Na al het wachten, heerlijk in Melbourne!!!!

Gefeliciteerd en geniet er maar lekker van! En wat een vooruitzicht; eerst naar Berlijn en dan al in maart naar down under! Geweldig toch??
:dancing: :dancing: :dancing:

Groetjes, Florence

[move]SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS[/move]
[move]UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU[/move]
[move]PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP[/move]
[move]EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE[/move]
[move]RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR[/move]

(ik had even wat tijd over)

Hoi Demy

Gefeliciteerd zeg.....weer een zorg minder.

Hoe gaat het met je moeder? Hopelijk wat beter zodat jullie nog een zorg minder hebben. Een tamelijk zorgeloos vertrek lijkt mij toch wel gewenst. Er komt al genoeg bij kijken wat emoties betreft enzo.

Groetjes Mariette (flevoland)

hoi demy en gerrit,

ook van mij nog van harte joh. tot snel en als we ergens mee kunnen helpen of je wilt iets weten, vraag maar raak.

groetjes lisette

Hoi,

Het is een zeer drukke periode geweest de laatste weken.
Mijn schoonmoeder heeft vorige week een bypass operatie gegaan en die is gelukkig goed verlopen.
Gisteren mocht ze aan het eind van de middag naar huis, iets wat ze zelf na 4 weken in het ziekenhuis ook erg graag wilde. Nu moet er nog tot volgende week iemand overdag bij haar blijven, iets wat Demy dus mag doen. Ze heeft echter wel een onderbreking daarvan want we gaan maandag ons visum ophalen in Berlijn, even met een korte 3-daagse trip.

Ook het afscheid nemen begint er nu aan te komen en dat is toch wel een vreemd gevoel. Gisteren waren een  paar tantes met mijn ouders op bezoek en die wensen je dan het allerbeste als ze weg gaan en dan denk je het komt nu echt heel dicht bij.
Afgelopen weekend hadden mijn teamgenoten mij een afscheidsweekend aangeboden in Zuid Limburg (Bocholtz). Dit weekend was zoals ieder jaar weer ontzettend gezellig. Ze hadden voor mij een kangoeroepak gekocht en dat moest ik aan als we de deur uitgingen. Het was echt een geweldig kostuum met een buidel en een klein joey aan de voorkant en een meter staart vanachter. Het geluk dat ik had was dat het afgelopen weekend carnaval was en ik dus minder opviel dan als het in een ander weekens was geweest.

Inmiddels de eerste sollicitaties verstuurd via e-mail. Van een recruiter in ieder geval wel een positieve mail terug gehad maar dat zegt me nog niets. Andere sollicitatie is nog te vers om een reactie over terug te hebben.

Nog ruim 4 weken en dan vertrekken we naar australie, het komt steeds dichterbij.

Groet Gerrit

Hoi Demy

Ik had je net een pm-metje gestuurd maar lees nu dat je moeder weer lekker thuis is en dat de operatie geslaagd is. Fijn voor jullie.

En morgen naar Berlijn het felbegeerde stickertje ophalen. Geniet van Berlijn.........het schijnt er mooi te zijn en jullie hebben het verdiend na deze hectische weken. Ik zal  :up: :up: dat het nog even zulk mooi weer blijft.

Gerrit, succes met het solliciteren.

Groetjes Mariette

Hi Demy en Gerry (Donna en Gerrit)

Beetje laat maar niet minder gemeend, [size=10pt]GEFELICITEERD[/size]
Veel plezier in Berlijn.  :up:

En heerlijk dat het weer beter met je (schoon)moeder gaat, dat geeft toch weer een stuk rust.

Nog eventjes en ' Off you go'.

Mariette

We hebben het visum in onze paspoorten.
Afgelopen zondag met de trein naar Berlijn gegaan. De reis duurde ruim 5,5 uur. Dat had zeker korter gekund als we niet op een aantal wazige stations in Duitsland waren gestopt waar echt bijna niets te zien was. Afgelopen maandag gezorgd dat we om 8.30 uur bij de ambassade waren en we konden uiteindelijk als eerste naar boven om 9.00 uur zodat we een kwartier later met de fel begeerde stickers weer buiten stonden.
Daarna zijn we Berlijn in gegaan. We zijn langs Checkpoint Charlie, Potsdammer Platz, Holocaust Memorial, Brandenburger Tor, Reigstag (niet binnen geweest want stond een wachtrij van ca 40 minuten) en de Kurfurstedamm geweest oftewel Berlijn in vogelvlucht. We hadden ook nog prachtig zonnig weer en zo'n 10 graden dus echt een superdag. Dinsdag toen we weer vertrokken was het erg bewolkt dus we hadden het echt getroffen.

