Na al het wachten, heerlijk in Melbourne!!!!

Inmiddels hebben we ook opdracht gegeven aan Animals to fly/DTC voor het vervoer voor spike.
Voor hem hoeven we dus alleen straks nog de laatste vaccinaties te regelen.

Ons huis is nog niet verkocht. Zal deze maand met de feestdagen voor de deur wel niet meer lukken. Hopelijk vinden we in januari 2008 een koper.

Ik heb gezien dat er al mensen zijn die hun aanvraag in april 2007 hebben ingediend (austimeline) en hun visa hebben ontvangen. Dat biedt hoop want wij hebben in mei 2007 de visumaanvraag ingediend en alles gefrontload. Alleen jammer dat er nu de vakantieperiode aanbreekt in Australie, want dat zal eea wel vertragen.
Zijn er nog meer mensen die in mei 2007 hun aanvraag hebben ingediend?

We blijven dus nog maar even wachten.

Groet Demy (Donna) en Gerrit (Gerry)

[quote author=Gerry link=topic=6969.msg104917#msg104917 date=1197836035]
Ik heb gezien dat er al mensen zijn die hun aanvraag in april 2007 hebben ingediend (austimeline) en hun visa hebben ontvangen.
[/quote]

Hier nog een van april, maar nog steeds geen visum ontvangen..... :-(

Hoi,

wij hebben onze aanvraag 136 BN op 23 april 2007 ingediend.(officieel binnen op 1 mei 2007)
nog geen casemanager toegewezen gekregen en ook plannen om in het voorjaar 2008 te vertrekken.
Ik had geen idee dat je al quarantaine kon regelen als je zelf nog geen visum had.

groetjes
Hummer

ps. eindelijk eens gelukt een bericht te posten!

We zijn het nieuwe jaar met veel drukte begonnen. Ten eerste hadden we plotseling meerdere kijkers voor ons huis, waarvan we nu met één in onderhandeling zijn. Intussen is er een ander stel die ook belangstelling hebben voor het huis. Morgen komen deze weer een keer bij daglicht kijken. Ook zij zijn serieus. Ze hadden al een optie willen nemen.
Over 9 weken vertekken we, dus we zijn al veel dingen aan het regelen. Verdelen van meubels, verkopen van auto en motor, rommel opruimen en spullen uitzoeken.
Ik was intussen mijn moeder gaan helpen om de zolder op te ruimen, zodat we wat spullen van ons daar kwijt kunnen. Na de tweede dag helpen ging het dus mis bij haar. Ze is nu opgenomen in het ziekenhuis met hartklachten. Eerst dachten ze in het ziekenhuis dat het mee viel en dat ze na de fietstest naar huis mocht, maar na de fietstest kreeg ze gelijk verlenning. Na verder onderzoek moet ze dus nu geholpen worden. Het geeft veel stress, maar toch ben ik blij dat het nu gebeurd is en niet als we al in Australië zitten.
We gaan gewoon verder en zien wel wat 2008 ons nog allemaal gaat brengen.

Demy (en Gerrit natuurlijk)

Wat vervelend voor je Moeder, veel beterschap gewenst. Wat goed twee kopers! succes en sterkte met alles gewenst.

Groet, Magda

Beterschap voor je moeder.
Lijkt me extra moeilijk als je met je visum bezig bent.
Succes met het huis.

Groetjes Jolanda  :up:

Dat is vervelend zeg. Veel succes met je moeder. Maar ook met je laatste loodjes. En tot over 9 weken hier in het mooie Australie. Vergeet niet te bellen voor een bakkie he.

Bedankt meiden. Wat een paar woorden je al beter kunnen laten voelen.

Vanmorgen kregen we dus het nieuws dat het huis verkocht is. We moeten dan nog wel even tekenen, maar dat komt vast wel goed. Uiteindelijk is het verkocht aan een zusje van een voetbalvriend van Gerrit. Ze wisten dus dat we gingen emigreren, dus deden ze een beetje moeilijk over de prijs. Ze hoopte natuurlijk dat we het zo graag kwijt wilde dat we wel flink wilde zakken met de prijs. Maar we hebben vol gehouden en uiteindelijk de strijd gewonnen. Alleen wordt het huis overgeschreven als we al in Australië zitten, maar dat is geen probleem. Ook dat wordt wel weer opgelost.

Nu kan ik dus eindelijk beginnen met kasten/kamers uitruimen en spullen weg gaan geven. Nu komt er dan echt schot in het opruimen.

Hopelijk wordt mijn moeder ook nog snel geholpen. Dan komt alles weer in rustig veerwater. Ze blijft opgenomen in het ziekenhuis zodat ze snel in Nieuwegein geholpen wordt voordat we naar Australië gaan en weer wat hersteld is. Dus we zijn al blij dat ze daar met ons meedenken.

Dit was wel weer de update.

Demy

top meid dat het verkocht is. bij ons was de oplevering ook nadat we al weg waren. was geen probleem. gewoon de notaris gemachtigd en onze laatste dag met de makelaar en de kopers vast een voorinspectie gedaan.

geniet nog van je laatste nederlandse dingetjes enzo en veel succes.

groetjes lisette

Hoi Demy

Wat super zeg. Altijd fijn als het dan toch uiteindelijk lukt.

En veel beterschap met je moeder. Ik werk zelf op een hartbewaking en ik weet hoeveel stress dit kan opleveren voor patient en familie.........eigenlijk iets waar je nu helemaal niet opzit te wachten. Maar het komt goed hoor.

Lekker opruimen en inpakken, dan kan je je gedachten focussen op andere dingen, en voor je het weet is je moeder weer thuis. Gaan ze dotteren of moet ze voor ok?

Nou, in ieder geval héééél veel sterkte.

Mariette (flevoland)

Hoi

Gefeliciteerd dat jullie huis verkocht is, weer een zorg minder. :up:

Beterschap gewenst voor je moeder, hopelijk hersteld ze snel

[size=20pt]WE HEBBEN DE GRANT LETTER!!!![/size]
:dance:
We zijn hier flink in feeststemming.
Na een paar moeilijke weken lijkt nu plotseling het tij gekeerd.

Demy en Gerrit

YES! Gefeliciteerd! Geniet ervan, voordat je het weet lees en schrijf mee op topic Slapeloze nachten  :wink:

Groet,
Fae

[size=30pt]GEFELICITEERD!![/size]
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Gefeliciteerd!  :congrats:
Komt alles nog op tijd voor elkaar. Veel succes met alle laatste dingetjes in Nederland.

Groetjes Chantal

Geweldig zeg, je hebt 'm binnen!!! Nu duurt het voor ons ook niet lang meer, hoop ik. GEFELICITEERD!!!!! :dancing:
Veel succes met de rest.

Groetjes Sigrid

Bedankt voor alle reacties.
Nu kunnen we een paar dagen Berlijn gaan plannen. Want na zo lang wachten gaan we het visum maar zelf ophalen. Dat is dan gelijk een mooie afsluiter van het hele proces.

Groet Gerrit

Back