Picnic zondag 31 juli Botanical Gardens

[quote author=BlizzardofOz link=topic=1819.msg19377#msg19377 date=1119953363]
Kun je nagaan hoe hij zich voelde toen we in februari (3 graden) in Nederland trouwden  :lol:
[/quote]

:eek:fftopic: Ik doe een wilde gok: als een pinguin op de Noordpool :lol1:
 
Zat zelf meer te denken aan een Paradijsvogel in IJsland...

Alhoewel pinguins alleen maar op het zuidelijk halfrond leven, zou een pinguin, als je die dropt op de noordpool zich ook wel redden denk ik en zou hij geen kou vatten....een paradijsvogel daarentegen op IJsland :lol1:
 
Ow mensen... wat ben ik jaloers! Heb met Google Earth eens gekeken naar de Botanical Gardens en ik wil ook...... :)
Heb alleen geen geld om nu al naar Oz te gaan :)

Wens jullie allemaal veeel plezier!!!
 
[quote author=Annemiek link=topic=1819.msg19711#msg19711 date=1120209325]
Ow mensen... wat ben ik jaloers! Heb met Google Earth eens gekeken naar de Botanical Gardens en ik wil ook...... :)
Heb alleen geen geld om nu al naar Oz te gaan :)

Wens jullie allemaal veeel plezier!!!
[/quote]

Als het allemaal goed gaat kun je straks elk jaar aanschuiven bij deze picnic !
 
Reminder:

op zondag 31 juli om rond 12.00 's middags is er een picnic georganiseerd door de XPdite social club te Brisbane.
De picnic is in de City Botanic Gardens. De bedoeling is dat iedereen zelf wat meebrengt (eventueel ook voor anderen).
Om ervoor te zorgen dat mensen niet urenlang ronddwalen in de Botanic Gardens, zullen we ergens in de buurt van de "childrens playground" zitten (gemakkelijk voor diegenen met kleine kinderen).

Als je via de parliament house de Gardens binnenloopt, zie je aan de rechterkant een kaart van de botanic gardens, waar de childrens playground is aangegeven. maar eigenlijk heb je die niet nodig. loop gewoon rechtdoor, voorbij de vijver met fontein, een stukje verder over het grasveld, en dan zie je de playground rechts van je. easy.

volgens de informatie kiosk in queenstreetmall schijnen er parkeermogelijkheden te zijn in de buurt van de gardens. zoals in charlotte street, margaret street. Maar misschien dat er iemand nog meer parkeer tips heeft.

tot zondag 31 juli.

en oh ja,

als mensen iets herkenbaar hebben van Nederland, schuw niet om het mee te nemen of te dragen. Hoe meer mensen bijvoorbeeld iets oranjes aan hebben, hoe gemakkelijker het is voor anderen om ons te vinden.

Men danken U

Rob
 
Thank you, thank you :)  Playground is een goed idee! Komen er trouwens nog meer kids??

Enige andere parkeertip die ik kan bedenken is parkeren op Southbank en dan via de Goodwill Bridge??

Groetjes
Syl
 
[quote author=Syl link=topic=1819.msg19853#msg19853 date=1120461324]
Komen er trouwens nog meer kids??
[/quote]

D'r is tenminste een in Margot's buik!
 
Wow!!!!!!!! Weten jullie het nog maar net???? Congratulations :) :flowers:

Groetjes
Syl
 
de parkeergarages kosten op zondag maar $7.- voor de hele dag.

Ik zou graag komen, maar we krijgen Nederlandse vrienden te logeren in het weekend en mijn zoontje heeft zondag een AFL wedstrijd. Australischer kan het bijna niet.

Veel plezier zondag,

Gabriëlle
 
[quote author=Syl link=topic=1819.msg21125#msg21125 date=1121816695]
Wow!!!!!!!! Weten jullie het nog maar net???? Congratulations :) :flowers:

Groetjes
Syl
[/quote]

Nee, we weten het al bijna zeven maanden - de 'bub' word begin October geboren!

Het is wel een beetje eng - het gaat ons leven flink veranderen... :-o

[quote author=Rob link=topic=1819.msg21125 date=1121816695]
proficiat pappa en mamma.
[/QUOTE]

:) Jeetje - Ik was vergeten dat wij daar ook aan zullen moeten wennen!
 
[quote author=Ron en Gabriëlle link=topic=1819.msg21925#msg21925 date=1122456841]
de parkeergarages kosten op zondag maar $7.- voor de hele dag.
[/quote]

Op het weekend worden die parkeergarages al gauw vol. Je kan ook in de garage van the Queensland Art gallery parkeeren - wel aan de andere kant van de rivier, maar het is een leuke wandeling over de rivier, en dan George Street af.
 
Wat spannend zeg, dus nog maar een paar maandjes te gaan. Hey maar via de Art Gallery dat is nog een behoorlijke hobbel met een baby belly....kan je beter via de Goodwill Bridge........?

Groetjes
Syl

p.s. Rob komen er veel mensen?
 
Ik en Rebekka komen. Ik weet dat Hans en Sally ook zouden komen (ik moet natuurlijk een testpanel hebben om mijn appeltaart te vergelijken met die van Kobus). Syl, jij komt toch ook?
 
Hiya

Tuurlijk, wil die appeltaart niet missen! Neem Zoë & Ramon ook mee.....Tidjen (de "onze") moet helaas weer werken. No rest for the wicked! :evil:

Groetjes
Syl
 
Glen en ik komen ook! Weet nog niet zeker wat ik in elkaar ga flansen maar denk dat het een (niet echt heel Nederlandse) pasta salade of iets in die richting zal worden...

Nu maar hopen dat het mooi weer wordt :beach: - zo'n beetje als vandaag is niet verkeerd!
 
Yep, it's perfect today, beetje koud vanmorgen vroeg :) maar helemaal lekker nu.....ik ben bang dat ik gewoon wat in de winkel oppik...ben niet zo van de bak en braderige (That's why I married a Chef!! :))

Groetjes
Syl
 
Mmmmm appeltaart.... :)


Wij hebben een bruiloft op zaterdag dus wij komen zodra de kater en het bloed-alcoholpromillage tot een aanvaardbaar niveau zijn gezakt :hang:
 
Back
Top