Heey FOL,
Afstuderen delayed, hopelijk feb ' 18
PPL checked.
How bout yourselves?
Ik lees nog alleen boeken zonder te hoeven afstuderen gefeliciteerd met je PPL! Als ik de centen toch eens had... (en tijd)
Heey FOL,
Afstuderen delayed, hopelijk feb ' 18
PPL checked.
How bout yourselves?
Klinkt allemaal erg leuk. Maar de meeste mensen die naar Australie emigreren moeten helaas gewoon werken.....baan met 9 tot 5 sleur is hier heel gewoon.***OPROEP***
Velen van ons dromen ervan om hun vaste baan op te zeggen, te stoppen met de 9-tot-5-sleur, de koffers te pakken en het avontuur op te zoeken.
No hard feelings hoor, ik voel me wel vereerd dat de post in MIJN draadje is geplaatst. Toch een soort van erkenning...
Daarnaast: Als iemand een (legale) manier heeft om ons naar Oz te krijgen, dan hoor ik het graag.
Het is inmiddels toch een jaartje of vijf geleden dat we een poging ondernamen. We liepen stuk op toelatingseis voor werk en opleiding. Hoewel E overal aan de slag kan, wordt dat door VETASSESS anders gezien. Ikzelf had ook weinig bewijsvoering van mijn toegevoegde waarde voor het land Down Under.
In de tussentijd is er e.e.a. veranderd: In Australie is de wet NDIS van kracht, waardoor er in de gehandicaptenzorg veel banen worden verwacht. Dat is een nieuwe kans. Verder heb ik een opleiding afgerond, wat mij betere kansen moet geven. We kunnen zo langzaamaan weer gaan orienteren op de giant leap.
So long, stay tuned.
IELTS results:
Overall Band: 7.5
Listening: 8.0
Reading: 7.5
Writing: 7.0
Speaking: 7.0
Best tevreden, hoewel ik het hoger had ingeschat.