Beebmeep
XPdite Sponsor 2024
Huidig politieke situatie doet je op deze link klikken...
https://www.newzealandnow.govt.nz/why-choose-nz/compare-new-zealand/australia
Aussie politiek is behoorlijk genant op dit moment. Zachtjes uitgedrukt...
Huidig politieke situatie doet je op deze link klikken...
https://www.newzealandnow.govt.nz/why-choose-nz/compare-new-zealand/australia
Aussie politiek is behoorlijk genant op dit moment. Zachtjes uitgedrukt...
Helemaal mee eens. Het zou toch van de zotte zijn, dat ze na al deze kleuterschoolpolitiek (hoewel dat beledigend is naar kleuters toe) alsnog PM of zo zouden worden e.d. en dan de bevolking bedanken voor hun geduld etc..Het is ONGELOFELIJK...
Ik kan het hele spektakel van minuut tot minuut vanuit mijn ooghoek volgen (Guardian.com) Het is om te huilen.
Enige silver lining (hoop ik) is dat het clubje fascisten binnen de Liberals zichzelf opblaast in deze actie.
Ben benieuwd wanneer we weer naar de stembus gaan....
Was Labor niet de eerste met deze kleuterklaspolitiek?Ik hoop zo snel mogelijk, dan weet iedereen nog wat een stelletje eikels de Libs zijn (en dan kunnen we ontdekken of Labor het beter kan... )
Was Labor niet de eerste met deze kleuterklaspolitiek?
Prachtige fotos en wat vind de kattenbescherming van de avondklok? Is er al een opstand beraamd?
@afterbang , dus jullie zijn nu definitief naar QLD verhuisd? Enne...welke trail heb je gelopen voor bovenstaande wandelfoto's?
@afterbang , dus jullie zijn nu definitief naar QLD verhuisd? Enne...welke trail heb je gelopen voor bovenstaande wandelfoto's?
Omdat ik nieuwsgierig was: Rodriguez Pass walking track
En niet vergeten af te slaan bij Junction Rock. Dat is de afslag die een beetje vaag is.
En er is dichter bij Evans (als je van Govetts vertrekt) een deel van de trail ingestort. Er is een trail omheen gebouwd. Beetje vaag te zien maar het is er wel.
Ik hou me even bij wat simpelere wandeltochten. Las dat de route die jullie gelopen hebben voor ervaren wandelaars is, omdat het een moeilijk pad is welke slecht aangegeven staat. Kaart meenemen e.d. Toen ik in Sydney & Blue Mountains was, werd het lopen al een uitdaging vanwege een - naar nu blijkt - permanente beenblessure Maar wie weet wordt ik fit genoeg om in de toekomst ook weer de challenging/strenuous hikes te doen. Voorlopig hou ik me bij 'medium' en geniet ik van andermans foto's