Na 11 maanden in Adelaide met zijn tweetjes......... nu met zijn drietjes!!!

Tja hoe ga ik dit brengen............. :oops:  :|
Het huis is toch niet verkocht............gister (10 uur voor dat het huis werkelijk verkocht is jaaaa hoe krijgen ze het voor elkaar  :x :x ) belde de makelaar met het slechte nieuws.
Degene die het huis zou kopen heeft samen met haar ex-man een schuld ze zouden de schuld samen delen. Maar haar ex zit inene zonder werk en nu komt de volledige schuld (a 30000,- euro ) op haar schouders, waardoor ze ons huis dus niet kunnen kopen  :cry: :cry: :x .
We zijn door dit hele gedoe dus wel even bijna twee maanden verloren,  echt super kl*te.

Ik weet dat degene die het wilde kopen er ook niet veel aan kan doen maar goed,,bleghhhh daar heb ik nu nix aan. EEn maand wachten voor nixxx pfffff we waren aan het aftellen.
Wij moeten nu dus zo snel mogelijk op zoek naar nieuwe kopers............. we hebben nog 13 weken
aggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhh ffff gillen hoor.

(Positief blijven Eut komt goed  :|)

Liefs Eutrice

Het komt echt goed, maar je mag zeker wel even gillen hoor, doe ik ff met je mee:

[move][glow=red,2,300][size=35pt]WHOEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA[/size][/glow][/move]

Wat een flauwe toestand, maar je kunt er helaas niks aan doen... Goed, we gaan er weer tegenaan, ik ga voor jullie duimen:

duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim  :up:

Groetjes,
Lela

Goh, dat is een nare tegenvaller. Er is dan toch wel wat te zeggen voor het systeem van Engeland en - in zekere mate - Australie waar je eigenlijk gewoon door kunt gaan met het verkopen van je huis, ook al heb je een "definitieve" koper.  Komt er nog iemand die meer wil geven dan staat de eerste "definitieve" koper in de kou (ze noemen dat gazumping) tenzij de contracten uitgewisseld zijn.

In NL is de koop definitief zodra het "voorlopig" koopcontract getekend is behoudens ontbindende voorwaarden zoals m.b.t. rondkomen financiering.

Maar Eutrice, je kunt toch al wel vertrekken ook als het huis nog niet verkocht is? Er is vast wel iemand die een oogje in het zeil kan houden en de formele overdracht bij de notaris kan per volmacht - daar hoef je niet bij te zijn.

Tjee@##$@#$%^%$#@#$%$#$#

Daar zaten jullie nou net niet op te wachten.
Het lijkt wel of eerst alles fout moet gaan voor iedereen eindelijk kan gaan emigreren.

We gaan een tandje harder duimen voor jullie,
want ook dit moet weer goedkomen  :up:

Heel veel sterkte,
Jolanda

hey!
Moed houden, er zijn hééééééééééél vééééééééééél mensen die in Nederland willen blijven en daar dan ook een huis willen kopen. It will be alright!
Groeten Henk

Hi

Balen zeg!
Hopelijk lacht de wereld je weer snel toe, en kom je snel met goed nieuws over de verkoop van jullie huis.
Zal weer mijn duimen inzetten.

Erna :smile:

Hallo Eutrice,

So close and yet sooooooo far.

Echt flink balen......ik kan me voorstellen hoe je je nu voelt :-( :-( :x

Maar, kop op, in 13 weken kan er een hoop gebeuren, dat zie je maar aan Lilygirl.

Ik ga ook flink voor je  :up: :up: :up:

Groetjes Mariette

Wat vreselijk!! Kl&*&%^&% Ik leef helemaal met jullie mee bij ons huis ging het ook niet vanzelf maar bij ons is alles weer op zijn pootjes terecht gekomen, Bij jullie komt het vast helemaal goed ! :up:

Sterkte
Marie

[move][shadow=red,left]*DUIM*DUIM*DUIM*DUIM*DUIM*DUIM*DUIM*DUIM*DUIM*DUIM*DUIM*DUIM*DUIM*DUIM*DUIM*[/shadow][/move]

Even mee duimen. Zoals iedereen hier al heeft gezegd... Het komt vast goed! Positief blijven, dan helpen wij je wel een beetje mee ;)

Aangezien het vanaf vandaag officieel zomer is in de lage Landen, is dit het topseizoen in de immobiliënmarkt, dus zal er wel nog een koper opdagen, ik duim mee !!

Niet opgeven, dat heb jij mij trouwens ook al gezegd !

groetjes,

Mireille

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :wall: :wall: :wall: :loudcry: :loudcry: :loudcry:
AAARGGHH!! wat een terugslag!! Dat is volgens mij je reinste nachtmerrie!! Ik leef helemaal met je mee....
Maar het is wel waar dat je verkoopmarkt weer wat aantrekt, wij hebben de laatste week 3 x kijkers gehad, daarvoor wel bijna 2 maanden niks, dussss..... we duimen voor je!!! Tot op het bot.....
Ook voor jullie moet het goed komen, goede prijsklasse, leuk huisje... shouldn't be a problem!

