[quote author=Lin link=topic=3099.msg57042#msg57042 date=1145674224]
Jeeh Nynke,
Toen wij naar Australie vertrokken ben ik met de meiden een paar weken eerder vertrokken en bleef Sander nog een paar weken thuis. Net andersom dus! Onze meiden zijn 2 en 5 en hebben weinig last gehad van de jetlag. Sliepen goed door 's nachts, alleen Iris de oudste kon wel een gat in de dag slapen. Dat heb ik gewoon afgebouwd. De eerste dag lekker lang laten uitslapen en toen iedere dag wat eerder gewekt. Ging heel goed.
Groetjes Lin
[/quote]
Hoi Lin,
Ik hoop ook dat onze kindjes zo zullen reageren. Ik maak me er eigenlijk ook niet druk om hoor. Wat komt dat komt....en gaat vanzelf wel weer over. Dat overdag slapen, lijkt me wel makkelijk eigenlijk. Kan ik het misschien afbouwen tot een uurtje of 9 'sochtends en het dan stopzetten :-D? Nu worden ze elke ochtend om half zeven wakker :blahblah: :dizzy::blahblah:.
Goed, nu inderdaad lekker genieten van mijn ouders en van de rust hier in 'Olnzael'...
Thanx voor je reply!
[quote author=stoepjes link=topic=3099.msg57017#msg57017 date=1145643753]
Hoi Nynke,
Wij wonen nu bijna 2 jaar in ons huis en ons huis is wel meer waard als toen we het kochten, dus houden we denk ik wel een rest schuld. Aangezien jullie 1.5 jaar in jullie huis hebben gewoond hebben jullie geen rest schuld of is dit vervallen door de verbouwing waar je over vertelde?
O ja weten jullie leuke buurten in Sydney om te wonen?
groetjes Mattanja
[/quote]
Het huis niet kunnen verkopen....dat was onze grootste angst! Maar we hebben het huis zonder schuld kunnen verkopen. De verbouwing hebben we er geheel uit kunnen halen. De enige kosten die we wel hebben gehad, zijn die van de verkopende makelaar. (dus uitendelijk toch een beetje verlies, financieel). Maargoed, dit zegt natuurlijk helemaal niets. Het hangt van zoveel factoren af.... en zelfs van een beetje geluk. Juiste tijd, juiste mensen.
Leuke wijken in Sydney? Heel veel.Toch is deze vraag moeilijk te beantwoorden, gezien Sydney zo'n 40+40 km is. We zijn zelf nog aan het denken :thinking: waar we deze keer gaan wonen. Het hangt natuurlijk enorm af van je financiele situatie en wat je wenst in je omgeving. Je hebt wijken met restaurantjes en drukte, maar ook wijken met een groot park naast je deur of een strand als stoep! Maargoed, om je een beetje te helpen qua huizen+prijzen etc;
www.domain.com.au
Op deze site vind je zo'n beetje alle huizen in Sydney en omgeving die te huur of te koop staan. Kun je daar in ieder geval al een idee van krijgen!
Je kunt het toch pas zeggen als je daar woont. Langzaamaan leer je de stad kennen. En als je het mij vraagt kennen we de stad na 3 jaar nog niet eens voor de helft! Wij beginnen in waarschijnlijk weer in een van de Eastern Suburbs, maar gaan waarschijnlijk settelen aan de North Shore. Alleen dit zijn al tientallen wijken bij elkaar!
In ieder geval succes met het uitzoeken!
Groetjes Nynke