Na 11 maanden in Adelaide met zijn tweetjes......... nu met zijn drietjes!!!

Hoi, dat zal niet meevallen om een keuze te maken als artsen elkaar tegen spreken.
Hopelijk krijg je meer duidelijkheid als je nog een keer met de arts hebt gesproken en altijd blijven vragen als je iets niet begrijpt, het blijft Richards lichaam.
Wel lekker dat het al snel kan.

Sterkte ermee
Erna

Hallo Eutrice en Richard,

Goed om te lezen dat ze in Belgie jullie zo snel kunnen helpen.  Ik hoop dat jullie snel antwoord hebben op al jullie vragen zodat jullie een besluit kunnen nemen om verder te kunnen.

Heel veel sterkte ermee.

Groetjes,
Susan

Heel veel sterkte!!!! Fijn dat Belgie zo snel plaats heeft! Vooral veel vragen stellen dan kun je weloverwogen een beslissing nemen.

Succes!
Marie

Fijn dat het in Belgie wel een stuk sneller kan :up:. Kan me wel voorstellen dat jullie nog met allemaal vragen en gedachtes zitten. Ik hoop dat nog een telefoongesprek met de arts soelaas zal bieden. Ik duim voor jullie!

Liefs,
Lela

Hoii,

Bedankt voor al jullie fijne reacties  :up:

We hebben aankomende maandag weer een gesprek met dr.Mulder in Belgie, zodat we even alles kunnen doorspreken over de operatie. 31 mei word hij geopereerd, is dus al heel snel  :| De 30ste moet hij al naar het ziekenhuis voor allerlei testen.

Afgelopen week ook weer kijkers gehad  :smile: . Ze waren super enthousiast en willen het huis wel hebben, tenminste vandaag zijn ze ook weer geweest en ze hebben een bod gedaan  :lol: . Is alleen veel te laag :? Zijn nog aan het onderhandelen, dus wie weet.

Ach, eerst maar es Richard zijn operatie afwachten vind ik veel belangrijker als het huis  :p dat komt wel goed!

Liefs Eutrice

Hoi Eutrice,

Goh 31 mei dat is inderdaad heel snel, spannend hoor. Ik hoop
dat ze het optimaal kunnen herstellen en dat zijn revalidatie
daarna snel verloopt. Het is in ieder geval goed dat je vertrouwen
hebt in de dokter die Richard gaat helpen, alle positieve dingen
dragen bij  - vind ik dan toch altijd - aan een sneller herstel.

Succes verder met de verkoop van jullie huis (ik wou dat wij
al van die ethousiastelingen hadden gehad  :| ).

Even nieuwsgierig, moet je dan naar Gent, Brussel of Antwerpen,
het lijkt wel een quizvraag, misschien is het geen van deze maar
een andere plaats.

groetjes Miran  :smile:

Hai Eutrice, on a bright side... als het allemaal gaat zoals ze voorspellen, dan gaat ie as good as new naar Down Under... Ik duim hard (heeeeel hard) mee. Succes met de komende tijd en met de spanningen. Straks is alles achter de rug en kun je weer opgelucht ademen, so to speak. Good luck!!

Kath

Oh wow! Dat klinkt allemaal als goed nieuws! Wat een verschil met Amsterdam zeg, het gaat zo onwijs snel in Belgie, ik ga heeeeeeeeeeeeel veel voor jullie duimen dat alles goed gaat komen met Richard!!!

[move] :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up:[/move]

En dan ook nog enthousiaste kijkers voor het huis! Het gaat allemaal de goede kant op!!!

Liefs,
Lela

Zoals je zegt,

Eerst de operatie en herstel en als het bod zo extreem laag is zou dat het laatste zijn waar ik aan zou denken.
En als ze het erg graag willen komen ze wel met een hoger bod.
Succes en hopen op een snel herstel.
Heel fijn dat het nu zo snel kan ook wel erg spannend.
Groetjes, Mariette

Te gek zeg voor Richard dat hij deze maand al geopereerd kan worden.
Hoelang moet hij daarna revalideren?
Wens hem veel sterkte ermee
En natuurlijk succes met de verkoop, er zal echt wel een hoger bod komen.

Groetjes Erna

Tjongejonge... dat is inderdaad snel hoor! Hartstikke mooi! Ik wens jullie allebei veel sterkte en moge Richard snel revalideren!