Weet je wat? Doe je ogen even dicht en beeld je in dat je 4 maanden verder bent..... 'wanna have another glass of wine, dear? O yes please, that would be nice! Isn't it great weather?''  ..........zucht.......... :beach:

sterkte.... liefs van Pauline

afschuwelijk wat een drama om van te  :cry:
Ik leef helemaal met jullie mee. Het lijkt wel of half Lelystad zijn huis kwijt wil, er staat nogal wat te koop zeg.
Ik hoop voor jullie dat je het huis toch heel snel kwijt raakt.
Pfff Dat staat ons ook nog te wachten, daar maak ik me ook wel het meeste zorgen om, raken we het huis kwijt voor een goeie prijs en vooral op tijd.

Ik zal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor jullie duimen. Het komt allemaal goed.

Sterkte
Moon

Hoiii,

Gelukkig weer es goed nieuws  :up: :up:
Met Richard zijn voet gaat het heel voorspoedig. We zijn in Belgie geweest en op de foto's ziet de prothese en alles eromheen er erg goed uit. De cyste is gevuld en het lijkt erop dat het bot er druk mee bezig is om er weer bloed doorheen te laten stromen :smile:. Rich zelf gaat ook met 'sprongen' hihi vooruit. Hij loopt alweer rustig door de woonkamer en hij heeft nu iedere dag fysiotherapie in het gezondheidscentrum, waar hij (met kruk) ook zelf naar toe loopt  :up: echt geweldig.
Hij zegt zelf dat hij lopend het vliegtuig in wil dus hij is heel hard aan het werk. Hij fietst ook iedere dag een uur. Hij is s'avonds wel heel moe en zijn voet is nog steeds erg opgezwollen, maar verder gaat het erg goed.

Ennnn we hebben na drie kijkers het huis weer verkocht  :applaus:  :cheer: , het koopcontract is getekend afgelopen vrijdag dus het is weer afwachten. Bij ons is het nu pas verkocht als we bij de notaris naar buiten lopen (dan gaan we helemaal los hahahaha). De 31ste augustus moeten we eruit zijn. Net als vorige keer  :lol: helemaal perfect dus. We moeten dan nog twee weken ergens rondzwerven en dan.......kunnen we eindelijk gaan.

We hebben misschien ook al een huis in Adelaide, tenminste we zijn heel druk bezig met een makelaar om toch maar meteen een huur woning te regelen als we aankomen  :smile: Dat betekent dat dat we meteen vanuit het vliegveld naar 'huis' kunnen en dat we binnenkort al een adres hebben om onze spullen naar toe te sturen :p . Das wel handig. We hebben een makelaar die zelf in de Adelaide hills zit en waarschijnlijk krijgen we ook een huurwoning in die omgeving  :cool: . Zou errug mooi zijn. En van daaruit kunnen we gaan kijken waar we wat willen gaan kopen. Spannend hoor allemaal!!

We zijn hier heel druk bezig om alle spullen (wat we dan nog hebben) in dozen te doen. En het is toch meer dan we dachten hihihi. Na ja in tegestelling tot sommigen hier die al meer dan 80 dozen vol hebben :grin: :grin: :grin: hebben wij er 'al' bijna 20 wat we zelf toch niet verwacht hadden. Echt veel meer zal het niet worden dus het valt nog wel mee.

Ik heb ook mijn ontslagbrief ingeleverd bij mijn werk  :wink: dat was ook best een maf gevoel. Aan de ene kant heel blij dat ik eindelijk weg kan en aan de andere kant ga ik al die lieve schatjes (kids) echt missen.
De kinderen riepen ook allemaal in koor dat de juf moest blijven toen had ik het wel heel ff moeilijk. Ze zijn zelfs onderling aan het verzinnen hoe ze mij hier kunnen houden (mij vastbinden, vragen wanneer ik weg ga zodat ze het vliegtuig kunnen saboteren hihihi enz.), en er is er zelfs 1 bij die een beetje boos werd op me en mij vroeg waarom ik hem ging verlaten :unsure: tja wat moet je dan zeggen? Wel lief hoor.
24 augustus is mijn laatste werkdag  :up:
Verder ben ik nu druk bezig om afscheid'feestjes' te regelen voor mijn werk en voor thuis. Iemand nog een idee om voor 50 kinderen (iets dat met australie te maken heeft) als afscheidscadeautje te geven?
Ik weet het ff niet (en normaal zit ik vol goede ideeen  :grin: ) het moet in iedergeval niet teveel geld kosten en niet al te veel werk zijn, tja das een lastige he!!

We zijn dus heel druk de laatste tijd met van alles regelen en doen. En ik vergeet de helft van de tijd alles das erg lastig als je zoveel moet onthouden  :lol:

Ik dacht schrijf ff snel een berichtje, maar ja als je zo een tijd niet geschreven hebt dan ben je toch wel ff zoet hihihi  :wink: . volgende keer schrijf ik wel ff wat eerder hihihi.

Liefs Eutrice

Hey Eutrice,

Erg leuk om te horen dat het goed met jullie gaat.
En dat huis komt echt wel goed deze keer  :up:
Heerlijk toch, dat jullie nu echt naar het vertrek toe kunnen leven.
Voor je het weet is het zover  :plane:

Sterkte verder met de laatste loodjes.

Groetjes,
Jolanda  :up:

Gelukkig heeft het vele duimen toch geholpen.
Fijn dat het huis nu toch is verkocht en dat het met je man weer iets beter gaat.
Nu inpakken maar.........maar zo te lezen nemen jullie niet veel mee. Heb je alles hier verkocht?
Nog veel succes met het afscheid nemen en de laatste loodjes.

Mariette

Back