Na 11 maanden in Adelaide met zijn tweetjes......... nu met zijn drietjes!!!

:oops: :oops: nee nog geen kijkers gehad  :| tenzij jullie langskomen :cool: hihihi nee hoor jullie zijn allang blij dat jullie je huissie kwijt zijn :happysun:

Ik heb ook nog niet intensief geadverteerd hoor, wil ik over twee weken mee gaan beginnen en dan prik ik ook meteen een datum voor een open dag. Wie weet helpt het. Ik hoop dat over een week of drie dan heel Nederland weet dat we ons huis verkopen hihihi :lol:
Ik probeer hem ook zelf te verkopen dus misschien is die drempel voor mensen dan misschien ook wel hoger. Ik weet het niet. Als het echt niets word dan ga ik vanaf maart alsnog een makelaar inschakelen. Zover is het nog niet dus ik ga aankomende weken mijzelf even op de advertentie wereld storten :roll:

Liefs Eutrice

Veel succes, hopelijk lukt het toch zonder makelaar, scheelt je een boel geld. Maar ja.. als je nu geen kijkers krijgt schiet het ook niet op.

Daar heb je idd wel gelijk in  :cry: Daarom geven we onszelf tot Maart als het dan niets is geworden dan schakelen we Makelaarsland in (denk ik). We kunnen dan in iedergeval op Funda + er staat een makelaar achter en dat geeft voor de koper denk ik meer 'vertrouwen'

Wij zijn gevonden via de Woonkrant waar onze makelaar op geplaatst heeft. Er is een andere site die nu meer bekeken wordt hoorde ik dan Funda. zoekallehuizen.nl is dat geloof ik. Voor 5 euro sta je daar een half jaar geregistreerd..misschien het proberen waard.

Maar ik ben hartstikke blij dat ik gewoon een reguliere makelaar heb inschakeld á 1,3%.

Het heeft me veel meer opgebracht dan dat het me gekost heeft, en hij heeft alle rompslomp voor me afgewikkeld.
De uiteindelijke prijsonderhandelingen ging hard tegen hard (op een faire manier), en daar had deze man gewoon veel meer handigheid in.

Je moet natuurlijk wel de juiste makelaar kiezen, ik heb er 3 laten komen en toen gewoon de keus gemaakt.

Bart

Wij hebben al wel 3 makelaars hier gehad, maar ze waren zo uiteenlopend met hun prijzen.
Als we een makelaar inschakelen worden hun het iniedergeval niet  :grin:

Hoiiii,

Daar was ik weer.............Mijn computer is gecrasht  :wall: arghhhhh ben 'alles' kwijt.... :w00t: en het heeft even geduurd voor ik weer online was maar goed.

Met alles kwijt bedoel ik dus alle brieven die ik afgelopen maanden heb getypt voor allerlei opzeggingen en engelse referentie's, alvast voor verzekeringen en hypotheek enz enz, en de ontslagbrieven :p.
Maar het ergste vind ik de foto's van mijn pas overleden katje :cry: dat vind ik zoooo kl**te moest echt ff heel hard :loudcry:

Ook de foto's van het huis ben ik kwijt. En omdat we dat nu allemaal overnieuw moeten doen heb ik maar meteen een makelaar ingeschakeld.
Anders word het wel erg veel voor de aankomende paar maandjes :lol:

Pfff na ja komt wel goed word weer een hoop typen en dan ondertussen alles maar op zo memory stick zetten ...........jaja dat had ik eerder moeten doen :roll:  :grin:

liefs eutrice

Oh nee toch! Wat naar! Lekkere timing ook zeg  :-(

Ik hoop voor je dat toch nog wat dingen kunt terughalen of is dat helemaal niet meer mogelijk?

Groetjes,
Lela

Als de computer gecrasht is kan een computer"nerd" de gegevens via de harddisk toch terug halen.
Heb ook een crash computer gehad, geen beweging meer in te krijgen.
Hij heeft toen de harddisk aangesloten op zijn computer en kon toch in de mappen van outlook en mijn documenten of welke naam je deze map ook geeft.

Hopend lukt dit bij jouw ook.

ps; wist ik dat maar eerder heb net mijn eigen computer verkocht, [size=7pt]voor €15[/size], had je zo vanniks mogen overnemen

Gr,

Jack :evil:

What a bummer!! :shock:
Dat is je reinste nachtmerrie, computercrash met je mooiste dingen er nog op!

He sterkte eutrice, enne succes met de verkoop! Welke makelaar heb je ingeschakeld? Wij hadden de eerste week al 3 kijkers.....Het is nu even rustig, hoop dat er gauw weer wat komt kijken, vind zo'n opgeruimd huis stiekum wel lekker....... maar ja, als het niet hoeft........ :grin:

greetz
pauline

Sh*t zeg, wat een ellende, heeft iemand anders
misschien nog een foto van je huisdier?

Miran  :|

Hoii,

Bedankt voor jullie medeleven :up:.