Lekker hoor, een bod! Bij ons zijn ze nog nooit twee keer geweest, wel al een aantal keren biedingen gehad, maar zelfs de laatste keer is weer gestrand...... Ik hoop voor jullie dat ze nog hoger gaan, wel graag kwijt voor een goede prijs, toch?

liefs van Pauline

Hoiii,

@ Miran, 31 Mei is inderdaad wel erg snel, maar das juist wel heel erg goed (hij slaapt al weken niet :crazy: ). Hij word in st Niklaas geopereerd (is vlak onder Antwerpen).

@ Kathleen, Erna en Lela, alvast bedankt voor het duimen gaat zeker helpen  :wink: thanxs

@ Kallie, hihihihi  :roll: kun je best gelijk in hebben  :up:

@ Jan En Erna, Richard mag na de operatie 6 tot 12 weken niet op zijn voet staan en daarna moet hij nog revalideren. We hopen dus dat het allemaal heel voorspoedig gaat met zijn voet. We moeten namelijk voor 20 september het visum valideren.

[glow=red,2,300]en nu.................[/glow]

[move][glow=red,2,300]hihihihi........................ ze willen het huis hebben  :clap2: :dancing: :cheers: !!!!![/glow][/move]

Het is natuurlijk nog niet allemaal rond  :lookatit: , maar ze willen het huis hebben tegen een hele goede prijs uiteindelijk en (die paar meubels die we nog hebben willen ze er ook bij  :lol: ) het mooiste is..........1 september willen ze er pas in  :lol: :grin: :lol: :grin: :wink: :up: Dat is dus perfect, Richard kan dus gewoon lekker thuis revalideren  :cool: zonder dat ik hem van hot naar her moet rollen :wheelchair: :rotflmao: heerlijk!!!
Kan bijna niet beter !!
Als het allemaal rond is ga ik ff feesten  :drink: :dancing: :balloons: Allemaal alvast bedankt voor het duimen heeft zeker geholpen hihihi  :lol: :humble: :applaus: :happysun:

Nu maandag weer naar Belgie, zodat we alles voor Rich zijn operatie even duidelijk hebben. En dan moet hij de week erna geopereerd worden :stretcher: :unsure: komt vast allemaal goed!!

Heel veel liefs Eutrice

YESSSSS!!!!!!

Gefeliciteerd met de verkoop van  het huis!! Een hele zorg minder toch?! Nu kunnen jullie je helemaal concentreren op Richard zijn operatie en revalidatie!!!!

Wat een geweldige dag vandaag, allemaal goed nieuws  :up: :up: :up: :up:

Groetjes,
Lela

Gefeliciteerd!!!!! Geweldig!!!!!
Ach, er lopen vast niet meer van zulke sukkels rond, zoals die ons huis willen hebben.... Zal vast goed komen!!!
En nu fingers crossed for Richard!!!! Hopen dat het snel goed komt!!

liefs Pauline

Da's supergoed nieuws! :up:
Zoals Lela zegt, 1 grote zorg minder dus nu kunnen jullie je helemaal op de operatie en de revalidatie concentreren.

Er hangen de laatste dagen precies goede vibes in de lucht!

Groetjes,
An

En dan opeens gaat alles supersnel.

Spannende tijden voor de deur maar voor eind september is alles klaar en kunnen jullie lekker vertrekken.

[move][glow=red,2,300]Gefeliciteerd met de verkoop  :up:[/glow][/move]

Schitterend om te zien dat de dingen toch wel op hun plaatsje vallen, ook al had je zelf iets anders in gedachte. Oplevering is mooi net voordat jullie afreizen.
Nou Richard, jij heel veel sterkte volgende week en dat je maar heel snel uitgerevalideerd bent en zo weinig mogelijk pijn hebt.

Mariette

Op naar volgende week, goed dat alles zo snel kan gaan!!!
Eigenlijk valt alles op zijn plaats als je het zo ziet, huis
verkocht, goede datum, operatie gepland!!!!

party0036.gif
deze
is alvast op de goede afloop  :up:

Succes en groetjes Miranda

NB das een eindje tuffen van waar jullie wonen naar St. Niklaas  :drive:

Super-super super gefeliciteerd!!!!! :lol:

Pak van je hart dat je er pas 1 september uithoeft!!
En nu maar verhuizers regelen- iemand die alles voor je doet, zodat je daar je hoofd niet over hoeft te breken.
Hebben jullie familie/vrienden waar je eventueel in huis kan, mocht het revalideren iets langer duren? - ohnee, je moet natuurlijk voor 20 september gaan.
Het loop lekker, maar lijkt me best stress-zo'n planning.
Heel veel succes en sterkte de komende weken!!

aukje

Back