We zijn inmiddels druk met het shoppen.
Althans Demy. Ze zoekt door de weeks diverse meubels al uit en op zaterdag hoef ik dan alleen nog mee om te kijken of ik het ook wat vind. We hebben inmiddels de bedroom, de Living-room en de dining room al.
Tevens hebben we al heel veel spullen om te gebruiken voor in de keuken. Het mooie is dat nu net de tijd is gestart van de uitverkopen in verband met het einde van het financiele jaar. We hadden bijvoorbeeld de meubels voor de living en diningroom vorige week gekocht (niet te duur volgens ons na wat afdingen), komt er van het weekend een folder die precies de door ons uitgezochte meubels in de aanbieding gooit. Demy is er vandaag naar toe gegaan en we krijgen de meubels nu voor de prijs uit de folder, iets wat ons meer dan 1000 dollar oplevert.
Verder hebben we afgelopen zaterdag kennis gemaakt met de huidige eigenaren van ons huis. Een hardstikke leuk stel en we raakten direct aan de praat. We vergaten bijna dat we de oppervlakte van het perceel kwamen controleren, dat is iets waar je hier voor moet tekenen. Je kunt hier een surveyor voor inhuren, maar wij dachten we kunnen dat zelf ook wel.
Ik had inmiddels gezien dat er een voetbalveld niet al te ver van ons huis vandaan moet zijn. Wij daarheen gereden en inderdaad een groot sportpark met o.a voetbalvelden. Er blijken hier naast Mount Evelyn nog meerdere clubs hun thuiswedstrijden te spelen dus ik ga binnenkort maar eens op zaterdag daar kijken. Ze spelen er in ieder geval op zaterdag, wat mijn voorkeur heeft. Het is nog op loopafstand van ons huis ook, ca 10 minuten lopen. Kan ik hier in ieder geval mijn favoriete sport blijven doen.
Zo dat was het weer even, nog 3,5 week en dan krijgen we de sleutel van ons huis. MOeten we toch weer even wachten, iets waar we inmiddels al aan beginnen te wennen na zo'n emigratieprocedure.
Groet Gerrit