Niet langer dromen, maar doen!

;)
Aardig van je!
Nice one,.. very kind.
>:D:mad: EN NOU ALLEMAAL NIET ZO ZEIKEN MAAR GEWOON EFFE DAT VISUMPJE AFGEVEN ZONDER GEMEKKER, BEGREPEN JA!>:D:mad:

Ja, sorry hoor, maar ik heb zo af en toe wat wisselende buien..
images
 
vergeet uiteraard de seek.com.au en indeed.com.au niet. Gebruik ook google verstandig.
Zoals iemand al zei; er staat vaak "support worker" beschreven. Dat zag ik erg vaak, toen ik voor social worker vacatures op zoek was!
 
Thanks Gwen, Cyberlientje en FOL. Daar gaan we hard mee aan de slag!:up:

Natuurlijk houden wij ons voor meer informatie altijd aanbevolen:)
 
Noooooo!!!! En nu zeker weer een eeuwigheid wachten op de post waar je precies in kan lezen waar het op is afgekeurd??
 
Mmh, balen. Hopen dat je er nog wat aan kan doen.
Ja, ik ga wel kijken of we ze kunnen ompraten, maar voorlopig maar wachten op de exacte reden.
o_O
Wat is dat voor slecht nieuws Cor?!?!
Ja, ontzettend balen! En daar zit ik al drie maanden voor in spanning af te wachten...:mad:
Noooooo!!!! En nu zeker weer een eeuwigheid wachten op de post waar je precies in kan lezen waar het op is afgekeurd??
Precies... wachten op de post. Ik hoop dat het niet nog eens drie maanden duurt voordat ik die brief binnen krijg. En ik hoop dat we er een positieve draai aan kunnen maken. E. doet zo'n beetje het zwaarste werk wat er in die sector is, ik zie geen reden waarom ze dat in Australië niet zou kunnen.

Afwachten maar dus.... zucht.:(
 
Kun je je case officer niet bellen?
Die moet je toch kunnen vertellen waarom het afgekeurd is?
Of via je emigratie bureau Visa4You.
 
Kun je je case officer niet bellen?
Die moet je toch kunnen vertellen waarom het afgekeurd is?
Of via je emigratie bureau Visa4You.
We gaan eerst maar kijken wat de reden is voordat we de mogelijke vervolgstappen gaan uitzetten.
Damn wat een tegenvaller Cor :(
Wat was de reactie van V4Y?
Die vonden het ook erg vervelend. Adviseerden ook even de brief af te wachten en dan kijken wat we nog kunnen doen.
Zij adviseerden overigens tegen het opbellen van case officers, maar hier op het forum hoor ik vaak dat dat wel werkt. Alleen gaat het hier om de Vetassess, niet om de visumaanvraag.
 
  • Like
Reactions: FOL
Ja, dan is bellen van de CO redelijk kansloos. Of je de belastingdienst belt voor een vraag over je energierekening...

Vetassess zijn echt een lastig clubje volk lijkt het. Succes en keep us posted!
 
Wat een tegenvaller!
Heb je enig idee of je de kans krijgt om te "herschrijven" of werkt dat bij Vetasses niet zo?
We duimen nu voor jullie en hopen dat je snel duidelijkheid krijgt over wat doen.
 
Cor, die brief zegt dat "the outcome" automatisch is generated en dat je "officiele" uitkomst in de brief staat die je krijgt thuisgestuurd?
betekend dat het nog kan omkeren in "succesfull" of ben ik nu een beetje te optimistisch?
 
Wat een tegenvaller!
Heb je enig idee of je de kans krijgt om te "herschrijven" of werkt dat bij Vetasses niet zo?
We duimen nu voor jullie en hopen dat je snel duidelijkheid krijgt over wat doen.
Cor, die brief zegt dat "the outcome" automatisch is generated en dat je "officiele" uitkomst in de brief staat die je krijgt thuisgestuurd?
betekend dat het nog kan omkeren in "succesfull" of ben ik nu een beetje te optimistisch?

Ja, we wachten de brief af. Als er een kansje is hier bezwaar tegen te maken, dan grijpen we die!
En anders wordt het op zoek gaan naar een andere manier.
Studietje ofzo?
 
Ja, we wachten de brief af. Als er een kansje is hier bezwaar tegen te maken, dan grijpen we die!
En anders wordt het op zoek gaan naar een andere manier.
Studietje ofzo?

Vooral de moed niet laten zakken. Ook al zit er een hobbel in de weg, het is nog steeds geen doodlopende weg!
 
Back
Top