Picnic zondag 31 juli Botanical Gardens

Rob

New Member
leek me wel handig om er een nieuwe topic van te maken.

groeten Rob

Picnic:
Zondag 31 Juli in Botanical Gardens (waar precies nog te bepalen). Is rond 12.00 uur oke? en iedereen brengt iets mee, zoals stroopwafels, dubbel zoute drop, limburgse vlaai, oliebollen, aardbeien, bon bons etc... (grapje). Neem gewoon mee wat je zelf wilt. no worries. mocht iemand nog tips or tricks voor de picnic hebben dan gooi het maar in de groep.

Groeten Rob
 
Picnic ? Ja leuk ! Count me in !  :-D

Zondag 31 Juli in Botanical Gardens (waar precies nog te bepalen): dat is idd wel handig want er zijn twee Botanical Gardens: 1 bij Mt Coot-ha en 1 in de stad aan de Brisbane river.
Ik neem aan dat je de laatste bedoelt, Rob ?

"Is rond 12.00 uur oke?" Mij best !

Cu sunday !  :up:

Ingrid.
 
Tjarco en ik komen niet, want dan zitten we eindelijk weer eens op een terras in het Vondelpark  :lol:, of zoiets!!

Veel plezier!  :up:

Annemiek
 
[quote author=Syl link=topic=1819.msg16806#msg16806 date=1117575419]
Great! Kids allowed? :)

Syl
[/quote]

ligt eraan hoe je kids zich zullen gedragen....  :roll:

En het zijn de botanical gardens in de stad.

groeten Rob
 
ahum.......eh, might give it a miss then! :-D Nee hoor we hebben twee "bloedjes" van kinderen die zich prima gedragen in het openbaar :? Zo te zien komen wij ook (zonder hubbie want die moet natuurlijk weer eens werken, druk, druk, druk. Lang leve de hospitality!

Groetjes
Syl

Heb trouwens al heel lang niets van KC gehoord hier op het forum?
 
[quote author=Syl link=topic=1819.msg16885#msg16885 date=1117619705]
Heb trouwens al heel lang niets van KC gehoord hier op het forum?
[/quote]

Die zal ondertussen wel zijn aangekomen in Brisbane (aangezien hij 1 dag later vloog dan wij), maar zal nog wel geen ineternet hebben, denk ik.
Ik zou niet zonder (internet/XPdite, doorhalen wat van toepassing is) kunnen.
 
Rustig maar, we zijn nog steeds in Brisbane hoor! :cool: En we hebben af en toe internet maar geen telefoonlijn. Dat is het probleem eigenlijk.... Toen we hier kwamen wonen, in de grannyflat van m'n schoonouders, waren er geen lijnen beschikbaar.

Afijn, om een lang verhaal kort te houden, ik plug af en toe in op de telefoonlijn van mijn schoonouders zodat we de emails een beetje bij kunnen houden en verder houden we het gebruik van de lijn kort.....  :computer:

Maare, ik kan nog niks beloven of we aanwezig zullen zijn op 31 juli.... Het staat in de agenda maar we shall see tegen die tijd!

Groetjes,

KC
 
Hopelijk kunnen mijn vrouw en ik ook komen -met drop en stroopwafels!

Word dit ge-organiseerd door the Jongeren borrelclub?

Charles
 
[quote author=charlesk link=topic=1819.msg18590#msg18590 date=1119184468]
Word dit ge-organiseerd door the Jongeren borrelclub?
[/quote]

Neee, niet georganiseerd door de jongerenborrelclub, maar er zullen zeker mensen zijn die bij beide komen (zoals ik en Rebekka, Rob, en wellicht nog een paar mensen). Dit is meer een spontane/XPdite gebeuren.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom!
 
[quote author=Syl link=topic=1819.msg18621#msg18621 date=1119224348]
:-D Drop AND stroopwafels.........I'll be there with bells on!

Groetjes
Syl
[/quote]

Heh. Mischien brengen we Daisy ook. Zij is onze Golden Retriever en dol op stroopwafels. Maar nog meer dol op nieuwe mensen!
 
Ja maar.........stroopwafels zijn "grote mensen koekjes" (probeer ik mijn kinderen altijd wijs te maken :-D) dus niet voor kindjes en Daisies! :-D

Anyhow, hoe meer zielen (grote mensen, kinder en of hondezieltjes) hoe meer vreugd. And "sharing is caring" (dan maar een stroopwafel minder). :)

Groetjes
Syl
 
[quote author=Syl link=topic=1819.msg18748#msg18748 date=1119311053]
Ja maar.........stroopwafels zijn "grote mensen koekjes" (probeer ik mijn kinderen altijd wijs te maken :-D) dus niet voor kindjes en Daisies! :-D

Anyhow, hoe meer zielen (grote mensen, kinder en of hondezieltjes) hoe meer vreugd. And "sharing is caring" (dan maar een stroopwafel minder). :)

Groetjes
Syl
[/quote]

Met al die berichtjes over stroopwafels, krijg ik ook zin in wafels. daarom zal ik voor de picnic wat wafels gaan bakken. Geen stroopwafels, maar belgische wafels. misschien dat daisy die ook lekker vindt?

Rob
 
Yep, ben al aan het aftellen... :happysun: enneh...neem aan dat het tegen die tijd wel droog is!

Groetjes
Syl
 
Winter :freezing: waar dan? Op de zuidpool? Het is eind juli, dan is het weer altijd :wink: :up:
Prima moment voor een Dutch pinic lijkt mij :beach:.
 
Couldn't agree more!
Heb nog geen Brisbane winters meegemaakt, maar vind de Sydney winters altijd al helemaal geweldig.

Maar Glen vind een graad of 20 helemaal niet zo warm. Kun je nagaan hoe hij zich voelde toen we in februari (3 graden) in Nederland trouwden  :lol:
 
Back
Top