op naar Melbourne!

Bedankt voor de felicitaties!
Nope nog geen exacte datum, ergens halverwege februari, maar wel voor onze vakantie.
 
Yes! yes! yes!!!!! jullie hebben het! Wat geweldig!!!! Ben zo blij voor jullie!

doing my happy dance! :dance:
 
Op 17 november is het paspoort ook weer ontvangen, nu voorzien van een ontzettend mooie sticker.
Nog geen exacte datum, maar in ieder geval staat de teller op minder dan 3 maanden!
 
Joepie!!! Optijd voor Valentijnsdag!!!!

Ja dat betekend dat ik wel even mijn best moet doen :flowers: Wat wel een nadeel is dat ik op dat moment moeilijk vrij kan krijgen, Valentijnsdag ben ik dus gewoon werken. Ik maak het goed, een kleine 2 weken later gaan we heerlijk :tent:, 10 dagen mooi Tassie.

Klinkt overigens wel raar maar sinds de toekenning van dit visum heb ik pas echt het gevoel dat ik hier thuis ben. Ik merk dat ik alles nu iets anders ervaar, de kans dat het tijdelijk blijft is immers stukken kleiner. Tijd om nu eens wat verder in de toekomst te plannen! Hmm eigen stukje Australie? Waar? Hoeveel? en wat willen we precies ermee??
 
Ik loop wat achter zie ik....Maar alsnog
gefeliciteerd met je partner's visum!!

Mooi toekomstje bouwen daar! :up:
 
20:35, 12 feb Tullamarine Airport :smile:

Het is inmiddels de 12e geweest en we zijn volop aan het genieten van het samen zijn. Grappig om te merken dat het nu zo anders voelt dan al die andere keren, ineens hebben we veel meer tijd en hoeft alles niet in een paar weken gedaan te worden. Lekker een avond bank hangen en niets doen kan ineens. Denk dat ik er wel aan kan wennen :wink:
Morgen krijgen we de eerste familieleden over voor 3 dagen en daarna is het bijna tijd voor 10 dagen vakantie. :auto009: & :tent:

Chantal
 
Ik was al even bang dat het niet goed was gekomen. Je laatste bericht was een foto van het TV scherm in de aankomst hal en daarna bleef het heeeeeeel erg stil :rolleyes:

Geniet straks lekker van jullie vakantie, moet een heerlijk gevoel zijn dat er na deze vakantie geen afscheid komt!
 
Ik was al even bang dat het niet goed was gekomen. Je laatste bericht was een foto van het TV scherm in de aankomst hal en daarna bleef het heeeeeeel erg stil :rolleyes:
Had andere zaken dan FB aan mijn hoofd :blush: Wel netjes onze blog bijgehouden.

Geniet straks lekker van jullie vakantie, moet een heerlijk gevoel zijn dat er na deze vakantie geen afscheid komt!
Dank je wel, komt vast in orde!
 
En het adre van je blog ben ik kwijt (net als van vele andere mensen....) Mijn lieve eigen IT-er heeft de nieuwe Windows versie op mjin laptop gegooid, maar ik was vergeten te zeggen dat hij ook een backup moest maken van mijn favorites... Ben dus alles kwijt en lees dus al een paar maanden niet meer mee met mensen :(
 
Even een update over hoe het nu gaat. Samen zijn en samenwonen gaat geweldig! Was natuurlijk wel even afwachten aangezien we tijdens onze relatie nog nooit langer dan 4 weken in elkaars gezelschap hadden doorgebracht.

Na de eerste 2 weken in Melbourne was het tijd voor een vakantie (1,5 week) naar Tasmanie en daarna was het tijd voor het echte leven! Met andere woorden alle gebruikelijke zaken moesten geregeld worden. Nadat dit grotendeels achter de rug was, was het tijd om te soliciteren. Waren we eerst nog bang dat dit een lange vermoeiende tijd ging worden (mijn missus heeft geen diploma's), maar het tegendeel is waar! Boem, bats, de 2e solicitatie was raak! Afgelopen maandag is ze begonnen als database manager bij 1 van de grote medische instellingen hier in Melbourne.

Tijd om weer een stapje verder te kijken en te dromen.....

Chantal
 
Back
Top