De computer doet het weer prima, maar er was nix meer terug te halen  :x
We zijn allebei niet goed met computers en we dachten dat we iemand kende die dat wel kon :roll:. Hij heeft hem dus geformatteerd op het moment dat we geen beweging meer konden krijgen in dit ding (alleen maar zwart beeld met de 'tekst' dat er niets te vinden was)..................... :-(
Een dag erna (na de hele dag dat ding weer in orde proberen te krijgen  :| ) hoorden we dus dat dat helemaal niet nodig was geweest  :x :x :x
:bangcomputer: :bangcomputer: :bangcomputer:

We zijn dus nu wel alles kwijt :cry:
Maar goed niet al te lang getreurd het was niet het enige wat die week misging.
Ondertussen gaat het allemaal weer een stuk beter. Ik heb even heel hard gewerkt en heb volgens mij weer bijna alle brieven en referenties getypt die ik nodig heb  :smile: :smile:  We zijn alleen nog wel steeds de foto's kwijt  :cry: :cry:
Dat halen we nooit meer terug. Ik ben dan ook op zoek naar een goede memorystick  :oops: Dit weekend gaat alles nog op 'safe('r)'

En we hebben vorige week een makelaar ingeschakeld. Nog voordat de advertentie (komt vandaag op internet  :up:) geplaatst is, hadden we al 2 afspraken voor een bezichtiging  :grin: :grin: :grin:.
De eersten zijn gister geweest en de reactie's waren erg goed. Ze waren heeeel enthousiast en ze hadden helemaal geen op of aanmerkingen... :lol:
Aankomende maandag komen de volgende kijkers  :up: :up:
Het gaat echt snel ineens. Alleen als het zo snel gaat moeten we misschien nog
wel even een kamer huren (Is toch goedkoper). Ik heb namelijk een opzegtermijn van twee maanden en Richard moet ook eerst nog wat dingen afronden voor we kunnen gaan.

Het is wel maf hebben we het visum is het nog niet zeker wanneer we gaan  :grin:
Maar dat we gaan is zeker :clap2:

Liefs Eutrice

Hi Eutrice,

Fijn dat jullie weer "bij" zijn, op de foto´s na dan  :-(

Het wordt nu allemaal wel heel spannend hoor! Voordat je het weet kunnen jullie weg! Wat gaaf moet het zijn om je baan op te kunnen zeggen omdat je naar Australie gaat .-)

Ik zal voor jullie duimen dat het huis heeeeeeeeeeel snel verkocht zal zijn :up:.

Groetjes,
Lela

Hoi Eutrice,

Ik weet niet hoeveel data je wilt back-uppen (niet veel denk ik omdat alles weg is).  In plaats van een memory stick kan je een externe harde schijf kopen om je data te back-uppen.

Alvast veel succes met de verkoop van je woning.

Groetjes,
Susan 

Hoii,

De woning staat weer op internet www.uwgemak.nl kamp 15-26 :grin: :grin:
De kijkers die maandag zouden komen hebben de afspraak verplaatst naar aankomende maandag  :? kan ik weer alles schoonmaken hahaha is voor een goed doel.

Zo een harde schijf is inderdaad een stuk beter. Er kan veel meer op als op zo een memory stick :smile:

Liefs Eutrice

Bedankt voor het duimen, zal ik ook voor jullie doen :up:

Je huis ziet er inderdaad heel netjes uit Eutrice  :smile:

De lente is een goede tijd om te verkopen dus hopelijk hoeven jullie niet te lang te wachten voordat er kopers komen  :up:

Groetjes,
Susan

hee wat fijn die kijkers, is dat nu aankomende maandag?? Zal duimen voor je dat alles goed gaat.  :up:

Hoii,

De kijkers zijn afgelopen maandag geweest en vonden het huis heel mooi afgewerkt  :smile: , maar ze vonden hem iets te klein  :| . Tja, daar kan ik niets aan doen. Weer ff afwachten dus :roll:

Verder willen we allebei nu wel echt heeeel graag weg en beginnen we een beetje ongeduldig te worden :w00t: . We hebben niet meer zo heel erg veel te doen (todat het huis verkocht is dan, daarna hebben we het echt heeel druk) en vervelen ons zo nu en dan..............iemand ideetjes........ :smile: :smile:
Heb alle brieven ook al weer af en ben nu maar vast begonnen met afscheidscadeautjes maken voor mijn collega's (kettingen). Deze zijn ook al bijna klaar hihihi  :lol:

Liefs Eutrice

We zitten zo'n beetje in het zelfde schuitje Eutrice.
Wij hebben ons huis ook nog niet verkocht, maar gelukkig vandaag weer kijkers die voor de tweede keer komen.
Het is maar wachten tot dat huis verkocht is, en dan eindelijk alles regelen.

Ik loop af en toe rond en te denken wat ik eens kan gaan doen.
Ik denk dat ik maar vast het één en ander ga inpakken wat meegaat.
Maar ik vind het ook weer slordig staan die ingepakte dozen als er kijkers komen  :lol:

We willen het liefst zo snel mogelijk weg, dus ik weet hoe jullie je voelen.
De visa wel binnen maar dat rothuis nog niet weg.

Ik wens jullie ook veel succes met de verkoop  :up:

Groetjes van Jolanda

Spannend he? Ik kan me goed voorstellen dat je ondertussen genoeg krijgt van het wachten.
Wij moeten nog een half jaar ( :shock:) maar ik heb af en toe ook al genoeg van het wachten. Wij krijgen vanmiddag ook kijkers, de zoveelste. Tot nu toe geen één die heeft gehapt. Jammer! Maar wie weet, vanmiddag....?
Het huis wordt steeds leger.....(en schoner....)

Succes!!! :up:

groetjes van Pauline

Back