Nynke, Reinoud & kids, 6 juni naar Sydney!!!

Hai Nynke,

Afscheidstranen al gedroogd? Veel plezier in Australie en the best of luck!!

Kathleen
 
Hallo allemaal,

Hier een berichtje uit, ratatatatataaaaaaaaa, SYDNEY!!!!!
Ja, ik kan het zelf nog niet geloven, maar we zijn er nu toch echt. Ik weet nog dat ik in NL zei "als ik niet uit de lucht ben gevallen en ik de grond van Australie aan kan raken, dan kan ik het pas echt geloven dat het allemaal echt is" en nu is het dan zover! Het voelt echt als thuiskomen en het is net alsof we veel korter dan 2 jaar zijn weggeweest. Er is bijna niks veranderd en we weten nog precies waar we onze boodschappen moeten doen, welk busnummer waar heen heengaat en waar je lekker uit eten kunt! Ook hebben we alweer 2 birthday parties gehad. Rollen zo weer in het leven en ik moet zeggen, dit bevalt mij goed. Ik ben blij dat we niet weer helemaal overnieuw hoeven te beginnen en weer alles uit moeten gaan zoeken. Dit hebben we 5 jaar geleden al gedaan en dit was al intensief genoeg. Goed, het blijft natuurlijk weer een enorme overgang en dit keer hebben we 2 kids bij ons dus dat is toch weer anders. Met de kinderen gaat het ook enorm goed en ze hebben maar 1 week last van een jetlag gehad en slapen nu weer heerlijk van 7 tot 7 klokje rond! Nora vindt vooral de palmbomen en al die gekke vogels het leukst. Bij het strand zijn ze niet weg te slaan, dus het komt goed uit dat dat maar 15 minuten lopen is! Het weer is absoluut voortreffelijk en ik kan maar niet geloven dat het echt winter is. Er zijn dagen bij dat het in de zon makkelijk 24 graden is en we hebben nu 1 dag regen gehad. Die lucht hier, zo blauw en het gras zo groen, zelfs in de winter! Prachtig. Ik geniet van alle schoonheid hier. De vogels, parken, de zee, de heuvels, uitzichten etc etc. Maargoed, ik zit nu nog in de toeristen fase, dus alles is nog "ah en oh".

Verder leven we nu in een totaal leeg appartement. Onee, ik lieg, we hebben 2 tuinstoelen een kartonnen doos als tafel en een geleende tv. Slapen op een luchtbed en de kindjes op geleende bedjes. Nog wat speelgoed aangeschaft en that's it. Begint nu wel te vervelen zo en verheugen ons dus erg op de aankomst van onze spullen. De container staat nu bij de quarentine als het goed is, maar niemand weet het ons precies te vertellen. Jaja, no worries mate, no worries mate! Misschien volgende week ergens.

Ok, weten jullie weer hoe het hier gaat. Mail binnenkort wel weer!

Groeten Nynke en de rest.....
 
Welkom in Oz Nynke, Reinoud en kids.

Lekker hè? Dat had ik ook, dat gevoel van thuiskomen en dat terwijl ik hier alleen nog maar op vakantie was geweest. Heb overigens nog steeds het gevoel dat ik hier op vakantie ben terwijl ik toch gewoon iedere dag naar mijn werk ga en zo :-D :-D.  Geniet ervan en ach, die spullen komen wel een keer :-D.


Groetjes,
Erna
 
Leuk om te lezen dat het zo goed gaat  :up:
Hopelijk hebben jullie snel je eigen spullen.

Groetjes,
Susan
 
Leuk verhaaltje om te lezen zeg :) Als je het zo hebt over de parken, de blauwe lucht en het o zo groene gras, zie ik het meteen voor me... Het lijkt me schitterend! Over, hopelijk, 1.5 jaar kan ik het zelf ook aanschouwen :)

Veel plezier met de toeristenfase ;)
 
Back
Top