Mijn leven in Darwin...... niet meer sinds mei 2006, nu in Karratha/Perth WA!!

Hi Ellen,

Wat gaat de tijd snel, zeg. Alweer vier maanden in Oz.
Leuk om te lezen hoe het met je gaat en hoe het daar in Darwin is.
Leuk straatje trouwens :). Is dat het uitzicht vanuit jullie appartement?

Groetjes,
Mel
 
Hoi Ellen

Leuk om te lezen hoe het met je gaat. Hou ons op de hoogte zou ik zo zeggen :wink:

Groetjes Sander :up:
 
We wonen in het witte gebouw en we kijken uit over het strand..... Maar ik wil jullie niet al te jaloers maken...haha :wink: :wink:


Cheers...Ellen
 
[quote author=Ellen link=topic=4273.msg53246#msg53246 date=1143363088]
We wonen in het witte gebouw en we kijken uit over het strand..... Maar ik wil jullie niet al te jaloers maken...haha :wink: :wink:


Cheers...Ellen
[/quote]

Maar ik ben toch wel zéér benieuwd naar het "echte" uitzicht. Heb je geen fotootje? :).
(hoezo nieuwsgierig :oops: :-D).

Btw, is het in Katherine echt zo erg als je het beschrijft? Ik heb nl nog een aantal semi-sollicitatiebrieven liggen voor m'n internship, mocht het in WA (omgeving Perth) niet lukken. Ook voor Darwin en Alice Springs trouwens. Ik lees het wel.

Groetjes,
Mel
 
aralia.jpg

aralia2.jpg



Hier het uitzicht op het strand......
 
:-o Wow Ellen, heerlijk! Lekker he'? 's avonds met een wijntje op je balkon?

Groetjes Lin
 
Hoi Ellen,

Leuk om te lezen dat het je zo goed gaat, ik hoop dat jullie het goed naar de zin hebben.  :wink:
Mooi ook dat je zo'n fijn uitzicht over zee hebt meid.  :up:

Keep us posted,

Gr.Koen  :up:
 
Fijn, zo'n positief verhaal en ........................k'ben jaloers!!!!!!.............wat een uitzicht  :up: :up:

groetjes Miranda  :)
 
Hoi Ellen, ik ben blij dat het je daar zo goed gaat!!  :up:  HAns en ik vertrekken over enkele maanden (ergens in de 80 dagen  :-D ) naar Alice, dus ik ben érg benieuwd hoe het ons daar zal vergaan...
In ieder geval, veel plezier in Darwin en blijven verslag uitbrengen hé!!  :up:

Sara
 
hoi Ellen,

Erg fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt (had het nog niet gelezen, aangezien ik hier niet meer zo vaak ben). En leuke foto ook.
Verder hoop ik echt dat jij je gaat thuisvoelen in Darwin.
Heel veel plezier!



groetjes,

Jean
 
14-04-06_1524.jpg

14-04-06_1523.jpg



En hier dan twee andere fotootjes die ik afgelopen week heb gemaakt... "Wet season" is bijna voorbij....Hiep hiep hoera!!! Het strand ligt er geweldig bij en zoals jullie kunnen zien.................. NIEMAND gaat hier naar het strand...

Groetjes Ellen
 
Wat een mooi leven zal je daar toch hebben.... al lijkt het mij dat je niet iedere dag naar het strand gaat wanneer je zo close to the beach woont.  :up:

Prachtig, je zorgt er wel voor dat het bij ons gaat kriebelen hoor... :-D

Voor ons nog maar 5 weken in het totaal..... :-D :cool: :up:

Gr.Koen
 
Da's vanwege de crocs toch? (althans dat hebben ze mij verteld........)

En dan met de Beer can regatta zitten er ineens geen crocs meer  :lol:
 
Zit nu hier 5 maanden, maar nog geen enkele croc gezien.... boehoe......

Moet toch maar eens naar het Crocodylus Park hier..... (Trouwens ook nog geen ene kangoeroe gezien!!!)

Cheers   :? :?
 
Dat kangoeroe probleem ken ik :-D. Heb in 1 week zo'n 4.000 km afgelegd maar geen kangoeroe gezien, althans geen levende.


Erna
 
Lachen, wij allemaal met onze kangaroos.
Wij kwamen gister terug van Kiama , 3 uur in de auto, alleen 1 dode kangaroo langs de weg.
Ikke klagen over te weinig wildlife, we komen Canberra binnenrijden 10 minuten daarna, en ja hoor, zo'n 15 stuks in het veld langs de snelweg. Moet wat vaker klagen denk ik, haha

groetjes lin
 
Nou, ik heb net de council moeten bellen, want er ligt een dode wallaby op de heuvel. Sielug hè :-(
 
Back
Top