Mijn leven in Darwin...... niet meer sinds mei 2006, nu in Karratha/Perth WA!!

Gefeliciteerd met je huwelijk, heb net je hele topic door gelezen, het is een "soort" dagboek, leuk. veel gebeurd afgelopen jaar!
Wij zijn vrij nieuw hier en druk aan het sparen om met poezen en hond naar WA. te komen in de toekomst, misschien neem ik dan eens contact met je op.
We willen ergens `vrij`wonen ,dat buren niet klagen over poezen in hun tuin...en natuurlijk...liefst op loopafstand van het strand,waar de honden het hele jaar mogen komen...en oja, niet geheel onbelangrijk...werk moeten we er ook zien te vinden, we zijn een kok en verpleegkundige,mental health nurse..het liefst een flinke lap grond, het huis doet er niet toe...we willen ruimte om ons heen, misschien kon jij nog eens wat tegen in de toekomst,dat je denkt, hier kunnen mensen lekker vrij wonen...
We willen het liefst naar Exmouth,maar daar is weinig kans op werk...zijn gek op de onderwater wereld daar, Ningaloo reef, en de Bultruggen met jongen die daar maanden komen bivakkeren, dolfijnen  :flipper:dagelijks te zien, Whalesharks elk jaar, en de turtles..
Nou ,maybe spreek ik je nog wel eens, hartelijke groeten Carmen.
 
Hallo Carmen...

Veel succes met alle plannen... Als je hulp nodig hebt, dan hoor ik het wel. In Perth hebben we een leuk appartementje aan het strand en in Karratha wonen we (nog) op het kamp. We zijn druk bezig om een huis te vinden wat niet al te makkelijk is..maar we houden goede moed. En gelukkig hebben we ons huis in Coffs Harbour (NSW) nog.. 15 meter van het strand. Geweldig mooi!
Er is genoeg werk te vinden, zeker in jullie beroepsgroepen... moet geen enkel probleem zijn. Perth is erg duur om te wonen/huis kopen.. Ik weet niet zo goed hoe het staat in Exmouth.
Stuur maar een pm als je vragen hebt...

Wij zijn inmiddels weer in Karratha en weer aan de slag. Twee cyclonen tegelijk, tot nu toe valt het nog mee. In Port Hedland was het niet zo lekker....

Groetjes Ellen
 
Hi Ellen,
Ik heb net je draadje ook weer even doorgelezen, je hebt je fotootje veranderd dus ik moest even terugkijken. Ik koppel vaak de avators aan de personen, soms meer dan een naam. Leuk om te lezen dat het goed met je gaat! Nu een misschien nieuwsgierige vraag: heb je geen problemen gekregen met de DIMIA nadat je relatie met Clint verbroken is en je bent getrouwd met Bruce? Vraag me toch altijd af in hoeverre de DIMIA een rol blijft spelen in je emigratie. Wij zijn bijvoorbeeld 2 jaar lang aan een bepaalde regio gebonden, in hoeverre komt de DIMIA erachter als je zou verhuizen en wat doen ze ermee. Hebben weliswaar geen plannen om te verhuizen, zitten voorlopig goed!


Groetjes Lin
 
He Ellen,

Las met veel interesse je verhalen over Darwin omdat deze plaats mijn interesse heeft. Op het laatst ging het wel erg snel. Blij dat je gelukkig bent!
Wij wonen in Korora dus als je weer eens in Coffs Harbour komt ben ik erg nieuwsgierig naar je ervaringen aldaar. Dit onder genot van koffie/bbq of heerlijke Nederlandse hutspot bij ons!!!

groeten Wim
 
Back
Top