En het word er niet beter op. De politie begint al bij huizen aan de rand aan te kloppen. De wind is sterk en het is kurkdroog geweest de laatste maanden. Ondertussen zitten we op meer dan 100 hectare verbrand. Gelukkig nog wel 'relatief' ver van ons huis.
Wij hebben even terug lopen bladeren in dit topic maar woooooow... wat een fantastisch huis hebben jullie gekocht zeg!!! Van zoiets kunnen wij op dit moment alleen maar dromen. Wij staan aan het begin maar kunnen hopelijk snel stappen in de goede richting zetten. Wij zijn maar 2 dagen in Canberra geweest maar vonden het
een voordeel dat het niet zo groot, druk en stads aandeed(voor zover wij daar in 2 dagen iets over kunnen zeggen haha) the Australian war memorial was in ieder geval indrukwekkend! Succes met de omstandigheden daar
Dank je! We zijn er zelf ook blij mee
Met welke stappen ben je nu bezig, visum? Of settelen?
Ik denk dat je Canberra goed aangevoeld hebt. Het is er erg rustig, niet al te groot maar groot genoeg en veel huizen staan op leuke blokken (van 600 tot 1000m2 is heel normaal) Er is veel groen en ruimte voor natuur. En je ziet waarschijnlijk elke dag Kangaroos als je daily commute langs één van de vele stukken natuur in de stad gaan.
En ja, War Memorial is een ‘must do’.
Volgende keer even laten weten dat je er bent, koffie is gratis voor xpditers
Nee wij zijn nog bezig met een visum (staan nog aan het begin). Ik heb gisteren nog een korte update bij “even voorstellen” geplaatst. Tasmania lijkt op dit moment onze enige hoop te zijn. De enige staat waar wij nog niet geweest zijn haha. Het enige nadeel van ACT lijkt me het gebrek aan surf! Voor koffie komen we zeker langs wanneer we hopelijk in de toekomst in de buurt zijn!
Geen rookpluimen meer zichtbaar vanaf jullie deck?
Nee wij zijn nog bezig met een visum (staan nog aan het begin). Ik heb gisteren nog een korte update bij “even voorstellen” geplaatst. Tasmania lijkt op dit moment onze enige hoop te zijn. De enige staat waar wij nog niet geweest zijn haha. Het enige nadeel van ACT lijkt me het gebrek aan surf! Voor koffie komen we zeker langs wanneer we hopelijk in de toekomst in de buurt zijn!