Hoii,
@ Pauline,
We hebben in de tussentijd geen kijkers meer gehad :cry:, maar we houden goede hoop er komt vast wel iemand die het huis wil hebben. Helemaal als je gister het nieuws hebt gezien.......dat de huizenprijs in Nederland gemiddeld 230000 euro is en dat koopwoningen weer duurder worden..........Wij zitten daar toch een heel stuk onder
We gaan binnenkort ook een open dag houden. Na ja, niet wij, de makelaar gaat hier een paar uur zitten :smile:
De derde kijkers zijn nooit meer op komen dagen?? Ze zullen wel iets anders gevonden hebben :?
We gaan de makelaar maar weer ff bellen, want van mij mogen ze heel snel een open dag houden.
Verder hebben we nog steeds geen oproep gehad :x voor het consult! We hebben er wel achteraan gebeld, maar iedere keer zeggen ze dat we moeten wachten tot Rich opgeroepen word........ pfffff duurt echt lang :| We hebben ook geprobeerd om via Groene Land wat meer te bereiken, maar ze zeggen dat ze niet kunnen bemiddelen zolang we nog niet op de wachtlijst staan :| . Dus we moeten weer wachten
gelukkig is het mooi weer :wink: .
Richard zit nu ook thuis. Hij heeft steeds meer last van zijn been en 'al die steile trappen in die oude pandjes in Amsterdam, waar hij de afgelopen tijd moest werken, werken ook niet echt mee'! Zijn baas had na vier weken nog geen vervangend/lichter werk dus dan houdt het op.
Ik ben wel blij dat ie thuis is dan hoef ik me niet zo een zorgen te maken :smile:. Richard is namelijk het type dat gewoon doorgaat tot het echt niet meer kan........gewoon een harde werker!
Als het goed is krijgen we aankomende week een oproep :? hopelijk!
Ik hoop dat we allemaal ons huis op tijd verkopen dat zou wel weer een 'last' minder zijn
Als we weer 'nieuws' hebben dan horen jullie het.
Liefs Eutrice