Na 11 maanden in Adelaide met zijn tweetjes......... nu met zijn drietjes!!!

whoohoo het komt steeds dichterbij! Vergeet niet je stickertje te controleren he!

Hoiii,

Onze paspoorten zijn voorzien van heeeellleee mooie stickers :lol: :lol:
Als je het dan zo in je paspoort ziet staan.............permitted to remain in Australia indefinitly  :p
Dat vin ik zo een mooie zin hihihihi :-D :-D
Het duurde twee weken met de post, naar berlijn en terug.
En de stickers zijn goed, we zijn nederlanders en geen antillianen  :up:

Verder nog geen reactie gehad op ons huissie :| , maar goed staat ook pas drie weken te koop. Voor de mensen die mijn avertentie willen zien..........   http://huis.2dehands.nl/markt/huis_.../17137880-prachtige-starterswoning.html?p=all

Ben al wel alvast spullen aan het uitzoeken, wat we wel en niet meenemen, is uiteindelijk wel iets meer dan dat ik dacht, moet er nog maar eens goed naar kijken  :?

Liefs Eutrice

super zeg.. gefeliciteerd.

Je hebt het leuk gedaan met je huis. Wat een grappige details hebben jullie in de woonkamer met die blokjes. Maar de kamer lijkt al wel helemaal leeg? Super he..marktplaats. Zaterdag komen de kopers bij ons om te zien wat ze willen overnemen en wat ze niet willen gaat ook lekker weer het internet op...hupsa.

Nu maar hopen dat er snel iemand voor komt zodat jullie ook weg kunnen.

Gefeliciteerd met jullie visa's  :up:
Nu het huis nog en dan op naar Oz.
Hebben jullie je huis al op funda laten zetten? (= grootste huizen verkoop site van nederland)
Het huis ziet er gaaf uit zeg. Voor die prijs koop je bij ons in Den Haag echt niet zo'n huis  :-D

Hoiii,

Bedankt voor jullie reacties :up:!

We hebben voor de foto's juist de kamer leeg gehaald. Ik had het idee dat het anders te druk is op de foto.We zijn al wel een heleboel spullen kwijt via marktplaats, gaat echt goed. Je moet wel een tijd van te voren beginnen dan heb je ruim de tijd om alles te verkopen.

Hopelijk nemen die kopers een hoop van jullie over Inge, dat scheelt weer.

Ons huis staat niet op Funda, Jidske, je kan alleen op Funda als je je huis via een makelaar verkoopt en wij proberen het eerst zonder makelaar te verkopen.

Verder hebben we nu 1 reactie gehad op het huis, iemand wilde wat informatie :). Wie weet.....misschien zijn we hem binnenkort al kwijt :-o

Liefs Eutrice

Hoi

Gefeliciteerd met de stickertje, gaaf he !
Wanneer vertrekken jullie richting het land van jullie dromen?

Groet Erna

[quote author=Eutrice link=topic=2063.msg75953#msg75953 date=1164633269]

Hopelijk nemen die kopers een hoop van jullie over Inge, dat scheelt weer.

Ons huis staat niet op Funda, Jidske, je kan alleen op Funda als je je huis via een makelaar verkoopt en wij proberen het eerst zonder makelaar te verkopen.

Liefs Eutrice
[/quote]

Ze nemen inderdaad wel wat over dus dat is lekker.

Makelaars die lid zijn van de NVM zetten automatisch je huis op funda, anders niet hoor. En je kunt het ook zelf doen via makelaarsland, betaal je iets van 790 euro en hoef je geen makelaar te hebben.

Succes...hopelijk is het allemaal niet nodig.

Hoii,

Wat goed dat ze spullen overnemen :up:
Ja idd via makelaars of makelaarsland kun je wel op Funda komen, maar zonder gaat het niet. Is wel jammer, maar ik heb mijn huisje op allerlei andere site's staan hopelijk werkt dat ook :lol:

En wanneer we vertrekken............tja zodra het huis verkocht is kunnen we weg  :| dus dat is weer afwachten. We moeten iniedergeval voor september 2007 ons visum valideren. Als ons huis tegen die tijd nog niet verkocht is dan laten we het aan iemand anders over, maar zover is het nog niet :wink: gelukkig.

Liefs Eutrice

Hey Eutrice,
ook van mij succes met de verkoop!
Ik zie net dat jullie ook in Lelystad zitten, wij ook! Wij gaan de verkoop doen via een makelaar, we hebben geen zin in die rompslomp. Ben benieuwd hoe snel het bij jullie gaat, zal je op de voet volgen... :wink:
Staat trouwens goed, zo'n lege kamer, goed idee. Wij wachten nu even op weer wat zon, gaan we wat foto's maken. Lijkt wat mooier dan nu met die druilerige regen....
groetjes van Pauline

Hoii,

Allereerst een...verry happy newyear allemaal :up:!!

@ Pauline,

Wat leuk zeg dat jullie ook in Lelystad wonen. Waar wonen jullie?
Foto zijn inderdaad meteen mooier met een zonnetje erbij :wink:
We hebben onszelf tot maart gegeven om het huis zelf te verkopen en als het dan niets is geworden dan kunnen we er altijd nog een makelaar op zetten. We heben tot September de tijd. We hopen dat dat genoeg tijd is  :oops:.

Liefs Eutrice

Alvast bedankt voor het duimen :lol:!

Hoi,
Jullie ook de beste wensen, may all your wishes come true!! 2007 wordt ons topjaar of niet?!

Wij wonen op de Schouw en vanaf volgende week staat ons huis ook in de verkoop. Heel spannend! 
Morgen komt de makelaar foto's maken, ze voorspellen beter weer. Ben dus nu druk aan het opruimen, hihi  :grin:
Wij hopen rond half augustus te vetrekken, volgens de makelaar genoeg tijd om het huis kwijt te raken.
We zullen zien :smile:.
Ik wens ons allemaal succes met de verkoop en andere plannen!

groetjes van Pauline

2007 wordt zeker ons jaar hihihi :lol:!!!

Wat leuk ik heb ook jaren in de schouw gewoond, maar dan het gedeelte wat toen weggesloopt is.

Tot augustus moet idd wel genoeg tijd zijn, wij hebben tot september, maar hopelijk gaat het allemaal veel sneller voor ons :wink: dat zou wel mooi zijn he.

Ik ga mijzelf (heel)binnenkort even op het adverteren storten zodat heel Nederland weet dat wij ons huis te koop hebben staan  :grin: :grin:
Iedereen idd veel succes met de verkoop van jullie stulpje.

Liefs Eutrice

[quote author=Eutrice link=topic=2063.msg78410#msg78410 date=1168279756]
Wat leuk ik heb ook jaren in de schouw gewoond, maar dan het gedeelte wat toen weggesloopt is.
[/quote]

Ik kreeg opeens een flashback naar Lord of the Rings and the fellowship of the ring. The shire (De schouw) :)

Nog vrediger????  :roll:  (detail: in de Schouw is het altijd geweest zoals de wereld zou moeten zijn  :wink: .. )

Ik zeg: allle hobbits bieden op het huis van Lilygirl!!!!!!  :grin:

zonder gekheid, suc6 weer!

Cat

:grin: :grin: :grin: :grin:

Zou ik best willen wonen (pas ik best tussen met mijn rooie haar).
Ik vind die huissies echt gaaf hihihi.

Back