Als je met ‘deze’ grafiek de 6 historische en feitelijke grafieken bedoelt weet ik niet waarom je die met een korrel zout neemt. Dit zijn gewoon metingen.
Apart trouwens dat je op het moment dat iemand een kritische vraag stelt je wel naar de wetenschappers verwijst. Als wij naar de 97-98% consensus onder klimaat wetenschappers verwijzen telt dat klaarblijkelijk minder?
Je geeft aan te willen leren. Maar je neemt geen enkele suggestie of respectable bron aan.
De bron die
@slatsr aan rijkt is een heel leesbaar artikel wat netjes het een en ander uitlegt.
In making a case against CO2 as a greenhouse gas, the Galileo Movement relies on irrelevant facts while omitting pertinent ones
www.scientificamerican.com
“...Ik zie graag bronnen waar het een en ander duidelijk wordt uitgelegd...”
Volgens mij doen we niet anders dan je informatie aanreiken. Maar ik help je graag op de zoektocht dus laat weten welke info je mist. (Meen ik serieus!)
Als laatste; ik heb je gisteren een open vraag gesteld, wellicht heb je er overheen gelezen, dus voor de zekerheid:
Als 97% van de artsen het er over eens is dat je dodelijk ziek bent. En 3% twijfelt nog. Wat doe je dan?