Mijn leven in Darwin...... niet meer sinds mei 2006, nu in Karratha/Perth WA!!

Wat een supergoed nieuws zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben echt heel erg blij voor je!!!
:up:  :up:  :up:  :up:  :up:

Marina
 
Kijk! Dat willen we natuulijk horen! Gelukkig gaat het weer beter. Vraagje. Gaan jullie nou in NL of in Oz trouwen? Zat te denken hoe dat dan zat met je mams...
 
We gaan eerst in Oz trouwen, 4 juli, maar we willen eigenlijk in september ook nog in Nederland trouwen... of in ieder geval wel een feestje geven als we in Nederland zijn....

Maar dat horen jullie nog wel.. Mijn ouders zullen ons huwelijk in Oz wel via de cam kunnen volgen. Dat heeft Clint inmiddels kunnen regelen en mijn broer zal er met zijn gezin wel bij zijn.

Groetjes Ellen
 
werkt dat dan met een webcam? Of een gewone camera die je op de een of andere manier aansluit aan een pc ofzo? Een webcam heeft niet echt een goeie kwaliteit volgens mij.
 
Ellen,

Fijn dat je moeder van de ic af gaat!

Het is al leuk dat je Ellen heet (net als mijn vrouw), nu ga je ook nog eens trouwen op MIJN verjaardag.. (Born on the 4th of July)...

PRIMA KEUZE HOOR!!! Veel geluk...!

M.vr.gr.

Perthepete
 
@ Ellen.

Inderdaad goed nieuws!!!

Wij hopen natuurlijk dat alle plannen naar behoren aflopen zoals jullie het plannen.

Blijven je volgen!!!

Gr. Rene
 
Korte up-date.... Geen oog dicht gedaan vannacht.... En ik moet nog een nacht, ben nu toch echt nerveus!

Ik heb alles doorgelezen van voor naar achter en andersom, alles ingepakt en in mijn tas gestopt, ik haal het er pas uit als ik op die (verdomde) ambassade zit morgenochtend....

Aaaahhhhhhh...... 

Jullie horen a.s.a.p van mij!

Groetjes Ellen
 
Ellen, we duimen allemaal voor je! Veel succes en tot straks dan hé! We zijn benieuwd!!!!!  :up:  :up:  :up:  :up:  :up:
 
Nu ik je berichtje lees krijg ik ook al helemaal pijn in mijn buik zeg. Stom he, dat je zo ontzettend met iemand mee kunt leven!
Ben echt zooo benieuwd voor je. Laat het me gelijk weten he! Als het lukt stuur me gelijk even een smsje!!!
:up:  :up:  :up:  :up:  :up: THINK POSITIVE!!! en blijf gewoon jezelf (haha, hoor mij daar zou ik ook echt wat aan hebben op 1 december hahaha) Maar ik bedoel het goed he!
Ik duim voor je !!!!!

[move]SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/move]
 
:)

Dank jullie allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Net Clint aan de telefoon gehad, die is ook op van de zenuwen!

:) :) :) Ellen
 
Back
Top