Jeetje Wilsil
Wat een verhaal :cry:
Gelukkig was het de motor die total was, had natuurlijk ook anders kunnen aflopen.
Klote koekblikkers ook altijd die kijken meestal maar half. Hoe vaak ik niet met een kloppen hart thuis ben gekomen. Omdat er weer eens een of anderen doos alleen haar spiegels gebruikt voor de kinderen op de achterbank of als opmaak spiegeltje. Of de oude opa die de kruizing ineens oprijd..
Hopelijk krijg je snel weer genoeg moet om deze prachtigen maar helaas ook gevaarlijke hobby op te pakken.
@Jolanda
Officieel heet het een "rider safe course" Wat het precies inhoud weet ik ook niet maar het is geloof ik een 1 daagse cursus met standaart gezeik over hoe je moet rijden, een achtje draaien, rem proef etc etc.
Voor dat we allenbij gaan wonen in Adelaide wil ik toch ook wel zo'n soort cursus doen het zelfde als in Nederland zo'n ANWB cursus om te leren hoe je moet uitwijken en wat te doen in een slip etc etc .
Het is toch anders rijden dan in Nederland. Veel opgefokten gasten in een V8 die denken dat ze kunnen rijden of van die onzekeren en bangen miepen in de auto van d'r pa met haar net behaalde L plaat :lol:
Maar niet te beginnen over toeristen die ineens rechts gaan rijden of alleen naar links kijken en dan ineens de rotonde op rijden HE VANESSA! :naughty: ....
:cry: Bijna een mooie BMW rijder op me motorkap van ons net gekochten koek trommel... :dizzy:
En als ss rijder is natuurlijk een week naar Phillip island in Melbourne, om een race cusrsus bij Calafornia race school te doen verplicht! :cheer:
maar goed..