Niet langer dromen, maar doen!

jemig, ben je even van het forum af, gebeurt er zoiets! Wat balen jongens!! :eek:
Ik ben ervan overtuigd dat het uiteindelijk wel goed komt, maar geduld vinden is misschien nog wel het moeilijkste in het hele proces. Maar kijk naar FOL, een tijdje terug zat alles tegen en nu gaan ze als een speer.

Ik hoef niet te vragen of je ons op de hoogte wil houden, want dat doe je toch wel..

sterkte

Wat een domper! Ik lees het net en voel met jullie mee... Al die stress, formulieren, uitzoekwerk, belachelijk veel geld betalen en dan dit. Nu herpakken en wachten op de brief. Hou je taai!

Thanks for the heart under the belt;)

Geen idee of de brief er inmiddels is (bij V4Y, hier sowieso niet) maar een reactie is door V4Y vrij snel opgesteld en opgestuurd. Zeker een +punt voor V4Y. Nu maar hopen dat het werkt, anders moeten we onze alternatieven bekijken.

Ik heb wel een idee, maar het eerste plan heeft zeker de voorkeur.
We'll see how it goes...
Will keep you posted, no worries!

Da's echt balen, zacht uitgedrukt (ik las je statusupdate nu pas) :(

Succes met uitvogelen hoe nu verder, gelukkig heb je een positieve houding, keep up the good work!!

VETASSESS gaat niet overstag. Kans verkeken. Wat nu?
A. Kijken of er mogelijkheden zijn op basis van mijn werk
B. Een studie beginnen Down Under.

Ik denk alleen niet dat er een erkende opleider zit in North Tasmania (Devonport - Launceston)
Time for new investigations.
Bad luck so far.
Bugger.
.
.
.

vervelend. succes met zoeken naar alternatieven. Voor studie zal je ook wel een hoop geld mee moeten nemen dus als je iets kan krijgen op basis van je werk zou toch mooier zijn.

jemig wat ontzettend balen. Jullie hebben toch ook een bureau ingeschakeld? Dan hoop je toch dat als zij zeggen dat het goed is, dat je dan ook een bevestiging krijgt. Heb je een reden gekregen waarom ze het niet goedgekeurd hebben?

Neeeeee, da's zacht uitgedrukt heel erg balen.

Heeft V4Y nog tips die jullie weer op weg kunnen helpen?

We gaan in ieder geval heel hard hopen, dat er ergens een deur open gaat.
Veel succes en sterkte enne....hier vind je altijd een "luisterend oor".

We hadden inderdaad Visa 4You ingeschakeld. Ons was wel meteen gezegd: Dit is een mogelijkheid, maar we kunnen je geen garantie geven dat het werkt. Wij waren zijn een soort test-case om uit te vinden of VETASSESS onze SPW, MBO niveau dus, erkent als gelijkwaardig aan de daar geldende opleidingseisen voor dit beroep. In Nederland ben je met SPW voldoende gekwalificeerd, dus zou dat in Australië hetzelfde moeten zijn, maar daar zit hem de kneep want ze geven hun variant van de SPW een ander naampje en verwisselen dat met een hoger niveau.

De test is geslaagd, alleen de testuitslag is negatief en wij zijn een deelbetaling kwijt.

Of niet, want V4Y heeft nogmaals om opheldering gevraagd (ze doen zeker hun best voor ons) met deze keer extra nadruk op 11 jaar ervaring. Dat zou toch ook ergens wel een belletje moeten laten rinkelen.

Anyway,.. we hopen maar dat ze alsnog overstag gaan, het zou ons inziens niet meer dan billijk zijn, but in the end, they are the boss.

In the meanwhile blijven wij duimen draaien maar ook zoeken naar een alternatieve route -as said above.

Cheers voor het medeleven:up: Maakt een grijze dag toch weer een stukje gekleurder!:)

Zie je dan is het toch maar weer fijn dat je met een bureau werkt. Als je dit zelf allemaal had moeten doen had je allang "geaccepteerd" gelukkig weet zo'n bureau meer wegen te bewandelen.

Ik hoop van harte dat het nog keert!

Zie je dan is het toch maar weer fijn dat je met een bureau werkt. Als je dit zelf allemaal had moeten doen had je allang "geaccepteerd" gelukkig weet zo'n bureau meer wegen te bewandelen.

Ik hoop van harte dat het nog keert!

I fully agree.
Niet dat de race gelopen is als ze overstag gaan, maar we kunnen dan wel verder met de volgende fase èn we hoeven niet op zoek te gaan naar een alternatieve route...
Wait and see

Back