Mijn leven in Darwin...... niet meer sinds mei 2006, nu in Karratha/Perth WA!!

Helaas, ik heb Berlijn op het allerlaatste moment moeten uitstellen... Mijn moeder is ernstiger ziek dan wij dachten en ligt helaas op intensive care...
Ik heb geen andere keuze om mijn interview uit te stellen.
Ik ga zo bellen met de ambassade, ik hoop dat er begrip voor is.

:cry: Ellen
 
Als je hun de situatie uitlegt, zullen ze het zeker begrijpen, dat moet toch! Een moeilijke tijd voor je, Ellen, veel sterkte!

Sara
 
Dat is niet zulk goed nieuws. We leven met je mee.
Houd ons in ieder geval op de hoogte.

Wat Berlijn betreft, die zullen wel begrip tonen als je e.e.a uitlegt.

Sterkte

Rene
 
He gatsie..... Das jammer zeg. Hopelijk komt alles goed met je moeder en kun je op een later tijdstip je interview doen in Berlijn.
 
Even update... heb dus met de ambassade gebeld... Waren gelukkig erg begripvol. Ik word teruggebeld voor een nieuwe afspraak.
Helaas wordt mijn moeder niet meer beter, we hadden alleen gehoopt dat ze het nog wel een tijdje zal volhouden. Zodra ik een nieuwe afspraak heb, dan horen jullie het wel..

Groetjes Ellen
 
Wat naar voor je Ellen!  :cry:
Als je mensen nodig hebt om mee te praten of eventjes je hart te luchten, we zijn er hier voor je hoor! Veel sterkte!

Sara
 
Wat ontzettend verschrikkelijk voor je Ellen.
Inderdaad, als je wat kwijt moet of even je hart moet luchten; ben er hoor!
Marina
 
Marina, Sara, Fritsie, Annemiek en Rene... dank jullie wel voor jullie support..

Ik blijf gewoon posten op het forum, is altijd een prettige afleiding...

Groetjes Ellen
 
Ik wil echt iedereen bedanken voor de support!!!

Mijn moeder ligt nog steeds op I.C. maar ze is wel stabiel. Fingers crossed.

Ze wil er perse bij zijn als we trouwen (en als het moet dan trouwen we gewoon eerder!!), dus we hebben nog steeds goede hoop.

Nogmaals dank jullie wel!!

Groetjes Ellen
 
Dat is opbeurend nieuws. Alleen al het feit dat ze er bij wil zijn is al een reden voor haar om te door te vechten.

Positive vibrations van alle meelevende forummers heeft misschien geholpen??

Rene
 
Hoi Ellen,

Veel sterkte met alles wat jullie nu overkomt. Fijn dat je moeder in ieder geval stabiel is, knuffel je mam en je familie maar lekker veel en probeer van kleine momenten te genieten. Sterkte.

groetjes Miranda
 
Mensen kunnen enorm sterk zijn als er iets belangrijks te wachten staat. Voor je moeder is het enorm belangrijk om bij jullie trouwen aanwezig te zijn en daarom hoop ik enorm dat ze zal kunnen blijven vechten om erbij te zijn!
 
tja woorden schieten tekort in zo'n geval, maar in ieder geval heel veel sterkte met alles.

Gr. SAb
 
Hallo allemaal...

De opbeurende woorden hebben mij zeker goed gedaan. En vandaag heeft de ambassade al teruggebeld om een nieuwe afspraak te maken... Ongelooflijk... Ik sta nu (onder voorbehoud) gepland voor 10 november om 11.00 uur. Ik heb het hele verhaal nogmaals uitgelegd, maar nu met de case-officer zelf (is een vrouw), ze had alle begrip, dus mocht het nog steeds erg slecht gaan met mijn moeder dan hoef alleen maar een gil te geven.

Gelukkig is mijn moeder wel een sterke vrouw, dus we hebben weer een klein lichtpuntje (ze vindt het nl. geweldig dat ik ga trouwen....eindelijk, zegt ze...haha).

Nogmaals allemaal bedankt..en over twee weken dan gaan we het gewoon opnieuw proberen.

Groetjes
Ellen
 
oh joh, 11 november is toch ook vrij snel nog. Fijn dat ze zo meeleven daar in Berlijn! Ik hoop eerlijk gezegd ook dat ik een vrouw krijg straks... lijkt me makkelijker... maarja, dat weet je ook maar nooit.
Ik hoop dat alles een beetje te dragen is voor je! Het lijkt me echt verschrikkelijk! Zo zie je maar, veel dingen heb je in de hand maar andere dingen niet.
heel veel sterkte!
 
Hoi !!!!!!!


Moeders is van de intensive care!!!! Gaat best goed met haar (naar omstandigheden natuurlijk)... Ze is weer goed aanspreekbaar en blij dat ik toch mijn plannen doorzet. Ze krijgt vanaf nu elke week bloedtransfusies en de doktoren hopen dat ze dan nog wel een tijdje mee kan... Klinkt raar, maar we zijn er wel erg blij mee.... zij zelf ook.

Ik ga dus de 10e november, ik had de 11e geschreven, maar het is de tiende naar Berlijn. Ik heb wel een ticket gekocht voor 30 november naar Sydney (kon de mooie prijs van Singapore Airlines niet weerstaan), kom de 1e aan Sydney. Ontmoet Clint en we blijven lekker een paar daagjes daar.. Even genieten dat we eindelijk samen zijn. Daarna terug naar Darwin...

Inmiddels heb ik mijn vader geleerd om met de cam en msn te werken, dus ik kan mijn ouders elke dag zien.... Wel zo'n prettig idee...

Jullie support heeft mij veel goed gedaan... bedankt...

Groetjes Ellen
 
Back
Top