Ooo de Tundercat iets meer op de toer sector gericht. Helemaal niet verkeerd
Ik had bijna voor zijn broertje gegaan. De R6 voorral de nieuwe R6 daar hebben ze bij Yammie errug hun best op gedaan. Vooral kwa uitelijk en ook het fijt dat je nog ff door kan tot 17.000RPM. Een heerlijk krijs geluidje dus. Uiteindelijk toch maar weer voor een 1000 gegaan. Dat rijd wat rustiger dan dat heen en weer geschakel op een 600 Klein beetje spijt dat ik niet voor de ZX10 ben gegaan maar goed die bike schijnt echt te eng te zijn. Dus die komt pas over 2 jaar
Anyway ik heb het erg naar me zin met me R1 na iets van 4 weken moet ie alweer voor de 1000km beurt terug. Ook nog helaas ff terug voor een klacht dat ding trekt voor geen meter in de bottom end...? Het is als of je telkens in z'n 2 weg rijd. Of ik moet de koppeling laten slippem tot 4000RPM en dan laten springen dan vliegt tie weg. Niet echt de bedoeling dacht ik zo.
Net ook weer rijd rustig over jetty road. Achter 1 of anderen rand debiel aan die had geen haast ofzo. Nou mag je daar 40 hij sukkelt door met 15-20 en als je al 30 minuten onder weg bent in een temperatuur van 36 graden vol in het leer en een motor onder je reed van 110graden... (gebakken billetjes :lol
Dan heb je daar niet echt zin in dus ik zie een gaatje draai het gas open en vroemm grrr klonk klonk sputer prut prut zoemmmmmm weg was ie. Zo hoort het niet dacht ik zo. Deed ik dat op mijn TL1000R dan had ik moeite om het voorwiel aan de grond te houden. Ok V-twin en 4 in lijn zijn niet te vergelijken .... Maar goed... :-x
Ik had bijna voor zijn broertje gegaan. De R6 voorral de nieuwe R6 daar hebben ze bij Yammie errug hun best op gedaan. Vooral kwa uitelijk en ook het fijt dat je nog ff door kan tot 17.000RPM. Een heerlijk krijs geluidje dus. Uiteindelijk toch maar weer voor een 1000 gegaan. Dat rijd wat rustiger dan dat heen en weer geschakel op een 600 Klein beetje spijt dat ik niet voor de ZX10 ben gegaan maar goed die bike schijnt echt te eng te zijn. Dus die komt pas over 2 jaar
Anyway ik heb het erg naar me zin met me R1 na iets van 4 weken moet ie alweer voor de 1000km beurt terug. Ook nog helaas ff terug voor een klacht dat ding trekt voor geen meter in de bottom end...? Het is als of je telkens in z'n 2 weg rijd. Of ik moet de koppeling laten slippem tot 4000RPM en dan laten springen dan vliegt tie weg. Niet echt de bedoeling dacht ik zo.
Net ook weer rijd rustig over jetty road. Achter 1 of anderen rand debiel aan die had geen haast ofzo. Nou mag je daar 40 hij sukkelt door met 15-20 en als je al 30 minuten onder weg bent in een temperatuur van 36 graden vol in het leer en een motor onder je reed van 110graden... (gebakken billetjes :lol
Dan heb je daar niet echt zin in dus ik zie een gaatje draai het gas open en vroemm grrr klonk klonk sputer prut prut zoemmmmmm weg was ie. Zo hoort het niet dacht ik zo. Deed ik dat op mijn TL1000R dan had ik moeite om het voorwiel aan de grond te houden. Ok V-twin en 4 in lijn zijn niet te vergelijken .... Maar goed... :-x