op naar Melbourne!

Nou ik neem aan dat je Sacha d'r draadje wel gevolgd hebt :rolleyes:

Die heeft het 'regelen' tot een kunst verheven zeg maar :D

Heb destijds wel wat gevolgd, maar misschien moet ik het even opnieuw lezen. Hebben wel besloten om nog geen contract te tekenen met een bouwer totdat we dat 2e partner visum op zak hebben. Stukje grond kunnen we in het ergste geval makkelijk verkopen.
 
Opoe gaat even op haar huizenbouwadviesstoel zitten (mooi scrabble woord). Heel slim dat je nog even wacht met tekenen. NIet zo zeer om dat er iets mis zou kunnen gaan met jullie partnervisum (verwacht dat zeker niet), maar omdat de ervaring heeft geleerd, dat zodra je heb t getekend, ze niet zo hard meer voor je lopen :)
Als je wilt, wil ik best naar je tekeningen kijken en even hard op met je mee denken, wil eventueel alles ook nog wel even door spreken met een oom van hubby, die zelf een aantal huizen in Melbourne en omgeving heeft gebouwd.
En hou inderdaad vast een de dubbele beglazing!!!
 
Hey Sacha, bedankt voor je aanbod! We hebben zelf wel aardige ideeen (al zeggen we het zelf) en internet en een forum helpen ook, daarbij is mijn schoonzus bouwkundige. Komt vast wel goed dus. Maar dat betekend niet dat ik je geen bouwplannen wil mailen hoor, moet je het natuurlijk wel leuk vinden :). Voorlopig hebben we alleen een schets aangezien het ontwerp op maat wordt, maar we verwachten snel de officieele tekeningen. Overigens is het huis wel iets groter geworden dan we in eerste instantie in gedachten hadden. Maar ja een verranda en Alfresco, is toch wel heerlijk.

Wat betreft het visum, daar hebben wij ook alle vertrouwen in anders hadden we niet eens een stukje grond gekocht. Alleen je weet het maar nooit :confused:

En dubbele beglazing komt er! Snap uberhaupt niet waarom dat niet standaard is zo veel meer kost het nou ook weer niet (+/- $6000).

Chantal
 
Wil zeker jullie tekeningen zien :) Noem het maar een afwijking, maar ik kijk graag naar bouwtekeningen... Ga nu zelfs nog af en toe voor de lol naar displaywoningen...
 
Wil zeker jullie tekeningen zien :) Noem het maar een afwijking, maar ik kijk graag naar bouwtekeningen... Ga nu zelfs nog af en toe voor de lol naar displaywoningen...

Hahaha. Nou ik geloof dat ik al een bouwopzichter gevonden heb voor onze bush retreat :)
 
Ook ik denk dat het voor mij tijd is om dit forum te laten wat het is, voorlopig geen nieuwe visum aanvragen meer voor ons ;) .

Misschien dat ik nog eens een kijkje neem maar dat zal minimaal zijn, mis gewoon een hoekje waar je terecht kan als je hier al een tijdje bent. Bij 99% van de forumleden kan ik geen gezicht plaatsen dat zorgt dat het voor mij wat minder aantrekkelijk wordt.

Neemt niet weg dat de deur voor een ieder niet open staat, zend me een PM-tje als je in Gisborne/Melbourne bent en wat wilt afspreken.

Laterrrrrr
 
Jammer Tweety! Maar succes en veel plezier met alles, en als ik ooit in de buurt kom zal ik het zeker laten weten!
 
Thanks!
Je mag je (succes)verhalen gewoon blijven posten hoor! Af en toe heb je dat nodig en het is leuk en leerzaam om te lezen.

Have a wonderful life!
 
Bedankt voor je bijdragen, veel geluk en plezier down under en ik zal tzt zeker contact met je opnemen!
 
Ik
Thanks!
Je mag je (succes)verhalen gewoon blijven posten hoor! Af en toe heb je dat nodig en het is leuk en leerzaam om te lezen.

Have a wonderful life!

Ik ben met Cor, gewoon af en toe je lastavaza updaten met je bouw perikelen. Deed Sacha ook; heel leerzaam!
 
Hé Tweety,

De deur staat altijd open, in Bendigo en op XPdite.

Nog 26 dagen en we staan met 4 paar voetjes in Bendigo.
Een tochtje door de omgevimg is altijd leuk, dus wie weet.....see you in Gisborne of Bendigo!
 
Heel erg bedankt voor alles op het forum!! Ben heel benieuwd naar jullie bouwperikelen! Succes met alles!
 
Snap ik helemaal Chantal. Ik kom ook maar weinig hier. Ik kan niks meer bijdragen voor info over visa want er is zoooo veel veranderd in de jaren. Maar ik denk dat je igg veel goede info hebt gegeven, dus je hebt zeker je bijdrage geleverd!:up:
See ya on FB.
 
Back
Top