Vanavond weer even met spike op pad geweest voor de laatste bloedonderzoeken die binnen 30 dagen voor vertrek uitgevoerd moeten worden. Hopelijk zijn alle waarden goed zodat hij zonder problemen op 5 maart kan vertrekken.

Het begint nu echt spannend te worden. Nog 2,5 week werken en over 3,5 week vertrekken we al. De tijd vliegt nu ineens voorbij.
En gelukkig gaat het met mijn schoonmoeder voorspoedig, wat inderdaad wel geruststellend is.

Tot zover weer mijn  update.

Groet Gerrit

Groet Gerrit

Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn om met je felbegeerde stickers weer richting huis te gaan. :happysun:

Wat kost het om met de trein richting Berlijn te gaan?

Groet Sigrid

[quote author=Siegrick link=topic=6969.msg111123#msg111123 date=1202989515]
Wat kost het om met de trein richting Berlijn te gaan?

Groet Sigrid
[/quote]

58,- p.p. En dat is dan een retourtje. Goed te doen dus. Met de auto ben je meer kwijt.
En inderdaad het is een heerlijk gevoel. Wat er nu ook nog gebeurd, we hebben die sticker binnen. We hebben het ook al regelmatig zitten bewonderen.

Demy

Het is alweer een tijdje geleden, dus weer tijd voor een update.
Gerrit heeft zijn laatste werkdag gehad met de daarbij behorende afscheidsfeestjes. Na 10 jaar er gewerkt te hebben is het toch wel raar om te weten dat het de laatste keer is. Hij heeft veel leuke reacties gehad met de daarbij behorende leuke aandenken. En als we naar een paar jaar terug willen naar Nederland is hij zeker weer welkom. Ze vonden het al erg balen dat hij ging emigreren.
Intussen hebben we ook thuis de nodige afscheidsfeestjes gehad. Thuis hadden we vrienden, voetbal en buurt uitgenodigd. We hadden op zo'n 35 tot 40 personen gerekend, maar er kwamen 55 personen opdagen. Echt iedereen kwam langs. Het was even erg druk en vol, maar toch heel leuk dat iedereen de moeite nam. De dag erna hadden we bij mijn oma het feestje voor de familie. Daar kwamen er ook erg veel. Dus het was een geslaagd weekend. 
Intussen is Spike (de hond) al geland in Melbourne. Daar is alles goed mee gegaan en hij was 'a cute, happy fellow', dus daar hebben we geen zorgen meer over.
Het huis is intussen helemaal leeg en de laatste check is geweest. Wat kan een mens veel rommel verzamelen. Maar we hebben alles wat we mee willen nemen, in de koffers gekregen.
Nu is het morgen alleen nog uit eten met de naaste familie. En dan zondag gaan we om 11.15 richting Melbourne. Ik zie wel tegen het afscheid op, maar het idee dat dan alles gebeurd en geregeld is staat me ook wel aan. In Melbourne gaan we de eerste dagen maar eens even op adem komen. Even een paar dagen weinig tot niets doen.

Groeten Demy (en Gerrit)

Heel veel plezier met de laatste feestjes in Nederland en succes met het afscheid.

Een goede vlucht en tot ziens in Melbourne!

Groetjes Chantal

Geweldig, jullie mogen het vliegtuig in!! :plane: Heerlijk jullie hebben alles achter de rug en een nieuw begin in Melbourne! Heel veel succes en lees wel weer op het forum hoe het allemaal gaat.

Wij zitten midden in alle onderhandelingen en regelingen. Huis verkocht deze week, half mei moeten we eruit en eind mei zitten wij in het vliegtuig.

Groet Sigrid

Hallo Demy en Gerrit

Goh, jullie gaan morgen al vertrekken.......Ik zat eventjes niet op te letten

Ik wens jullie een hele goede vlucht en het allerbeste in Melbourne. Geniet er van!

Ennuh, Spike wordt prima verzorgd hoor. Mijn zus haar hond heeft het er vorig jaar ook prima naar z'n zin gehad.

Groetjes Mariette

Bijna hier! :) Super dat alles rond is en dat jullie bijna hier zijn! Goed vlucht en veel plezier!!

Back