Perthpete´s laatste stand van zaken

Hmmm, je hebt gelijk. We zijn duidelijk nog niet 'ervarings deskundig' genoeg ;-) . Gelukkig hebben we geen problemen met de settings van andere apparatuur buiten de magnetron dan.
Een van onze wekkers werkt op stroom, maar heeft ook een batterij die outages opvangt (daarbij max 2 minuten per outage verliest). Die heeft het prima doorstaan!.
Perthpete

Hoi Pete,

Het gaat echt goed met jullie zeg!!!! Geweldig  :-D :-D. Heb je inmiddels
je bevestigingsmailtje van het DIY pakket gehad?? En ik wil je ook
nog even laten weten dat je DURFT zeg, sneeuwwitte banken, wow,
hartstikke mooi, maar ik zou als de dood zijn dat er een vlekje op kwam,
wat is je geheim....................(geintje) :wink: :wink:.

Groetjes Miranda

Hoi Miranda,

We mogen inderdaad niet klagen nee... Alleen nog effe werk georganiseerd krijgen, maar dat komt vanzelf wel.

Het bevestigingsmailtje hebben we inderdaad ... nog niet ontvangen. Zal wel maandag of dinsdag worden vrees ik. We houden stug vol.
Over die sneeuwwitte banken: Het zijn leren banken, dus dat moet wel gaan lukken v.w.b. vlekken. Goed onderhouden en natuurlijk een beetje voorzichtig zijn (;-) . We hebben overigens geen kinderen (is dat misschien het geheim ? ... ;-) ;-), dat maakt het misschien wat makkelijker.
Perthpete.

Tja, voor ADSL ben ik sowieso niet naar Telstra gegaan, veel te duur.
Omdat ik hier een notebook gekocht heb online, kreeg ik een korting bij PrimusAOL.
Gelijk de volgende dag gebeld en het wordt geregeld. ADSL en telefoon bij hen.
Aangezien wij echt heel weinig bellen, betalen we de cable rent + wat je belt.
Al die plannen, dat werkt bij ons niet zo weinig bellen we.
Als straks over ruim anderhalve week ADSL aangesloten is, kan ik mij ook eens ga verdiepen in het installeren van de wifi.
Lekker straks iedereen in Nederland laten zien hoe wij leven al we achter in de tuin zitten, of voor het huis met ocean view.

Hi Perthpete!

Ja, die outages, lastig he? Onze wijk is een stukkie ouder en wij hebben hetzelfde probleem. 'De wekker deed het niet' is dus een goed excuss voor verslapen! :-D
Over de internet-verbinding:
Wij hebben ook Primus, ook voor de telefoon: prima service! En name-a-nation deal, want normaal bel ik met gsm, behalve als het naar NL is....

Zijn de banken al aangekomen? Oh nee, nog een paar dagen wachten.
Wat zonde, tuinmeubilair lijkt me net zo gezellig...  :wink:

Groet,
Inacar

Joepieeee!!! We hebben adsl. Het was even wachten en regelen voor we aan de installatie konde beginnen, maar de installatie zelf ging vlekkeloos. Kan ik eindelijk komende week (tussen de regenbuien door ;-)  eens wat fotos maken van ons huis en ze uploaden...

@Ineke,
Inderdaad nog een paar daagjes... alhoewel.. morgen komen ze (de bankjes). En het tuinmeubilair blijft in ere hoor! Alleen wel buiten dan, onder de (of is het 'in' of 'op' ?) de Alfresco... Vooral in het voorjaar, zomer en najaar (;-) zullen ze veel gebruikt worden.
Perthpete

Aha er is verbinding! Dus dan kunnen we op zeer korte termijn foto's verwachten hé!  :-D  :up:

Veel plezier nog!
Sara

Ja, Sara de verbinding is er (ondertussen  voor de tweede keer) weer... Even een paar dagen geen verbinding gehad. Voor het hele verhaal moet je misschien maar even kijken op onze weblog, ik heb daar gisteren een uitgebreid verhaal neergezet ;-).
Perthpete

Nou, daar zijn ze dan hoor ... ;-)

Het binnenkort heeft toch wat langer geduurd dan gedacht, maar ondertussen zijn dan ook wel de lounge suit en de couches afgeleverd, en zijn we er gisteren in geslaagd om nog kleden te vinden ook. In de hieronder genoemde zie je bijna alle ruimtes van ons huis wel, behalve de 2 slaapkamers achterin.

Speciale aandacht natuurlijk voor ons koffie apparaat, dat is degene die in een ander draadje een paar keer aan de orde is gekomen ;-)

Zowel links, rechts als achter ons zijn er nog geen huizen, maar die staan wel gepland. Het schijnt dat er links naast ons een double storey gaat komen..

Affijn, kijk maar even rond in ons huis... : http://www.flickr.com/photos/perthpete/sets/72157594245275122/

Perthpete

Albury ligt zo'n 350 km ten noordoosten van Melbourne. De snowy mountains liggen op ca. 200 km ten oosten van ons en het Alpine National Park op zo'n 100 km. Albury ligt op de grens met Victoria in het zuiden van NSW dus. Erg mooie plek om te wonen, vinden wij :-D.

Groetjes,
Erna

Ziet er goed uit Perthpete, dat huis van jullie.
Goed gevulde koelkast.
Zeer belangrijk.

Ha, ha, goed gevulde koelkast ?? Die staat er niet op hoor. Wel de pantry (voorraadkast), die zal je wel bedoelen. Maar inderdaad die moet natuurlijk goed gevuld zijn ;-)
Perthpete

Ziet er allemaal goed uit :up:

Beetje weinig gras? :-D, maaar dat is dan wel weer onderhoudsvriendelijk!

Groetjes wilbert

@Mariekske,
ha, ha, alles is bespreekbaar natuurlijk....

@Wilbert,
Ja, zoals je zegt heel onderhoudsvriendelijk. Tegelijk ook enigzins watervriendelijk, want waar geen gras is, hoeft niet gesproeid te worden. Alleen zullen er wel een hoop stenen uit moeten als we nog eens een zwembad willen gaan plaatsen (hmmm, hoezo watervriendelijk ... ;-D ).

Perthpete

Mooi hoor!

Hoe gaat het met de banenjacht (not raining on your parade, I hope  :wink:). Heb je al een beetje een indruk hoe dat gaat in Oz?

Greetz,
Kathleen & Co

In een woord: GEWELDIG, wat een pracht, wat een kasteel!!! (hmmm... toch iets meer woorden :)).

Gefeliciteerd!

Het leven is mooi!

Groetjes,
Lela

Back