[quote author=Bartman link=topic=5340.msg68268#msg68268 date=1155835296]
Mottig praatje Irene, maar pas daar wel mee op.
Het gebruik van te weinig water kan verstopping in je riolering veroorzaken. Het is de bedoeling dat die drol helemaal naar de straat spoelt, en niet alleen door het waterslot van je plee.
Hier in NL heeft toch bijna iedereen al een waterbesparend toilet dat maar een liter of 7 per drol-spoelbeurt gebruikt? Kennen ze die in Oz nog niet?
[/quote]
Bartmans, wat betekent 'mottig'?
En natuurlijk heb je helemaal gelijk, hetzelfde principe gold op onze boot; uit het zicht betekende nog niet uit de boot. Maar daar heb je dus linialen voor. Nee serieus, een beetje gezond inzicht vertelt je wel of je er met een halve flush vanaf kan komen of een hele moet doen.
Hier kan je, als je nu een dual-flush WC installeerd een rebate krijgen. Maar veel WC's hebben die al. Wij hebben slechts 4 WC's in het huis (en dat is een probleem, wanneer je écht moet, want wáár??? Decisions, decisions!...).
Hee Hans, dat 'dingetje', daar heb ik nog niet van gehoord? Nou heb ik de 'lever' vast gezet omdat ik m'n douchewater in de stortbak gooi, maar voor de publieke wc's in het huis zou dat verrekkes handig zijn. Hou me op de hoogte, wil je?