75. Een kaart naar NL kost $2.95. Vooruit, die doet er dan iets langer over. Tja, dan heb je toch het gevoel dat er iets niet klopt:confused::confused:
 
Vandaag de Taxi website. Ook die bleef vrolijk hangen in een draaiend nog even geduld dingetje.

En waarom dan een taxi nodig. Nou omdat ik zo terug vlieg naar Europa. En een zin dat ik heb.... Nee dus. Ga voor mijn werk 3 weken naar Hamburg maar ik zit hier eigenlijk wel best. Zojuist zag ik de Kangaroos nog achter het huis scharrelen. Dat gaat me in Hamburg vast niet overkomen.

Maar ja het levert centjes op dus dat is wel fijn. En ik kan Miss Bang even zien. Die is al ruim twee weken op 'wereld reis' voor haar werk en gelukkig kon ze haar vlucht schema aanpassen zodat we elkaar een weekend in NL kunnen zien. Daar kijk ik dan wel naar uit (haar zien, niet NL zien ;) )

Het voelt heel vreemd, nu vertrekken, alsof we er even van hebben mogen proeven en nu weer weg moeten. EN DAT WIL IK NIET. Het zal de mannen-overgang wel zijn...:confused::(

Is er nog chocola in huis?
 
Dat is inderdaad wel weer een overgang, alsof je even op vakantie mocht en nu weer terug moet de Hollandse sleur in...... zou timtams gaan eten als troost
 
Het leuke is dat je met Nederlanders terug vliegt: zij gaan met vakantie en jij zegt vrolijk: ik ga naar huis!

Helaas, ik vlieg naar en vanaf Frankfurt ;) Dus weinig Nederlanders. Maar ja, mijn vlucht naar Australië is anders dan de meesten gok ik.

Nu net aangekomen in Frankfurt en het is hier goed warm zeg. Dat is dan weer grappig. Om vanuit de kou (Australia) naar de warmte (Duitsland) te vliegen ;)
 
Last edited:
Back
Top