Yes, Ik heb een baan. :grin:
Morgen heb ik mijn 1e werkdag als projectmanager (civil) bij een middelgroot ingenieursbureau. Het is uiteindelijk allemaal snel gegaan.
Binnen een week had ik 3 afspraken voor een 'interview' nadat ik met solliciteren was begonnen en deze verliepen allemaal wel positief. Een paar dagen later belde mijn nieuwe werkgever of ik zsm voor een 2e gesprek kon komen. Dat verliep heel goed en er was echt een klik met die mensen. Een dag later kreeg ik te horen dat ze me een voor de baan wilden. Dus stond ik even te juichen.
Een paar uur later belde een van de andere bedrijven ook dat ze een 2e gesprek wilden maar dus net te laat voor ze. Ik heb wel een vinger aan de pols gehouden voor eventueel de toekomst mocht ik ze nog eens nodig hebben.
Verder zijn we druk met het huizen bekijken maar zijn we de juiste nog niet tegen gekomen. We zoeken echt rond Dandenong NP in Upwey, Tecoma, The Basin, Mount Evelyn, etc. We hebben al een hand vol huizen bezichtigd maar zijn de juiste nog niet tegen gekomen. Maar ja ook in Nederland met ons vorige huis duurde het bijna een jaar voordat we het eens werden, dus ik hoop dat het hier wat dat betreft sneller gaat. We blijven in ieder geval verder speuren.
En we zijn aan het aftellen. Nog 2 nachtjes slapen en dan mogen we spike gaan verlossen uit het quarantaine station. Was het maar vast zo ver. Hij zal dan wel moeten wennen aan zijn nieuwe maatje bij onze familie, maar we denken dat dat wel goed gaat.
Groet Gerrit
PS
Aukje en Arthur nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid gisteren.
Het is uiteindelijk een heel speciale avond geworden zonder stroom (met kaarsen en zaklampen) en we hebben toch heerlijk kunnen tafelen dankzij de BBQ. In ieder geval iets om niet snel te vergeten.